‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.5.2014

Pink Generation

היום יהיה פוסט בסימן אופטימי וורוד. אני לא חושבת שקיימת האישה שאין לה סומק וורוד באוסף, וכנראה שגם צללית וורודה מסוג כלשהו. וורוד הוא צבע של נשים - בין אם אנחנו מוכנות ליפול לתוך הסטיגמה הזו או לא. למרות שאני לא אוהבת וורוד באופן כללי, באיפור הוא מככב אצלי בשפתונים, סמקים וגם צלליות.

 אז מה יש לנו בפוסט הוורוד? 3 סמקים במרקמים שונים, ושתי צלליות שעושות נעים. שנכנס לעניינים? אני מאמינה שכל אחת תצליח למצוא כאן מוצר וורדרד אחד לפחות שיהיה לטעמה. 
על הסמקים האפויים של Milani יש הרבה באזז ברשת. רכשתי לי את גוון Dolce Pink כדי לראות על מה המהומה ולבדוק האם הם באמת שווים את כל ההייפ. אני מודה, מוצרים אפויים הם לא ממש כוס התה שלי. אני מוצאת שבדרך כלל צריך להיאבק איתם כדי לשחרר פיגמנטיות שמניחה את הדעת, ואין לי סבלנות לדברים האלה. הסומק של מילאני אמנם פיגמנטי יותר ממוצרים אפויים אחרים שיצא לי להתקל בהם (מאק - אני מסתכלת עליכם), אבל גם איתו תשיגו תוצאות טובות יותר אם תשתמשו במברשת שהיא קצת קשיחה ודחוסה יותר, ולא יותר מידי רכה, עדינה ודלילה. הגוון הוא וורוד עם שימר זהוב, סוג של דיופ לאורגזם של נארס רק בטונים וורודים במקום אפרסקיים. הסומק מתקבל יפה מאד על העור, ומשמש כסומק והיילייטר כאחד. פה אני רומזת שהגימור שלו איננו מאט או סאטן, אלא שימרי. סולדות השימר, עדיף להן להתרחק. 
בסה"כ אני מרוצה ממנו, הוא יפה, חמוד ומחמיא. הדבר היחיד שביאס אותי הייתה אריזת הפלסטיק הצ'יפית והמגושמת, שגם מכסה הפלסטיק שלה התפרק לי בשימוש ראשון. באסוש!
 מה חדש באיל מקיאג'? מסתבר שלא מעט. הרשת החליפה בעלים, התרעננה, פתחה סניפים, השיקה קולקציות, חידשה מלאים, ריעננה מדפים ויצאה חזרה לשוק עם תיאבון חדש. האם המהפך גרם לי לרצות להכנס שוב לסניפים של הרשת? לא ממש. ואם לשפוט לפי הסומק הזה - החשק לא צפוי להתעורר אצלי בקרוב.
מדובר בהשקה חדשה של סומק קרם במרקם סטיק, ללא שם או גוון חוץ משם המוצר - סומק סטיק. למרות שהגוון נראה מבטיח באריזה, הוא לא נראה כזה על העור בכלל. לסטיק יש מרקם שמנוני ומעט דביק, והצבע לא פיגמנטי. במריחה על העור צריך לבנות אותו כדי שיראו גוון כלשהו, ובגלל המרקם הבעייתי הוא נדבק למייקאפ מתחתיו ומזיז אותו מהמקום כשמנסים לטשטש.
בקיצור, היה עדיף אם איל מקיאג' היו מתרכזים בהשקת מוצרים חדשים מוצלחים יותר...
איך יוצרים סומק קרם מוצלח? הו, טוב ששאלתם. כי ל-Bourjois יש את התשובה. סומק קרם Blush Exclusif הוא המצאה קטנה ומדליקה. הצבע בפאן נראה סתמי לגמרי, אבל הטריק של הסומק הוא שהוא מתפתח על העור לגוון וורוד שייראה קצת שונה על כל אחת, לפי הריאקציה הביולוגית האישית שלה לסומק. בדרך כלל אני לא מתחברת לגימיקים כאלה, אבל הפעם יצא מוצלח. לסומק יש מרקם מעולה של קרם לפודרה, כלומר הוא לא שמנוני או דביק ומתקבע בצורה יבשה על העור ולא עושה בלאגן מעל המייקאפ כשמטשטשים אותו. עליי הוא מתקבל בגוון וורוד קר עם טונים קצת סגולים, שזו משפחת הצבעים האהובה עליי לאיפור לחיים ושפתיים. האריזה שלו קטנה וממש לא מרשימה ואפשר בקלות לדלג עליו בין האופציות הרבות האחרות שיש באוסף של כל אחת מאיתנו, אבל אני ממליצה לכן שלא - הוא יפתיע אתכן לטובה.

והנה שלוש הסמקים ביחד - הוורוד השימרי של מילאני, הקרם הנפלא של בורז'ואה, והסטיק של איל מקאיג'. רואות את הפירורים האלה בסוואטצ' של איל מקיאג'? הסטיק מתפורר קצת כשמניחים אותו על העור ואת הפירורים האלה אין דרך לטשטש, אלא רק להסיר ידנית..... 
אז אחרי שקטלתי את ההשקה החדשה של איל מקיאג', הגיע הזמן לפרגן להם איפה שאפשר. במסגרת החידוש הכללי של הרשת, ריעננו שם גם את ליין הצלליות. לצללית הזו אין שם גוון לצערי, רק מס' משעמם ולא סקסי - 002E5A. מדובר בצללית שמפניה וורודה, שימרית ובהירה. מי שלא אוהבת לעבוד עם צלליות וורודות מידי, מחשש שיגרמו לעיניים שלה להיראות אדומות ועייפות, זו יכולה להיות אופציה טובה עבורה. הגוון שלה נייטרלי, ויש בה מספיק איזון לבן כדי לבטל אפקט של אדמומיות. המרקם של הצללית קצת רך וצריך להזהר לא לפורר אותה. קל לעבוד איתה והפיגמנטיות בינונית. בסך הכל זו צללית שאני נהנת לעבוד איתה כבסיס, ולפעמים אני אפילו לוקחת אותה כהיילייטר על עצמות הלחיים.
איל מקיאג' היקרים - תוסיפו שמות למוצרים, תעלימו מוצרים לא מוצלחים ואז אולי נתחיל לדבר...
הצללית הבאה היא צללית מהממת של ג'ייד. הגוון נקרא Velvet Rose. לגוון שלה אני קוראת Expensive Pink, ולא בגלל שהוא דיופ לצללית של מאק. זו פשוט צללית שימרית ברמה גבוהה מאד - החל מהעיצוב הנפלא של הטבעת המשבצות, המשך בגוון המדוייק של וורוד מעט סגלגל וכלה בגימור השימרי העשיר מבלי להיות גליטרי וזול. 
הצללית שייכת לסדרת צלליות חדשה של המותג - Soft Satin Eyeshadow ואני אוהבת את הגימור שלה יותר מהגימורים של צלליות סינגל מסדרות אחרות של המותג. 
היא נפלאה כבסיס, נפלאה לטשטושים ונפלאה גם לתת נקודת הארה מעל צלליות אחרות. מומלץ!
והרי הסוואטצ'ים - נכון שהן מוצלחות? האחת רומזת ועדינה, והשניה עשירה ומרשימה. שני צדדים למטבע הוורוד, או חצי הכוס המלאה והוורודה - איך שלא תרצו להסתכל על זה..

אז האם אתן חיות בעולם וורוד, או שאתן מעדיפות להסתכל על העולם דרך משקפיים בגוונים אחרים? שתפו אותי מה דעתכן על המציאות הוורודת שלי!

גילוי נאות: Bourjois, Gade, Il Makiage

10 תגובות:

  1. הצללית של ג'ייד ניראת מעולה בפאן ובסווצ'.
    #חייבת להפסיק לקנות כל דבר עם טקסטורה של שאנל.

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL לא חשבתי בכלל על הדוגמה של שאנל. לי היא דווקא הזכירה קולקציה ישנה של מאק שהיה לה דוגמה דומה.
      אבל גם בלי הקטע של שאנל, זו צללית מוצלחת - לא צריך תירוצים כדי לרכוש אותה ;-)

      מחק
  2. מתה על ורוד, אבל תמיד משתדלת לא להגזים במינון :)
    הסומק של איל מקיאג נראה כל כך יפה באריזה וכל כך לא טוב בסווטצ' :/
    אהבתי את הצללית של ג'ייד ובכלל יש שם גוונים יפים בסדרה הזאת

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אני לא אוהבת וורוד בבגדים ואביזרים, לפחות אני יכולה להנות מהצבע הזה באיפור ;-)
      הסומק של איל מקאיג' - לגמרי לדלג.... הצללית של ג'ייד לעומת זאת - לגמרי לבדוק! גימור מהמם לדעתי.

      מחק
  3. המקום היחיד בו אני אוהבת ורוד הוא עולם האיפור, בשאר- לא ממש.
    הסומק של מילאני נראה מעולה, אבל כן האריזות שלהם קצת מבאסות.
    אני מאוד אוהבת את הסומק הזה של בורז'ואה, ובכלל את כל סדרת סמקי הקרם שלהם.
    צלליות ורודות פחות עושות לי את זה, אבל הג'ייד ממש חמודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. למרות שאני לא בן אדם ששופט מוצרים לפי האריזה, אני לא חושבת שאקנה שוב מוצר סומק של מילאני מרוב שהאריזה הזאת ביאסה אותי. מילא מכוער, אבל גם להתפרק תוך שימוש אחד? :-(
      והסומק של בורז'ואה מושלם! פנינה קטנה מפורסמת מספיק :-)

      מחק
  4. איזה פוסט מתוק ומעורר חשק. מבחינתי ורוד זה רק ללחיים. רות, סוף. אה, ולציפורניים כמובן זה תמיד טוב :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. ובלי שפתונים וורודים? איך אפשר?!

      מחק
  5. הבחירה האהובה עליי שפתונים ולקים וורודים טוב נו גם אדומים :}

    השבמחק
    תשובות
    1. ללא ספק אלה הצבעים הכי קלאסיים :-)

      מחק