‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.5.2014

החבילה הגיעה - מהדורה שביעית

אני קצת בפיגור של עדכון חבילות - פסח וכל זה, אז בואו ניגש ישר לעניינים, והפעם אפילו חסכתי לכן את שלב פתיחת הקופסא עצמה, אנ-בוקסינג וכל הג'אז הזה. הפעם יהיה פוסט Haul טהור, קדימה לעבודה!
אז מה בחבילה הפעם? לא מעט דברים. זו לא הזמנה קטנה וניצלתי עד תום את מגבלת המשקל של האתר.
תה Pumpkin Spice Chai של Twinings הוא קנייה חוזרת, אחרי שעל קופסת הניסיון הקודמת שהזמנתי התנפלו כל בני הבית. למרות שאנחנו נכנסים עכשיו לעונה החמה (הפוסט נכתב בלילה שרבי ומעיק במיוחד), אצלנו לא מפסיקים לשתות תה חם גם בקיץ. בשביל מה יש מזגן שאפשר לכוון על 16 מעלות??
פדיות לניקוי הפנים עם תמצית תה ירוק של Desert Essence. את הפדיות קניתי בהמלצתה של לובה, ואחרי שניסיתי אחת בעצמי כששהיתי בביתה. למרות שזה מרגיש כאילו זה מקלף לי שכבות עור מהפנים, אני חושבת שזה יכול להיות פתרון נחמד למי פנים במהלך הקיץ הקשה, כשאני מתעוררת עם פנים שמנוניות. נחכה ונראה!
מי הפנים שהשתמשתי בהם עד כה הסתיימו (למקרה שתהיתן - מי פנים של חומצה גליקולית), ובתזמון מושלם הגיעה החבילה עם בקבוק מי פנים חליפי שהזמנתי. כיוון שמי הפנים הגליקוליים לא היו גליק גדול מבחינתי, הרשתי לעצמי להזמין מים אחרים והלכתי על מי וורדים ללא אלכוהול, בבקבוק גדול ובמחיר משתלם. כבר הספקתי להתחיל להשתמש בהם ובינתיים אני יכולה להגיד שאני מרוצה! אני מניחה שעד יולי אסיים גם אותם ואז אעבור לפדיות שמן עץ התה.
והנה הגענו למוצרים שאני קצת מתחרטת שהזמנתי. את ההזמנה סגרתי בדיוק כשסיימתי את שילוש הטיפוח הקדוש של קרם-סרום-שמן והייתי לחוצה למצוא תחליפים. החלטתי להזמין קרם לילה עשיר של Weleda, רק שמאז גיליתי מצבור של קרמים אחרים שממתינים שאסיים אותם, או לחילופין אתחיל להשתמש בהם ועוד אחד לאוסף זה הדבר האחרון שאני צריכה. כמו כן, גם ככה עוד מעט קיץ וקרמים עשירים לא בדיוק יהיו כוס התה שלי, כך שאני לחלוטין לא מבינה מה היה לי כל כך דחוף להזמין אותו. שויין, בינתיים הוא שוכן סגור ובודד במגירה. 
בהמשך ישיר לקרם הלילה, גם שמן השקדים הזה הוא לא בדיוק משהו שמתחשק לי להתעסק איתו כרגע, כשחם ודביק לי. בהתחשב בעובדה שאפילו באייהרב וולדה הם לא המותג הזול ביותר, ובכך שהזמנתי מוצרים שמתאימים לעונת השנה שמגיעה רק בעוד 5 חודשים לכל הפחות, אפשר לומר שזו לא הייתה הקנייה המחושבת ביותר שאי פעם עשיתי מהאתר. 
אז או שהם שניהם הולכים לבלות במגירה ביחד, או שיעברו היישר לאמא שלי שלה יש עור יבש תמיד ועבורה כמה שיותר עשיר, ככה יותר טוב.
סיימנו עם הקניות המיותרות, ואנחנו חוזרים אל מוצרים שתמיד צריך ותמיד אשמח להזמין מהם עוד. הקופסא הצהובה והעליזה של החומצה הגליקולית לא אמורה להיות זרה לכן, למרות שהפעם אגלה שלא קניתי אותה לעצמי, אלא כמתנה......
קליק לחומצה באתר - 20.30$
אתן כבר יודעות ש-e.l.f הוא לא מותג האיפור האהוב עליי. מצד שני, היוטיוברית האהובה עליי אמילי ממליצה ללא הפסקה על מברשת הסטיפלינג שלהם לצורך הנחת מוצרי קרם לפנים כמו סמקים והיילייטרים נוזליים. כיוון שאני חלשת אופי, שמתי את נפשי בכפי והזמנתי את המברשת. אם גם ממנה אני אתאכזב, זה לא רק יהיה סוף היחסים שלי עם המותג, אלא גם ישבור את אמוני באמילי החמודה!
קליק למברשת באתר - 3$
אחרון חביב הוא מוצר קטן וריחני, שאחד דומה לו ראיתם בחבילה קודמת, אם כי בניחוח אחר. מדובר בבושם שמן בניחוח יסמין של Sunshine Spa, ולא ארחיב עליו יותר מידי כעת כי בקרוב מאד תקראו עליו בפירוט...
קליק לבושם באתר - 5.56$

עד כאן שידורינו להיום, וזהו סוף תכולת הקופסא האחרונה שלי מאייהרב. בפוסט הקרוב תפגשו מחדש את אחד המוצרים שהופיעו כאן, ועוד מוצר אייהרב שהופיע בפוסט קודם. יש למה לחכות....

אני רוצה לשמוע מכן שני דברים - האם אתן ממליצות בכל זאת לנסות את הקרמים של וולדה, או להעביר אותם הלאה? והאם יצא לכן לנסות את מברשת הסטיפלינג ותוכלו להגיד לי למה לצפות? כיתבו לי בתגובות!

רשימת קניות מלאה:

14 תגובות:

  1. אני חושבת שאמילי ממליצה על ה short stippling brush ולא על זאת שהזמנת שהיא ארוכה יותר. מה שאמילי ממליצה עליו ללא סוף לא מצאתי בIHERB :(

    השבמחק
    תשובות
    1. הו לא, אני חושבת שאת צודקת!!! איך לא שמתי לב לזה :-(

      מחק
    2. אם זה מעודד אותך אני עשיתי את אותה טעות :). המברשת שהזמנת נחמדה לדעתי אבל לא מעוררת התרגשות, אני משתמשת בה לסמקים קרמיים והיא הצליחה לסלק מהתפקיד את האקספרט של ריל טכניקס. החסרון העיקרי שלה בעיניי זה שערות קצת ארוכות מידי אז אני יכולה לדמיין לי שזאת שאמילי ממליצה עליה אכן צריכה להיות דיי מושלמת.

      מחק
    3. אוף, אני ממש לא צריכה עוד מברשת סטיפלינג רגילה... לא מסוג המברשות האהובות עליי.

      מחק
    4. אמילי המליצה על ה-small stippling brush (לא short) ואין אותה ב-iherb, אני כל הזמן מחפשת :(

      מחק
    5. כן, אתן צודקות. באסה שלא שמתי לב..... :-/

      מחק
  2. שלום לך, הזמנתי חבילה מאייהרב בסוף מרץ והיא עדיין לא הגיעה...יש לך מושג מהו הטווח שבו חבילות מגיעות?כי ראיתי אצל בלוגריות אחרות חבילות שהגיעו תוך שבועיים

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יוצא דופן, את צריכה ליצור איתם קשר. האם עשית הזמנה גדולה מעל 300 ש"ח ייתכן וזה נעצר לך במכס.

      מחק
    2. בטראקינג של ההזמנה היה רשום שהיא הגיעה לגרמניה ב14 לאפריל, אז אני לא בטוחה אם האריזה מתעכבת בגלל פסח או בגלל סיבות אחרות...ההזמנה הייתה סטנדרטית, של 37 דולר.
      איך אני יוצרת איתם קשר?

      מחק
    3. זה לא רגיל. תיצרי איתם קשר דרך הטופס באתר
      http://www.iherb.com/info/Contact

      מחק
  3. רשימת הקניות של מאייהרב מתארכת ומתארכת... בנתיים ממש עשית לי חשק לצ'אי הזה.
    מחכה לסקירה של הבושם.

    השבמחק
    תשובות
    1. והנה הסקירה של הבושם פורסמה :-)
      אני מזמינה מהם פעם בחודש בערך, ככה שהרשימות שלי לא ממש מספיקות להתארך....

      מחק
  4. היי , האם ניסית את המברשת כבר? איך היא? הזמנתי אותה גם והיא צריכה להגיע אליי אז רציתי את חוות דעתך המוערכת;)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יצא לי להשתמש בה עדיין, קצת התבאסתי שלא הזמנתי את המברשת שרציתי.....

      מחק