‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.4.2012

צלליות, מברשות ותה מנחה

לפוסט הזה רבות מכן המתינו בחוסר סבלנות. נסקור היום מוצרים שמקורם בממלכה המאוחדת, ארץ התה והסקונס. שניים מהם ייבאתי איתי בנסיעה האחרונה שלי ואת האחרים הזמנתי און-ליין. שנפסיק עם הרמזים וניגש לעניינים?

שתי פלטות צלליות הבאתי איתי מביקורי האחרון באנגליה, שתיהן של Make Up Academy, או בקיצור MUA. מותג זה הוא מותג הבית של רשת הפארמה Superdrug הבריטית וכל המוצרים מפותחים ומיוצרים באנגליה. הבונוס האמיתי הוא המחיר - נמוך עד מאד ויותר זול מכל מותגי האיפור האחרים שנמכרים בסניפי הרשת. 
מתוך מגוון מוצרי המותג, הצלליות שלהם תמיד זוכות לשבחים הרבים ביותר. אנשי MUA ראו את ההצלחה לה זוכות פלטות הצלליות של Sleek והחליטו להוציא לשוק מוצר מתחרה, באיכות משתווה אך במחיר זול אפילו יותר. כך נולדו הפלטות האלה, שכל אחת מהן מכילה 12 צלליות ועלותן 4 פאונד בלבד (אני קניתי אותן ב-3 פאונד, מאז הן התייקרו!).
 הראשונה שבחרתי היא פלטה בשם Starry Night אשר "מיועדת" לאיפורי ערב. היא מכילה מגוון של צלליות בגוונים אפורים, טאופים, סגלגלים וורודים.  
שורה עליונה
שורה תחתונה
כפי שניתן לראות, השורה העליונה מורכבת מהצלליות החזקות יותר, כאשר השורה התחתונה מורכבת מצלליות בגוונים עדינים יותר וצלליות להארה. הגימור של רוב הצלליות שימרי עדין, כאשר אחת הצלליות הכסופות מכילה מעט יותר גליטר בעוד שהצללית השחורה ואחת מהכסופות האחרות נוטות לכיוון המאט. 
עבור חובבות האפורים/טאופים הפלטה הזאת מושלמת. יש בה שילוב גוונים נהדר שלמרות שממבט ראשון נראה חד גוני ומשעמם, בסוואטצ'ים ניתן לראות שלכל צללית יש גוון ייחודי משלה. ניתן להוציא מכאן שילובי צבעים אפורים בשילוב עם סגול, או כחול או על טהרת הכסוף נטו. ליל כוכבים בהחלט!
הפלטה הבאה צבעונית יותר ושמה Dusk til Dawn. הרעיון העומד מאחורי הפלטה הזאת הוא מעבר מאיפור יום לאיפור לילה. כאן תמצאו לצד גוונים צבעוניים בולטים כגון טורקיז, זהב, כחול מטאלי וסגול עמוק, גם גוונים רגועים יותר כמו צלליות השמפניה הוורדרדות, השמנת וצללית טאופית אחת. 
שורה עליונה
שורה תחתונה

בפלטה הזאת אהבתי את שילובי הגוונים יוצאי הדופן. מצד אחד השורה העליונה ניראת נייטרלית לחלוטין, אבל אז בשורה התחתונה מקבלים כמה צלליות בגוונים מעניינים ומלבבים. אהבתי במיוחד את הצללית בגוון כחול רויאל מאובק עם גליטר, את הצללית המוזהבת בגוון צהבהב ואת הצללית הטורקיזית המהממת במרקם מאט. כל שאר הצלליות במרקם שימר עדין, חוץ מהשחורה בשורה התחתונה שגם היא גליטרית כמו הכחולה. מתוך הפלטה הזאת אני מוציאה את שילובי הצבעים המעניינים ביותר מצד אחד, ומצד שני היא מושלמת לאיפור יום יומי נייטרלי בזכות הצלליות בשורה העליונה. 
ועכשיו לשאלת השאלות - מה איכות הצלליות? אני יכולה להגיד שאני 100% מרוצה מכל הצלליות בשתי הפלטות. יוצאת דופן אחת היא צללית אפורה בהירה בפלטה הצבעונית. מכולן היא היחידה עם מרקם מעט גירי ויבש, בעוד שכל שאר הצלליות בשתי הפלטות רכות וחלקות. הן לא רכות עד כדי התפוררות (כמו צלליות sleek לדוגמה), קל לאסוף מהן חומר עם מברשת והטשטוש קל ומהיר.
מבחינת פיגמנט - הייתי מגדירה אותן כפיגמנטיות באופן ממוצע ומעלה. הן בהחלט כן תרגום מדוייק ורווי של הצבע בפאן לצבע שמתקבל בהנחה על העין, גם עם הצלליות הבהירות יותר.  לשם ההדגמה - כל הסוואטצ'ים שצולמו כאן נעשו בשכבה אחת, כלומר לא הייתי צריכה לחזור ולחפור בצלליות כדי להוציא מהן צבע. 
הפשרה היחידה באיכות, שאני מוצאת כאן, היא האריזה. הפלטות ארוזות בפלסטיק שמרגיש די זול (אבל לא שביר) ואת הפלטה הצבעונית אני מתקשה לפתוח בקלות. מצד שני - כשאורזים לנסיעה אפשר לזרוק פלטה כזאת לתיק ולהצטייד במגוון של 12 צלליות שונות מבלי להוסיף מעבר לגרם אחד במשקל.
שורה תחתונה: בשביל המחיר שקניתי אותן אני באמת לא יכולה למצוא חסרונות בפלטות האלה. גם אם הן היו עולות יותר מ-4 פאונד הן היו שוות את הכסף, בטח למי שמחפשת להעשיר את אוסף הצלליות שלה בגוונים חדשים ובעלות מופחתת, מבלי להתפשר על איכות. אני מתכננת להצטייד בפלטות נוספות מהסדרה הזאת בקרוב מאד!
את הפלטות אפשר למצוא לרכישה באי-ביי. גם האתר הרישמי מציע משלוחים בי"ל, אבל במחיר בלתי משתלם בעליל. הכי טוב - למצוא מישהו שייבא לכן אותן ישירות מארץ המקור.

נמשיך בזריזות הלאה לחלק המברשות:
הו כן, Real Techniques is in the house! סופסוף המברשות של סמנתה צ'פמן (חצי מצמד pixiwoo ביוטיוב) הגיעו אל ידי הממתינות ואני בחרתי לפתוח את הניסיון שלי איתן עם קיט הבסיס לפנים. המברשות פותחו כולן על ידי סמנתה, מורכבות משיער סינטטי לחלוטין ומיוצרות בסין.
הסט מכיל 4 מברשות ומגיע עם נרתיק שחור קטן שאפשר לאחסן בו את המברשות בנסיעות.
אז מה הקיט מכיל? מברשת באפינג להנחת מייקאפ, מברשת קונטור להנחת ברונזר/היילייטר/סומק, מברשת מייקאפ זוויתית שטוחה ומברשת שטוחה קטנטונת לקונסילר/שפתיים. 
אז מה דעתי על המברשות בקיט הזה? נתחיל עם השתיים שאני מאד אוהבת.
Buffing Brush
מברשת הבאפינג למייקאפ היא כל מה שמברשת באפינג צריכה להיות - דחוסה, שמנמנה ורכה. הדבר היחיד שמפריע לי בה הוא הקוטר הקטן שלה שמצריך ממני לעבוד במעגלים קטנים יותר על הפנים אשר מאריך את זמן מלאכת הטשטוש. כיצד היא משתווה למברשת F80 האלמותית של סיגמה? מאד דומה לה, אך בעלת גזירה עגולה וכמובן יותר קטנה וגם טיפ טיפונת פחות רכה. תוצאות הטשטוש כמעט זהות ומפרידה ביניהן בעיקר עצלות. בעוד שעם סיגמה אפשר להגיע לטשטוש מושלם תוך שניות, עם המברשת הזאת צריך לעבוד מעט יותר זמן כדי להגיע לתוצאות דומות. 
Contour Brush
מברשת הקונטור/סומק/היילייטר היא מברשת קטנה ועגלגלה עם קצה מעט מחודד. היא נהדרת לכל שלושת המטרות שציינתי, עושה עבודת קסמים עם מוצרים במרקם קרם אבל מתמודדת יפה גם עם פודרות אבן ובתפזורת. רכה מאד, קטנה וממזרה - זו המברשת לכל אלה שנרתעות ממברשות פנים גדולות. חלקכן ימצאו אותה מעט קטנה מידי לסומק, אבל כמברשת קונטור והיילייטר, שדורשים הנחה במרחב צר, היא נהדרת.
Pointed Foundation Brush
 הבאה בתור היא מברשת מייקאפ שטוחה מחודדת. כאן אנחנו נופלות על המברשת הכי פחות אהובה עלי בקיט ולדעתי מיותרת לחלוטין. כמברשת מייקאפ היא פצפונת וזה מגוחך אפילו לקרוא לה כזו. בתור מברשת לקונסילר היא גם לא משהו, כי בניגוד למברשות הבאפינג והקונטור היא לא מצטיינת ברכות ובנעימות אלא להפך - היא קשה, שטוחה מידי, לא גמישה ומרגישה כמו פלסטיק לא נעים על הפנים. לא הצלחתי למצוא לה אפילו שימוש אחד שהיא טובה עבורו, למרות שניסיתי, פשוט מברשת מיותרת.
Detailer Brush
אחרונה חביבה היא מברשת detail קטנה שיכולה לשמש או להנחה מדוייקת של קונסילר או כמברשת שפתיים. אני משתמשת בה כמברשת שפתיים והיא עושה עבודה טובה, אך לעבודת שפתון שדורשת אקסטרה דיוק (שפתונים כהים/אדומים וכו') עדיף לבחור במברשת דקה וצרה יותר. בניגוד לאחותה השטוחה הגדולה, המברשת הקטנה רכה וגמישה הרבה יותר.
שורה תחתונה: מתוך הקיט הזה אני אוהבת שתי מברשות, מאד לא אוהבת מברשת אחת והאחרונה נחמדה אבל לא כ"כ נחוצה עבורי (יש לי מספיק מברשות שפתיים..). הקיט עולה 70 ש"ח באתר IHERB ועבורי הוא עסקה משתלמת כי מצאתי בו שתי מברשות מעולות (35 ש"ח למברשת זה לא נורא כ"כ). מצד שני - היה נחמד אם היה ניתן לקנות את המברשות האלה בנפרד ולא כחלק מקיט, אבל כנראה שזו כבר דרישה מרחיקת לכת. 
רוצות 5$ דולר הנחה ברכישה ראשונה באתר? (לא רק מברשות - על כל קנייה). הקלידו את הקוד WIW422 במעמד התשלום. 

הגענו לסוף הפוסט, פיווו זה היה ארוך! אני מקווה שנהנתן משיטפון התמונות ומהמידע ושנתתי להן רעיונות לרכישות עתידיות :-)

מה דעתכן על הצלליות של MUA? ניראות מפתות או שתעדיפו לדלג? ומה הניסיון שלכן עם מברשות ריל טקניקס? ספרו לי!

36 תגובות:

  1. זו הסיבה למה לא הלכתי על קיט הפנים, גם אני לא רואה את עצמי משתמשת ב2 מתוכם. אלא בודדים.
    הקיט של המברשות עיניים דווקא יותר מוצלח לטעמי.
    בכל מקרה המחיר שלהם נוח וזה שהן סנטטיות בכלל עושה לי טוב בלב.
    הצלליות ניראות בהחלט מפתות.

    השבמחק
  2. אני רציתי מאד לראות כיצד משתווה המברשת באפינג לזו של סיגמה והמברשת קונטור התגלתה כמציאה אמיתית, כך שבסופו של דבר אני מרוצה מהרכישה. זה סתם חבל ששתי המברשות האחרות לא יכלו להיות שימושיות יותר....
    הצלליות הן משהו משהו! מחכה שפלטות נוספות ייפלו לחיקי :-)

    השבמחק
  3. אני כל כך אהבתי את שתי המברשות האלו שהזמנתי קיט נוסף רק בגללן... הצלליות נראות משגע! תתחדשי :)

    השבמחק
  4. הצלליות בהחלט נראות טובות אם כי באסה שאריזה כזאת צ'יפית (אבל היי למה יש לצפות במחיר כזה). הן מיוצרות באנגליה באמת או שבסין?
    בגלל שידעתי שלא אשתמש בשתי מברשות שפחות אהבת לא הלכתי על הקיט אלא בחרתי בשתי מברשות נפרדות וטוב שכך

    השבמחק
  5. אכן כן באנגליה הייצור. חוץ מהקטע שאחת מהפלטות קצת נתקעת בפתיחה, אין לי בעיה עם האריזות. מוכנה להתפשר בדברים כאלה אם המוצר בפנים טוב..
    אני בונה גם על שתי המברשות הנוספות שאת הזמנת, לא מתכוונת להסתפק רק בקיט הזה ;-)

    השבמחק
  6. קודם כל תתחדשי D:
    ממש אהבתי את התלהבתי מהפלטות ! זה נשמע כמו אחלה איכות במינימום מחיר. את יודעת אם הם מוכרים גם בארה"ב?
    כשראיתי שאת עומדת לסקור את הקיט מברשות התלבטתי אם לקרוא כי רציתי להזמין ובסוף החלטתי שלא, וחשבתי שאם אני אקרא מה שכתבת אני ארצה להזמין וזה נפל בדיוק לצד השני, מזל :)

    השבמחק
  7. וואו איזה פוסט - חגיגה לעיניים!
    לגבי המברשות....אני נמנעתי מלהזמין את הסטים כי ראיתי שבכל סט יש לפחות 2 מברשות מיותרות, באמת חבל שהן לא נמכרות בבודדים.
    מה שכן, מברשת הסומק שכן נמכרת ביחידים מדהימה. אחת המברשות השוות שלי.

    השבמחק
  8. בנושא צלליות אני לא פריקית כי אני ממש לא בטוחה שצללית מיפה אותי או באמת תורמת לי להופעה- ואני מדברת על חיי היום יום.
    מה זה בדיוק הצבע הזה מעל העפעף ומה הוא תורם לי? אני משתמשת בעיקר מהצורך בתרבות שלנו להתיפיף ולעשות עוד משהו- אחרי הכל יש לי סט מברשות כייפי, אז זה גם מושך....אני לא סגורה על הנושא שצללית תורמת לי להופעה- בניגוד לאיילינר שמיפה את העין בצורה דרסטית. לכן אני לא פריקית של צלליות.

    שמתי לב שצלילית שווה באמת את כמה שאת משלמת עליה. שמתי לב שצלליות יקרות המרקם שלהם פשוט מהמם וצלליות זולות המרקם בהתאם. יש לי צלליות זולות שקיבלתי מתנה והם מאוד נחמדות אבל אין מה להשוות אותם ליקרות . כאילו זה לא באותה הליגה בכלל. לכן שאם אני כבר קונה צללית- אני קונה צללית יקרה וגם אין לי המון צלליות.

    בכל מקרה, הפלטה שלך מאוד מדליקה וטרנדית.. אני אהבתי את הצבעים.

    השבמחק
  9. תודה!
    הפלטות מעולות. לצערי לא ניתן להשיג אותן בארה"ב, רק באנגליה כרגע או באי-ביי.
    אני שמחה שעזרתי לך להגיע להחלטה לגבי המברשות :-)

    השבמחק
  10. יצא לי פוסט נורא ארוך בגלל המון תמונות, אבל הייתה לי הרגשה שלא יהיה לכן אכפת D-:
    מסכימה איתך לגבי הסטים - גם בסט של מברשות עיניים יש מיותרות ולכן בינתיים לא הזמנתי אותו. את הסט הזה כן הזמנתי כי נורא רציתי לנסות את באפינג בראש.
    מברשת הסומק גם נמצאת בסל הקניות העתידי! :-)

    השבמחק
  11. הצלליות נראות מדהימות אבל כרגע אני לא מתפתה לצלליות כי יש לי כבר די הרבה ואני לא ממש מתאפרת איתן (ביום יום אני בקושי מתאפרת עם צלליות, אם אני מתאפרת)
    המברשות לעומת זאת! אני חומדת... אבל לא! לא אקנה! (בינתיים :-/)
    לגבי מברשת ה"מייקאפ"- אני מניחה עם מברשת מייקאפ שטוחה את הCCB של מאק על עצמות הלחיים.. מצד שני המברשת שאני מניחה איתה היא יותר רכה, אבל שווה לנסות!
    ת-ת-ח-ד-ש-י!

    השבמחק
  12. אם את לא מתחברת לאיפור בצלליות את לא חייבת. בשביל מראה של אייליינר מספיק צללית בסיס אחת ומעליה את האייליינר ואת מוכנה לדרך.
    מבחינת איכות צלליות מה שאת אומרת לא תמיד נכון. כבר נתקלתי בצלליות של מותגים יוקרתיים ו/או מקצועיים שהיו די איומות, בעוד שהצלליות שבפלטות שסקרתי כאן מצויינות אחת אחת, והן עלו גרושים..

    השבמחק
  13. הפלטות נראות מעולות, והמחיר הופך אותן למשתלם במיוחד.
    אהבתי יותר את השניה, בגלל שהיא מאוד מגוונת ומתאימה למגוון רחב מאוד של איפורים.
    הפיגמנטים נראים מעלפים!
    המותג נמכר רק בבריטניה, או במדינות נוספות באירופה?

    המברשות מדהימות,
    יש לי אחת והיא עושה אותי מאושרת-
    החל מאופן העבודה איתה ועד הניקוי המהיר והקל שלה
    35 למברשת טובה זה באמת כלום:)

    השבמחק
  14. הצלליות האלה הן בהחלט תמורה מעולה למחיר. לפי מיטב ידיעתי הן נמכרות כרגע רק באנגליה, כיוון שהן מותג הבית של רשת סופרדראג שלה יש סניפים רק שם.
    המברשות גם הן תמורה מצויינת למחיר! בגלל שאני כ"כ מרוצה משתיים מהמברשות בקיט, לא אכפת לי שהשתיים האחרות הן ככה ככה..

    השבמחק
  15. אני גם תמיד אומרת שיש לי מספיק צלליות ולא מתחשק לי עוד, אבל כל פעם מתפתה מחדש D-:
    תאמיני לי שניסיתי אותה גם עבור CCB ו/או כל מוצר לחיים קרם אחר והיא פשוט לא טובה. היא לא נעימה ולא גמישה, אפילו מברשת ביוטיקייר השטוחה למייקאפ שיש לי יותר מוצלחת ממנה!

    השבמחק
  16. הבעיה שלי עם פלטות היא שאני אף פעם לא אוהבת את כל הצבעים שבהן. אם אני צריכה לבחור בין השתיים שהראית , הראשונה קורצת לי יותר בגלל המעושנים שבה . גם אני במאוהבות במברשות סמנתה צ'פמן [תבורך :-P] , מברשת הפודרה שלי היא ה-מברשת ה-כ-י טובה לפודרה שאי פעם היתה לי [כן! עד כדי כך] . זו גם הסיבה שלא רציתי לקחת קיט , כי תמיד יהיו שם או דברים שאני לא צריכה או מוצרים באיכות פחות טובה.
    תתחדשי ותהני!

    השבמחק
  17. אני כמוך עם פלטות, בד"כ לא אוהבת אותן. אבל בשתי אלה באמת שאני אוהבת כל צללית, כך שאני מרוצה! שקלתי בהתחלה לקנות שלישיות, אבל בשביל המחיר זה היה מטופש לא לקחת כבר פלטה.
    המברשת פודרה היא הבאה בתור הקניה שלי!

    השבמחק
  18. יאייקס איזה פוסט :) הפלטות של MUA נמצאות אצלי כבר הרבה זמן בוויש ליסט. אני רק מחכה ל'קורבן' הבא שיסע לאנגליה כדי לשים עליהן את ידיי. לגבי המברשות של סמתנה, גם אני הזמנתי את הקיט הזה ואני חושבת בדיוק כמוך, מברשת הבאפינג ללא ספק הכי מוצלחת. דרך אגב, הן משוות אותה ל-109 של מאק...

    השבמחק
  19. יש לי את שמים וארץ של MUA והיא מעולה. שכנעת אותי, אני מזמינה את הכוכבית באיסיי, היא נראית נהדרת והצבעים מושלמים.

    השבמחק
  20. הפצצתי הפעם, הא? D-:
    הכי טוב לייבא את הפלטות האלה היישר מארץ המוצא. גם אם קונים באי-ביי, זה עדיין כפול מחיר..
    מסכימה שהבאפינג דומה ל-109, למרות שעם ה-109 לא הייתי משתמשת למייקאפ, בין השאר בגלל הקוטר. מבחינתי באמת שאין מתחרות לסדרת הסינטטיות של סיגמה

    השבמחק
  21. אני מאד אוהבת את הפלטה הכוכבית, יש בה אפורים מעניינים וסגולים רכים שכולם מאד לטעמי. את הפלטה שיש לך אני גם מתכננת לקנות בקרוב
    ד"ש לחנן!

    השבמחק
  22. הפלטות של MUA נראות מעולה! איזה כיף להן באנגליה שיש להן הכל מהכל, גם איפור יוקרתי וגם עממי במחיר שווה.
    אני נוטה לאהוב את הפלטות של סליק יותר, כי הן נראות לי קומפקטיות יותק (או שנדמה לי) וגם יותר מסודרות מבחינת הגוונים.
    מבין השתיים שהצגת אני אישית מתחברת יותר לשניה, כנראה בגלל הגוונים הניטרליים יותר שיש בה.

    כבר מזמן בא לי על הסט הזה של המברשות, במיוחד אחרי שהן הגיעו ל-IHERB. מסכימה איתך שזה לגמרי שווה את המחיר, גם אם לא כל המברשות פרקטיות. אני הולכת לעשות הזמנה מסודרת גם, אחרי הנסיעה.

    השבמחק
  23. הצלליות של MUA נראות נפלא! קשה לי לומר איזו פלטה אני מעדיפה. השניה מצד אחד צבעונית ומגניבה (בחלק התחתון) אבל בכל זאת יש בה חלק עליון פחות אטרקטיבי (בשבילי) ובפלטה הראשונה בכל זאת חסרים לי כמה גוונים. אבל בשביל כמה שעלו - שווה!!!!

    הסתקרנתי לגמרי מהמברשות האלה ואני שוקלת להזמין אבל עדיין לא החלטתי בודאות מה ומי (רוב הסיכויים מברשת הנחת צלליות דווקא)

    השבמחק
  24. איפור באנגליה זה באמת מאד כיף. אמנם יותר יקר מבארה"ב, אבל עדיין יותר משתלם מכאן. יש להם שם טווח מחירים מאד רחב בין היקר-אמצע-לזול, מה שכאן אין כ"כ..
    הפלטות הן בגודל פלטות של סליק פחות או יותר, זה רק נראה יותר גדול בתמונות.
    מחכה לראות איזה מברשות תקני! אני מאד מרוצה משלי ומתכננת לקנות עוד :-)

    השבמחק
  25. במחיר שהפלטות האלה עולות את יכולה לקנות את כולן ולהצטייד בכל הצבעים שאת רוצה... חוץ מזה שיש להם פלטה אחת שתפורה עלייך עם כל מיני צבעי ניאון מחזירי אור D-:
    אם את רוצה מברשת להנחת צלליות תצטרכי לקנות את קיט מברשות העיניים, כמו שאני הייתי צריכה לקנות את הקיט לפנים. אין להם מברשות עיניים נפרדות...

    השבמחק
  26. ואללה? אז כנראה שדמיינתי שאפשר לקנות את המברשת הנחה בנפרד.. נו מילא..

    השבמחק
  27. וואו, באמת התאהבת בהן! אני לא חושבת שאזמין קיט נוסף, נראה לי שאלך על מברשות הפנים האחרות כרגע.

    השבמחק
  28. תבדקי שוב, אולי אני טועה

    השבמחק
  29. הפיגמנט של הצלליות נראה ממש טוב. ממש לא מה שציפיתי :) וגם מבחר הגוונים יפה...
    אני זוממת על כמה מברשות של ריל טכניקס, בעיקר הבסיסיות, כמו שאת בחרת להתחיל.

    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  30. וואי ממש הצלחת לפתות אותי לקנות הכללללל.... אני עכשיו הולכת לחפש מציאות ברשת:)

    השבמחק
  31. היום כבר לא צריך לשלם ביוקר כדי לקנות צלליות טובות, אני חושבת שזה שינוי מבורך!
    מחכה לשמוע דיווח על איזה מברשות קנית בסוף :-)

    השבמחק
  32. רוקמת חלומות28 באפריל 2012 בשעה 8:16

    תתחדשי על הרכישות המעולות !
    בעקבות כל ההמלצות ברשת אני מתכננת לרכוש מברשות של ריל טקניקס,
    אבל לא מזמן רכשתי כמה מברשות של סיגמא,
    אז יש פריטים אחרים שנמצאים יותר גבוה ברשימת ה- wish list שלי
    :-)

    השבמחק
  33. תודה מותק!
    המברשות הסינטטיות של סיגמה למייקאפ לדעתי עולות על אלה של ריל טכניקס, כך שעשית עסקה טובה :-) אל תדאגי, הם יחכו לך שם באתר גם אחרי שתסיימי עם הקניות הדחופות יותר בוויש ליסט D:

    השבמחק
  34. זוית היופי שלי7 במאי 2012 בשעה 13:24

    אני מופתעת מהפיגמנט העז והלא שקפקף שמתקבל מהצלליות למרות שהן לא נראות. אני גם אוהבת את שילוב הצבעים היפים והרבגוניים בפלטות, באמת נותנות מבחר יפה לשיחוק. אהבתי במיוחד את הזהב ;) .
    לגבי המברשות של ריל טכניק (שבזכותך הזמנתי וכבר קיבלתי) אני מאוהבת בזויתית .את קנית את הקטנה יותר ?. השתמשתי בה רק פעם אחת ובאחרות עדיין לא. אני כן יכולה להגיד שבשקט אני מוותרת על המברשות של ג׳ייד וגם מוציאה להן לשון! הן רכות בטירוף ואני פשוט מאוד מאוהבת.

    השבמחק
  35. הפלטות האלה שוות כל שקל במחיר שלהן והייתי משלמת עליהן גם יותר. גם אני מאד אוהבת את שילובי הגוונים שם, אני משחקת איתן ויוצא לי יופי של איפור בגוונים שונים ומשונים.
    אני הזמנתי בינתיים רק את הקיט הזה של ריק טכניקס, אבל כמעט כל שאר הליין נמצא ברשימת הקניות העתידית שלי.... הן אכן מאד רכות!

    השבמחק