‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.3.2012

רכישות וקניות מעבר לים

בפוסט שעבר סיפרתי לכן שההיעדרות שלי מהבלוג בתקופה האחרונה נבעה מנסיעה קצרה לחו"ל. כמובן ש-99% מהתגובות לפוסט ההוא היו הפצרות ותחנונים שאפרסם פוסט רכישות, ושאעשה זאת מהר.
למרות שאני כלום אם לא עבד של רצונות הקוראות שלי, את הפוסט הזה רציתי לפרסם בזריזות גם מסיבות אנוכיות משל עצמי. אתן כבר בוודאי שמתן לב שאת הצילומים של המוצרים לבלוג אני משתדלת לעשות כשהם במצב חדש, לפני שהם מתלכלכים ומתחרבשים משימוש. לכן, ברור שאני לא יכולה להשתמש בכמעט שום דבר מהדברים שקניתי בחו"ל לפני שאני מעבירה אותם סשן צילומים מקיף, אז ברור לכן למה היה לי דחוף לסיים עם זה מהר... ואם כבר יש תמונות אז לא אכתוב ואפרסם פוסט? כמובן שכן....
אז נתחיל טיפין טיפין ונחלק את הרכישות לכמה קטגוריות. אני מבטיחה לכן שבפועל קניתי הרבה פחות משתכננתי, זה רק נשמע כמו הרבה ;-)

נתחיל עם הרכישות המתרימות שלי בדיוטי-פרי הישראלי:

בערב שלפני הטיסה, אחרי שסיימתי עם כל האריזות, הגעתי למסקנה ששני הדברים היחידים שחסרים לי הם מגבונים להסרת איפור ומגבונים להסרת לק. כיוון שהאופציה הייתה או לצאת לכיוון הסופר-פארם ולקנות, או ללכת למיטה לישון ולקנות בדיוטי לפני הטיסה, אתן יכולות לתאר לעצמכן מה הייתה ההחלטה הסופית....
הצטיידתי בדיוטי בצמד הזה של חברת "שקר" דיוטי כלשהי, שניהם עלו לי כ-5$ ביחד. המגבונים להסרת איפור התגלו כנחמדים, אם כי אני מעדיפה בהרבה את המגבונים המצויינים של גרנייה. המגבונים להסרת לק, לעומת זאת, הפתיעו אותי דווקא לטובה. התמודדו יפה עם הסרת לק קרמי סטנדרטי (אל תחשבו אפילו על גליטר) ועזרו לי לשמור על ציפורניים מטופחות גם בחו"ל.

וכעת נעבור לחלק המהותי בקנייה - האיפור! שמתי את פעמי לכיוון אנגליה, וכפועל יוצא פקדתי רבות את הדראגסטורים המקומיים - Boots, Superdrug (שם עשיתי את כל הקניות שלי), וגם כמה גיחות למחלקת איפור יוקרתי ב-Selfridges. 
זאת כל הקולקציה ואתן חייבות להודות שזה ממש לא הרבה! התכנון המקורי (והרשימה שהלכה איתו) היה לקנות הרבה יותר, אבל מגבלות זמן והעדפת רכישות של בגדים/נעליים וכו' במקום, הביאו לכך שקניתי הרבה פחות משתכננתי. על חלק מהדברים אני מצטערת שוויתרתי, על חלק לא, אבל הדבר הכי חשוב הוא שככלל אני מאד מרוצה מ-99% מהרכישות שעשיתי. כך שיצאתי גם עם פחות נזק בארנק וגם שמחה בחלקי, תודו שזה גם משהו..
נתחיל עם הצלליות היחידות שקניתי והן שתי פלטות של Make Up Academy או - MUA לקיצור. הפלטה האפורה נקראת Starry Night בעוד הפלטה הצבעונית יותר שמה Dusk Til Dawn.
הפלטות האלה התחילו לצוץ בבלוגיה הבריטית לפני כמה זמן כמתחרות רציניות לפלטות המצויינות של סליק, והן אפילו זולות יותר! כמובן שלא יכולתי לעמוד בפיתוי ורכשתי שתיים שניראו לי מפתות במיוחד. כל אחת עלתה לי 3 פאונד שזה בחישוב גס כ-20 ש"ח. מציאה!!
השניים הבאים הם שני מוצרים משלימים לפנים - האחד ברונזר של H&M והשני הוא היילייטר של 17, שנראה כמו חיקוי דומה במיוחד לשימר בריקס של בובי בראון.
סאקרית היילייטרים אנוכי (עוד אחד יופיע בהמשך...) אז סקרן אותי לנסות את ההיילייטר הזול הזה, מהסוואטצ' בחנות הוא הרשים אותי מאד. הוא עלה לי 4.99 ש"ח בלבד, לא באמת הייתה סיבה להשאיר אותו בחנות..
את האיפור של H&M הצלחתי לאתר רק בסניף אחד מתוך המאתיים שנכנסתי אליהם. כעקרון ליין האיפור שלהם מאד בסיסי ומתומחר זול מאד. הברונזר הזה מגיע רק בגוון אחד והוא עלה 2.99 פאונד, החלטתי שאין לי מה להפסיד אם אתן לו צ'אנס.
הבטחתי עוד היילייטר, והנה הוא הגיע - היילייטר נוזלי של NO7 (זוכרים שהם היו נמכרים בארץ? לפני יובלות). את ההיילייטר הזה פיתחו בחברה בשיתוף עם אחת היו-טיובריות האהובות והמקצועיות שיש: ליסה אלדריג'. כמובן שהייתי חייבת לשים את הידיים שלי על אחד כזה ובחרתי את הגוון Peach עבור 11 פאונד.
הפריימר לעיניים של Soap&Glory היה רכישה ממש של צורך. ברגע שגלגלי המטוס נחתו על אדמת הממלכה המאוחדת נזכרתי שמכל הדברים בעולם, שכחתי לארוז פריימר לעיניים. כיוון שאיפור טבעי לא בא בחשבון בנסיעה הזאת (יותר מידי אנשים לפגוש...), הייתי חייבת להשלים בזריזות של החסר ולרכוש אחד חדש. ביום הראשון אחרי הנחיתה הייתה לי גישה לסניף דראגסטור שהיו בו רק מותגי איפור עממיים ומכולם רק ל-Soap&Glory היה פריימר לעיניים. כיוון שגם ככה רציתי לרכוש מהמוצרים שלהם, לקחתי אותו בשמחה תמורת 8 פאונד. 
את הדמי-מייקאפ של 17 רכשתי כי התחשק לי להצטייד במשהו עם מרקם וכיסוי קלילים לקראת האביב קיץ. הוא עלה לי 4.99 ש"ח ואפילו יש בו SPF 12, לא נחמד?
הבאים בתור הם שני מוצרי עיניים. את הריסים האלה קניתי ב-H&M ביחד עם הברונזר (עוד על ריסים מלאכותיים בהמשך הפוסט) והם עלו לי 3.99 פאונד. לצערי הקופסא התקווצ'צ'ה במזוודה בדרך חזרה הביתה, אבל אחרי ששחחרתי את הריסים מהדבק שהצמיד אותם לפלסטיק הם חזרו לצורה שלהם.
המסקרה, גם היא של Soap&Glory, הייתה מציאה אמיתית. בעודי מחפשת לקנות מגזינים לקראת הטיסה חזרה הביתה, צדה עיני את מגזין ELLE האחרון, אליו צורפה המסקרה בגודל מלא. המגזין עלה לי 3.90 פאונד, המסקרה עולה בחנויות 9 פאונד. SCORE!
שני לקים בלבד הוספתי לאוסף בנסיעה הזאת. אחד הוא Peach Melba של BarryM שמחירו היה 2.99 פאונד. השני הוא Euphoria של רימל במחיר זהה. שניהם כבר הספיקו לעבור נסיעת מבחן, אבל על הרשמים אכתוב בפעם אחרת.
אחרון חביב והסוגר את חלק האיפור ברכישות הוא שפתון של רימל. הגוון הוא Pink Blush מתוך קולקצית Lasting Finish Lipstick ומחירו היה 4.99 פאונד. 
גזרת השפתונים היא האכזבה העיקרית שלי מהקניות האחרונות, רציתי להעשיר קצת יותר את האוסף שלי ופשוט לא הגעתי לזה. גם את השפתון הזה קניתי תוך כדי עמידה בתור לשלם על הר של בגדים, סתם כי היה לידי סטנד של רימל והייתי משועממת.. חלק מהתכנון היה לרכוש שפתונים של מאקס פאקטור, טופשופ ומסדרה חדש של קליניק. לצערי, אלה כנראה יאלצו להמתין לנסיעה הבאה או לרכישה און-ליין...
עוד אכזבה איפורית נוספת היא סמקים, שגם אותם תכננתי לרכוש ובעיקר במרקם קרם שנפוצים יותר בדראגסטורים באנגליה מאשר בארץ. שוב, לא הגעתי אליהם וחבל שכך.
בקצרה, תכנון הקניות שלי היה להתמקד במוצרי דראגסטור שלא ניתן להשיג כאן (טוב, חוץ מרימל...), שעולים שם פרוטות וחבל לקנות אותם ברשת, שאז כל עלויות המשלוח והתיווך מייקרים אותם משמעותית. איפור יוקרתי לעומת זאת, את רוב המותגים יש בארץ גם ככה והפרש המחירים הוא לא כ"כ גדול, בטח עם כל המבצעים התמידיים שיש בארץ, לכן עליו וויתרתי.
בגזרת הטיפוח התפנקתי בשני מוצרים אהובים של The Body Shop. האחד הוא חמאת ידיים אגוזית שמחירה היה 8.33 פאונד וחמאת גוף בריח קלמנטינות (אלוהי!) שעלתה לי במבצע 10.42 פאונד.
הייתי שמחה להתפנק בעוד מוצרים מהבודי שופ, וגם לפנק את כל מי ששלח לי רשימות של קניות לעשות לו שם, אבל בשל מגבלת משקל וכיוון שידעתי שאני הולכת לסחוב איתי חזרה עוד הרבה דברים אחרים, נאלצתי להסתפק רק בשני אלה....
אחרונים חביבים, והרכישות ה"משעממות" ביותר שלי, הם זוג דיאורדורנטים SURE, שאלה הדיאורדורנטים הטובים בייקום וחבילת סכינים חד פעמים של ג'ילט. כולם עלו לי 1.99 פאונד שזה מחירים מצחיקים לעומת אלה שמבקשים בארץ. תמיד כשאני באנגליה אני דואגת להצטייד במלאי מחודש של המוצרים האלה שהם פייבוריטים וותיקים שלי.

וכאן הסתיימה לה רשימת הרכישות שלי! כמו שאמרתי - אני לא מצטערת כמעט על שום דבר שקניתי, אלא רק מצטערת שלא קניתי יותר. תכננתי לרכוש בדיוטי בדרך חזרה כמה מוצרי איפור יוקרתיים, אבל עד שהגעתי לשם הייתי באובר-דוז כ"כ מטורף משופינג שדילגתי על הכל והלכתי לשתות קפה בסטארבקס במקום...
אני לא אסיים את הפוסט בלי לספר קצת על האיפור של המקומיות. בואו אסכם לכן את זה במילה אחת - ריסים. כולן מדביקות ריסים! דיילות בפארמים במיוחד היו כולן ללא יוצא מן הכלל דבוקות ריסים, ובכל אחת מהפעמים שהתעניינתי במסקרה זו או אחרת טרחו לציין לפני את הביצועים שלה עם ריסים מלאכותיים. כפועל יוצא, דווקא ריסים בשל הביקוש הרב, יקרים יחסית. כפי שאפשר לראות כאן, הריסים של H&M היו יותר יקרים מברונזר! 
מבחינת שאר האיפור, האנגליות חובבות מייקאפים ברמות כיסוי גבוהות יחסית ומשתמשות בגוונים כהים מהגוון הטבעי שלהן על מנת להעניק לעצמן שיזוף מלאכותי. רובן מטוייחות למדי, אבל מצרפות לזה איפור יחסית מודגש, כמו שפתונים מאד בולטים (סגולים כהים, אדומים, וורוד פוקסיה - הכל הולך!) או אייליינרים מאד מודגשים ו/או צבעוניים, כך שאיכשהו הטייוח מצליח להבלע ברקע..

אסיים את הפוסט הזה עם סוכריה קטנה - תמונות שצילמתי בחנות אאוטלט בה אפשר היה למצוא עודפים של מאק, קליניק, אסתי לאודר ובובי בראון. צילמתי להנאתכן את הסטנד של מאק:



הגיע לסיומו פוסט הרכישות והחוויות שלי בחו"ל! מקוה שהצלחתי לספק את הסקרנות של כולן. חוויות ורשמים משימוש במוצרים יגיעו כמובן באופן מפורט לאורך הזמן.

מה דעתכן? עשיתי קניות שוות? או שפספסתי דברים שווים? אשמח לשמוע הצעות ו/או רעיונות לפעם הבאה :-)

34 תגובות:

  1. את יכולה בבקשה לרשום היכן חנות האאוטלט של קונצרן אסתי לאודר. תודה :)

    השבמחק
  2. במרכז אאוטלט גדול שנקרא Cheshire Oaks

    השבמחק
  3. את הסכינים של ג'ילט קניתי בארץ ב8 שקלים ! :) שהיה אז מבצעי ממש שווה... בדרך כלל המחיר שלהם לא שפוי.

    השבמחק
  4. הבעיה בארץ שגם לא תמיד יש מבצע וגם מסיבה מוזרה כלשהי לא תמיד אפשר למצוא אותם בפארמים ואז מציעים לי תחליפים עלובים כמו שיק

    השבמחק
  5. עודפים של מאק. למה אצלנו אין חיה כזו? הקניות שלך נראות ממש מעולות, הן אפילו לא נראות כמו קניות דראגסטור, הכל לחלוטין מעורר חשק.

    השבמחק
  6. וואו! איזה כיף! שופינג זה תמיד דבר טוב :)
    הפלטות של MUA נראות מצוין! רימל כ"כ עממיים ששווה לקנות אותם באנגליה ולא בארץ. אני מניחה שהמחירים בהתאם.
    קלמטינות זה לא אני אבל זה נראה ריחני ונעים [אני קניתי אפונה ריחנית בבודי שופ ודובדבן יפני] .

    תהני מה-כ-ל!

    השבמחק
  7. אה והאאוטלט של מאק!!!!! רגע , שכחתי ! נראה שווה ביותר :))

    השבמחק
  8. נראה מעולה! מחכה במיוחד לסווצ׳ים וביקורות על הפלטות.
    לא היית באילמסקה? אני מתה להגיע לחנות שלהם :/

    השבמחק
  9. רכישות שוות ביותר!! תתחדשי, נשמע שהיה ממש כיף, אני מתה לטוס לשם...(-:
    החנות עודפים, איך המחירים שם?

    השבמחק
  10. לא חשוב כמות, חשוב החיוך שמגיע אחרי:P
    מה עשית לי פה?
    אני מוכנה לשלם ולתת טובות הנאה תמורת הפלטות! הם נוראות מעולה.
    גם שאר המוצרים קורצים לי מאוד.
    כמו כן אני לא מבינה איך נשארת אדישה לאאוטלט...כנראה הייתי מפקידה שם משכורת.
    וכמובן, הכי טוב שאת פה:P

    השבמחק
  11. רציתי לשאול לגבי ההיליטר של 17 ושל NO 7.
    האם האפקט שלהם דומה? אם יש לי מישהו שנוסע ללונדון אפשר להסתפק באחד מהם או שכדאי את שניהם??

    השבמחק
  12. ריסים ורסיסים5 במרץ 2012 בשעה 21:16

    אני לא מבינה איך לא קנית כלום באאוטלט הזה!!!!!!!!
    תתחדשי על הכל... :)

    השבמחק
  13. thereisbeautyinallofus5 במרץ 2012 בשעה 21:27

    תתחדשי על הכל! התאפקת יפה לפני אז מגיעה לך :)
    בדיוק את המגבונים אני לוקחת איתי היום. מאוד נוח להחלפה של לק באמצע הנסיעה. אני מחכה להיילטר שלי ואז גם אחווה דעה ;)
    אוי סטסומה אין דברים כאלה!!!

    השבמחק
  14. נכון שהייתי ילדה טובה לפני הנסיעה? ;-)
    ההיילייטר יגיע אליך במפגש הבא שלנו. לגבי הבודי שופ - את לא היית היחידה שביקשה ממני להביא לה דברים משם! לכן החלטתי לא לקנות לאף אחד במקום רק לחלק.

    השבמחק
  15. האמת? המחירים לא היו ברצפה ולא היו שאריות מקולקציות שעניינו אותי.....

    השבמחק
  16. האפקט דומה, אבל אופן השימוש בשניהם שונה. בעוד שאת ההיילייטר הדחוס אפשר לשים רק מעל המייקאפ, את ההיילייטר הנוזלי אפשר לערבב עם המייקאפ, או לשים מתחת וכו'. אם יש מי שיכול לקנות לך אפשר לבקש שיביאו את שניהם, ה-17 עולה גרושים... אם חייבים להחליט רק על אחד אז הייתי הולכת על ה-No7

    השבמחק
  17. הפלטות באמת מעולות ואת זה אני אומרת מניסיון מועט איתן.....
    האאוטלט היה מלהיב בהתחלה אבל אח"כ הבנתי שאין שם שאריות מקולקציות שממש עניינו אותי אז המשכתי הלאה :-)

    השבמחק
  18. תודה! היה ממש כיף :-)
    רימל באמת עדיף לקנות בכל מקום ולא כאן, חבל על הכסף. בסה"כ אני אוהבת את המוצרים שלהם אבל הם לא שווים את המחירים שלהם כאן.

    השבמחק
  19. חביב, אבל לא מלהיב. מחירים תואמי דיוטי פחות או יותר, כך שאם אין שם משהו שממש מחפשים מקולקציות עבר, אפשר לדלג

    השבמחק
  20. אצלנו הייתה פעם חיה בשם מכירת עודפים אלקליל (בין היתר מאק) שהייתה הרבה יותר שווה!!
    דווקא דראגסטור תמיד עושה לי יותר תיאבון כי אפשר לקנות יותר דברים בשביל הכסף. אני כנראה בחורה של כמות על פני איכות ;-)

    השבמחק
  21. תתחדשי על כל הגודיס! הכי כיף שופינג כזה בחו"ל ומרגיז שיש להם שם איפור עממי אמיתי ולא כמו אצלנו.
    הצלליות של MUA נראות מעולה (רמז עבה לפוסט :)!
    בא לי לשים את הידיים על הקרמים של בוי שופ, בטוח יש להם את הריחות שאני אוהבת.
    האאוטלט של מאק נראה מגניב לגמרי, חבל שהמחירים לא כמו אאוטלט :/
    הטרנד של הריסים קצת מעצבן אותי, כי בארץ פתאום כולן התחילו להתעניין בזה וגם לשים (כמו של ההיא מהאח הגדול...). זה קטע שדווקא האנגליות, שהדמות שלהן שיש לי בראש היא מאוד מאופקת וקלאסית, מתאפרות גס ועוד מדביקות ריסים :)

    השבמחק
  22. זאת בדיוק הנקודה - שם איפור עממי הוא עממי ואפשר להעמיס ממנו, וזה כל הכיף בעצם (במקום להתחשבן כמו כאן על מבצעי 1+1 או 40%..)
    לגבי האימג' שיש לך על בריטיות - תמחקי אותו! כמו בארץ, גם שם יש פריעחות לרוב ובאזורי "מגורים" (בניגוד למוקדי תיירות כמו לונדון) רואים בעיקר כאלה. גם יש שם המון בנות עם סטייל "קינקי" כמו שיער צבוע בשלל צבעי הקשת, בגדי וינטאג' לא קשורים וכו' וגם הן מאד אוהבות להדביק ריסים. טרנד זה טרנד..

    השבמחק
  23. תתחדשי על הכל! עשית קניה ממש מעולה, של פריטים שתשתמשי בהם וזה מה שחשוב באמת. המסקרה היא שיחוק רציני!

    השבמחק
  24. תתחדשי!איזה כיף לך!
    ואאוטלט של מאק...אההה!חלום!איך המחירים שם?

    השבמחק
  25. המחירים היו ב3-6 פאונד זולים יותר מאשר המחירים הרגילים, לא מחירי רצפה לגמרי (חבל..)

    השבמחק
  26. תודה!! המחירים בחנות עודפים לא היו לצערי מחירי רצפה, בסה"כ הנחה של בין 3 ל-6 פאונד מהמחירים הרגילים. אחרת הייתי קונה...

    השבמחק
  27. הייתי בכמה וכמה סטנדים של אילמסקה והייתה לי הזדמנות נפלאה לבחון הכל מקרוב. אבל לא היה לי דחוף לקנות דווקא שם, כי אילמסקה אפשר להשיג גם באסוס :-)

    השבמחק
  28. אני זוכרת שחשבתי שאני "חכמה גדולה" כשקניתי מגבונים להסרת לק של לייף בסופר פארם
    חוץ מזה שהם מסריחים נורא, אחרי שבילו אצלי בתיק זמן מסוים, אלוהים יודע כמה (כמה חודשים קלים)
    גיליתי שהם יבשים לגמרי.. חשבתי שכל הרעיון של משהו שעטוף בצורה הזו - שמירת הלחות!!
    עובדה, בתור אוספת מגבונים ידועה, יש לי כאלה שנים ותמיד יוצאים מהאריזה שלהם רעננים.

    נראית רכישה מבורכת! :)

    הצלליות נראות טוב, ואני אוהבת שהפלטה חצי שקופה מקדימה. מאוד מועיל! (למה במאק לא חשבו על זה?)
    ובטח ששוות 20 ש"ח לאחת..

    מסוקרנת מהיילייטר של ליסה.. מחכה לפוסט עליו.
    לגבי הפריימר, דיברנו עליו (למה שאני אקרא לפי הסדר :P), לא נורא ביחס למחיר בסה"כ
    הדמי מייקאפ בהחלט נחמד במיוחד עם מחיר כזה!

    ממש שווה מתנת המסקרה! הנה משהו שבחיים לא הייתי זוכה לו כי לא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מגזין שכזה :P

    הלק של רימל נראה לגמרי דודתי - מה חשבת? :P
    מה שכן, הבארי M נראה חמוד!

    מה חבל? הנה תירוץ לטוס שוב ;)

    חמאת הגוף נשמעת ממש טוב! בקיץ ובטח כשאני שוחה אני לא יכולה שלא להתמכר לחמאות גוף..
    איך חמאת הידיים? לא בטוחה שהייתי מחבבת את המוצר הזה (כי הוא כבד לי על הידיים..)
    מצד שני הקוטיקולות, הו הקוטיקולות..

    נשמע שהאנגליות פשוט מאופרות רע! חחח
    נשמע טו-מאץ בכל גזרה אפשרית, גם המייקאפ, גם הריסים, גם השפתונים וגם האייליינרים?!?!
    זה לא שאני עדינת נפש את יודעת, אבל אהם..

    ומוצרים של מאק לא רכשת באוטלט?

    עשית בהחלט קניות שוות, ולא "נוראיות" (מבחינת כמות/תמחור וכאלה)
    בעוד חודש מתוכננת לי טיסה לחו"ל ולא התחלתי לחשוב אפילו על מה הייתי שוקלת אפילו לרכוש חחח

    השבמחק
  29. המגבונים הם באמת סרחון.. אגב, אני נתקלתי גם במגבונים לחים רגילים שהתייבשו בתוך האריזה.
    דווקא לגבי הלקים - את הרימל אני אוהבת וכלפי הבארי M אני מפתחת שנאה עזה, אבל על זה ארחיב בפוסט עתידי..
    במאק לא רכשתי כלום כי לא היה שם שום דבר מעניין. זה בעיקר פליטי קולקציות ישנות.
    תתחילי לעשות סקר שוק לגבי מה לקנות כשתהי בחו"ל (חנויות, מחירים וכו'). אני הגעתי עם רשימה מוכנה! D-:

    השבמחק
  30. אילו של לייף לגמרי התייבשו באריזה! ממש מעצבן!!
    אולי אני לא צריכה לעשות סקר שוק בשביל לא לצאת עם רשימה ארוכה?
    אני חייבת לציין שלאחרונה לגמרי ירד לי ממאק. אני מרגישה שהמון דברים אני יכולה לרכוש (הרבה פעמים בפחות) ולקבל את אותה תמורה.

    השבמחק
  31. לדעתי כולן עוברות את השלב הזה של גמילה ממאק, כשאת קולטת שיש דברים אחרים שם בחוץ לא פחות יפים ולפעמים גם יותר זולים. אני גם עברתי את זה והיום אני רואה במאק מקום אליו אני הולכת בשביל הבייסיק ורק כשאני צריכה משהו. פעם אחרונה שקניתי משהו מקולקציה שלהם הייתה בסתיו!

    השבמחק
  32. מצחיק שבדיוק מרינה העלתה את הלינק לבלוגרית שמציינת אותו הדבר - חלאס מאק!
    יש לי מעט מאוד מוצרים של מאק שיהיה לי צורך לחדש בעתיד הקרוב..

    יחסית בקרוב יהיה לי B2MAC שאני יודעת בדיוק איזה שפתון אני רוצה!
    אני חושבת שאני אתגעגע לשפתונים שלהם למרות שברור לי שאני יכולה למצוא חלופות מעניינות וזולות. פשוט סווצ'ים הרבה יותר קל למצוא למאק, ובכלל, הרבה יותר קל שאפשר פשוט להכנס לחנות ולבחון מבחן גדול מאוד מאשר להזמין ברשת..

    יש לי מקבע גבות של מאק בגוון מינק שאני מאוד אוהבת שעומד להגמר, אני צריכה לחשוב על מוצר שיחליף אותו..

    מנקה מברשות...

    all in all אם אני מוצאת לפחות את מנקה המברשות, ועושה את ה B2MAC האחרון שלי (עד שיגמרו שאר השפתונים וזה יקרה בעוד מאה שנה..) בחיי שאין לי בשביל מה להכנס...

    אני מגלה מלא צלליות מהממות של חברות אחרות, חלקן חברות קטנות ופחות מוכרות. יש לי קרייבינג ענקי לצלליות של שוגר פיל וכנל של Shiro שתיהן חברה של "בחורה אחת".
    מוצרי הטיפוח והבסיס שלי הם לא של מאק וגם מעולם לא היו לאורך זמן של מאק.. (טוב נו, חוץ מהקונסילר שבקלות מצאתי לו תחליב)

    מבחינת המברשות, אני אוהבת את המברשות מאק שלי, אבל באותה מידה אני מאוד אוהבת את אילו שיש לי של סיגמה (בעיקר מברשות עיניים) ואני מסוגלת להסתפק במברשת מייקאפ ופודרה של ביוטיקר (נשמע לך מוכר ;)) אז למה למה למה לשלם כ"כ הרבה על חברה שאני מזמן לא מתחברת אליה? ועכשיו עוד עושה ניסויים בבע"ח על אפם וחמתם של כ"כ הרבה לקוחות שלה..

    השבמחק
  33. מאק הצליחו לעצבן הרבה מאד אנשים עם המדיניות החדשה שלהם.
    לגבי מנקה מברשות - לדעתי כדאי לך לבדוק את האופציה של אינגלוט, שמעתי שהוא לא רע וגם יותר זול מזה של מאק

    השבמחק
  34. טרם דרכה רגלי באינגלוט (גם בגלל שאני שונאת את ראשון :P)
    אבל בהחלט יבדק!!!!! יהיה להיט למצוא תחליף למנקה מברשות המושלם הזה!

    השבמחק