‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.6.2013

לק השבוע - Pupa 508

השבוע שמתי לק! מאז פוסט לק לשבת האחרון לפני שבועיים לא מרחתי שום דבר, וכמו שכתבתי בפוסט, נתתי לציפורניים לנוח. אבל השבוע קבעתי עם חברה ללכת לאירוע הביוטי-סיטי של סופר פארם (על החוויות שלי משם תוכלו לקרוא כאן), ולא באמת יכולתי להרשות לעצמי להופיע לאירוע כזה בלי ציפורניים  מסודרות. 

27.6.2013

שמעטה סיטי

למען הגילוי הנאות אציין שמעולם בעבר לא ביקרתי בביוטי-סיטי, אותו מפיקה רשת סופר-פארם כבר 7 שנים ברציפות. קונספט האירוע מעולם לא קרץ לי ולא הבנתי למה אני צריכה לטרוח ולהגיע במיוחד לשם, כדי להסתובב בין סטנדים של מותגי איפור וטיפוח שאני יכולה למצוא גם בסניף הסופר פארם השכונתי. 
השנה החלטתי להתלוות אל חברה טובה אשר פוקדת את המתחם מידי שנה, ולנצל את ההזדמנות גם למפגש חברתי וגם לבירור על מה כל המהומה סביב האירוע הזה. 
וויתרתי על ההגעה לאירוע ההשקה והגעתי כאחת האדם ביום הראשון בו המתחם היה פתוח למבקרים. עם כל הכבוד לאירועי השקה, אני לא חושבת שהחוויה שעוברות המוזמנות, כולל גיפט קארד ושוברים לחניה חינם על חשבון הבית, רלוונטית עבור ההתרשמות מהאירוע כפי שתחווה אותו המבקרת מהשורה. אירועי השקה למוזמנים בלבד בנוכחות סלבריטיז, קוואה ומינגלינג הם טובים ויפים, אבל אין לזה כל השלכה לדעתי על תפקוד המתחם בפועל.
הגעתי עם הרבה רצון טוב להנות, לחוות ואפילו לקנות, אבל בסופו של דבר תוך פחות משעה יצאתי מהמתחם במפח נפש ועם ידיים כמעט ריקות.
המתחם ללא ספק מעוצב יפה. רוב מותגי האיפור והטיפוח המוכרים הציגו שם נוכחות (מלבד מותגי יוקרה כגון גרלן, שאנל ודיור), ואפילו מותגי הגיינה אישית כמו Always ו-Kotex. למעשה, הדוכן של קוטקס היה העמוס ביותר בכל המתחם, ולמרות שלא הרגשתי בנוח להתגודד סביב דוכן של טמפונים, יש בי החשד שהעומס נוצר בעקבות קופסאות מתנה אשר חולקו שם לציבור.
בכניסה לאירוע מקבלים שקית בד גדולה ומזמינה, אשר רק קוראת לך למלא אותה מכל טוב מוצרים במבצע. אממה, אין מוצרים במבצע.
חשבתן אירוע מכירות מיוחד? חשבתן הנחות מפתות ומשתלמות? חשבתן דילים יוצאי דופן? תחשבו שוב, וכדאי שתעשו זאת עוד בטרם תעלו על הרכבת לכיוון מרכז הירידים. המחירים בדיוק אותם המחירים כמו שתמצאו בסניף סופר פארם הקרוב למקום מגוריכן. 40% הנחה יש? יש. 1+1 יש? יש גם יש. דיילות מעצבנות יש? המונים! 
המקום בהחלט היה מלא באנשים והגישה לסטנדים דרשה שימוש נמרץ במרפקים, אבל אם חשבתן שתאלצו לפלס את דרככן רק בקרב קהל קונות נלהבות, טעות בידכן. על כל סטנד חלש צוות עצום של דיילים ודיילות שהפכו כל מטר מרובע  לעמוס עוד יותר. היה קשה לתמרן בין התצוגות השונות בסטנדים והיה לא נעים במיוחד לבחון בצורה רגועה ורצינית את היצע המוצרים. הסטנד של רבלון לדוגמה היה חשוך כמו כביש בשטחי הקו הירוק ועל חלק מהסטנדים היה נראה כאילו עברה סופת הוריקן של מגבונים לחים משומשים ומברשות מרוטות ומלוכלכות. לא מזמין ולא אסטתי.
נחזור רגע לסטנד של רבלון ובאמצעותו נדגים על כמה האירוע הזה מגוחך מבחינה שיווקית. כשהתעניינו לגבי מייקאפ קולורסטיי, דיווחה הדיילת שאפשר לרכוש אותו באמצעות 3 מבצעים שונים: 1+1 או 40% ממחיר של 190 ש"ח, או בשילוב אייליינר כלשהו ב-100 ש"ח. נשמע שווה? לא. במיוחד לא שווה כששעה לאחר מכן נכנסתי לסניף סופר פארם בקניון עזריאלי, ושם בלי אירוע ובלי נעליים, ישב לו מייקאפ קולורסטיי של רבלון במחיר מבצע של 80 ש"ח בלבד. מה רב היה הזעם שלי אם הייתי קונה בביוטיסיטי את המייקאפ ב-100 ומשהו ש"ח, רק כדי לגלות שעה לאחר מכן שנקנסתי ב-20 שקלים תוספת על מחירו בחנויות. ואם הייתי מוציאה 30 שקלים מכיסי כדי לקנות כרטיסים לאירוע? על אחת כמה וכמה.
אז אמנם הכניסה לאירוע עצמו לא עלתה לי כסף (מחזיקי כרטיס לייף סטייל זוכים לכרטיס זוגי חינם), אבל מכל בחינה אחרת מדובר באירוע מיותר לחלוטין, ואפילו מכעיס. 
איזו תועלת כלכלית צומחת לצרכן מביקור באירוע כזה? מה יגרום לי לחזור אליו שוב? הצפיפות? הדיילות? הסנדוויצ'ים ב-30 שקלים? מקהלת זמרי שאנסונים? העיצוב היפה, התפאורה המושקעת, אירועי הסטיילינג וההדרכות, האורחים הסלבריטאים מהארץ ומחו"ל הם כולם אריזה יפה לאירוע שהוא שיווקי במהותו ומטרתו למכור לנו מספיק מוצרים כדי לכסות את עלויות האירוע. אבל מה הועילו חכמים בתקנתם אם אין שום פיתוי לרכישת המוצרים? לא מחירים אטרקטיבים ולא חוויית קנייה נעימה, בעיקר תחושת עדריות וצפיפות ואכזבה עמוקה מהדרך בה סופר-פארם תופסים את הארנק שלי - כפרה שניתן לחלוב ממנה עוד ועוד מבלי להעניק שום דבר בתמורה. 
טרחתי והגעתי לאירוע? אולי אפילו שילמתי על כרטיסים? אל תחשבו שיצאתם ידי חובה אם שילמתם 30 אלף שקל לסנדרה רינגלר כדי שתעמוד על במה במשך 20 דקות ותלמד אותי מה ללבוש ואיך. במקום זה אני מעדיפה שתגרמו לי לצאת מהאירוע עם שקית עמוסת קניות ואוצרות, מסוחררת ממסע בזבוזים שהיה בלתי נשלט לאור המחירים המפתים. 
בפועל, יצאתי עם שקית ובה מוצר אחד ויחיד - מגבונים להסרת איפור האהובים עליי של גרנייה. אבל היי, הם היו במחיר מבצע משתלם במיוחד של 10 שקלים!

עד כאן קיטוריי להיום. עם יד על הלב? תחסכו לעצמכן את הזמן והטרחה ואל תגיעו "לאירוע היופי הגדול של השנה" בגני התערוכה. תזמינו חברה טובה לכוס קפה על עוגה, תאמינו לי שתהנו מזה יותר.

19.6.2013

סיפורי סלסולים

מצחיק שאני כותבת פוסט על שיער, בדיוק בתקופה שהשיער שלי נמצא בשיקום משימוש מופרז במכשירי עיצוב בחום. אבל מזמן לא עדכנתי כאן בנושא הזה ולמרות שאני יודעת שאת רובכן זה משעמם את האוזניים, נצטרך להחזיק ידיים ולהתגבר על זה ביחד. חוץ מזה, שאף פעם לא עדכנתי אתכן בדרכים בהן אני מעצבת את השיער, ואם לא תקראו את כל הפוסט לא תגלו למה ואיך התחלתי להקריח לאחרונה. תשארו ולא תצטערו!

17.6.2013

שגרת טיפוח מעודכנת - ערב

אחרי שערכתן היכרות עם שגרת טיפוח בוקר שלי, הגיע הזמן להגיע למוצרים של שעות הערביים. כמו שציינתי בפוסט הבוקר, גם שגרת הערב שלי לא השתנתה מבחינת מהות. כלומר, מידי ערב אני רוחצת את הפנים פעמיים -עם סבון ואחר כך שוב עם סבון וספוגית, או עם סבון ולאחריו מוצר פילינג. בפוסט הזה נכיר את המוצרים החדשים שנכנסו לרוטינה.

14.6.2013

לק לשבת - Load

לק השבת שלי השבוע הוא תאונת שרשרת אחת גדולה. הממצאים לפניכן:

11.6.2013

ירוקות הן עינייך

יותר משאי פעם רציתי עיניים כחולות, תמיד חלמתי על עיניים ירוקות. אולי כיוון שעיניים ירוקות הן הזדמנות תורשתית שהוחמצה, כשהגנים החומים של אמא התגברו על העיניים הירוקות שהייתי יכולה לרשת מאבא. למזלי לעיניים חומות מחמיא איפור ירוק, ככה שמה שלא נתן הטבע - ייתן הצבע.

6.6.2013

שגרת טיפוח מעודכנת - בוקר

פוסט שגרת טיפוח מרוכז האחרון בבלוג הופיע בחורף וזכה להצלחה פנומנאלית, באופן מפתיע למדי. מאז שגרת הטיפוח שלי לא השתנתה במהותה, אבל המוצרים התחלפו מקצה לקצה. אז חשבתי שהגיע הזמן לעדכן בנבחרת המוצרים המעודכנת, במיוחד שחלקם כבר עומדים בפני סיום.... כיוון שאני לא רוצה להעמיס על פוסט אחד אלף מוצרים, נדבר היום על מוצרי שגרת טיפוח בוקר, ובשבוע הבא נדבר על הנבחרת הלילית.

2.6.2013

הנאהבים והנעימים - April / May 2013

פוסט אהובי החודש הראשון בבלוג קיבל כזו קבלת פנים חמה, עד שהחלטתי לעשות לו שידור חוזר. אף פעם לא הופיעו בבלוג פינות של "אהובי החודש" וגם עכשיו הסיכויים הם קלושים שפוסט כזה יתפרסם מידי חודש בחודשו. אבל כמו שלפוסט הזה אספתי פייבוריטס במשך כחודשיים, אני מבטיחה להמשיך ולעדכן כאן גם בעתיד מידי כמה חודשים במוצרים עליהם אני חורשת באופן קבוע למשך תקופה.

פלטת צלליות של Life (סופר-פארם)