‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

7.3.2017

פינת Empties - פוסט מסכם

פינת Empties היא אחד הדברים היותר כייפים אצלי בעמוד, ומי שעוקבת יודעת שמידי שבוע אני מעלה עדכון אודות מוצרים שסיימתי לאחרונה בגזרת האיפור, הטיפוח והבישום. לא רק שהפינה הזאת מעודדת אותי לסיים כמה שיותר מוצרים כמה שיותר מהר, אני מרגישה שהיא מעודדת גם אתכן וביחד אנחנו נוכל לנצח את הר המוצרים הבלתי נגמרים שנערמים לנו על השידות ובארונות. 
את פוסט הסיכום אני בעצם כותבת בעקבות הבקשות שלכן והפידבקים לפוסט הקודם בסדרה, עושה רושם שסיכום מסודר של כל המוצרים מאפשר לכן לעשות קצת סדר ולזכור מה מומלץ לרכישה ומה פחות.
יש לי הפעם אוסף ממש מרשים של אשפה, אז בואו ניכנס לעניינים!


הגזרה שאני משתדלת לטוס דרך המוצרים ולסיים אותם כמה שיותר מהר זה טיפוח. אני לא אוהבת מוצרי טיפוח שיושבים פתוחים יותר מידי זמן ועושה מאמצים כדי להשתמש בהכל תוך זמן סביר.
+ קרם עיניים אבוקדו של קיהל'ס - קניתי אותו בקיץ בהמלצתכן והוא אכן לא אכזב. אהבתי שהוא עשיר ומעניק לחות והזנה לאיזור העיניים העדין. השתמשתי בו כקרם לילה ואני בהחלט שומרת אותו כאופציה לרכישה שניה עתידית כשאסיים דברים אחרים שיש לי באוסף כרגע. 
+ כמו תמיד, סיימתי חומצה גליקולית בריכוזיות 10%. אין לכן מושג על מה אני מדברת? אתן כנראה חדשות כאן. גשו לפוסט >> הזה להסבר מדוייק, או לפוסט >> הזה של שאלות ותשובות.
+ סיימתי פדים ספוגים בסבון לניקוי הפנים של Aveeno. זו שיטת ניקוי שהשתמשתי בה לצרכי חירום כשלא היה לי כוח לשום דבר אחר. הם מנקים מעולה ויש להם שני צדדים (רך ומחוספס יותר לפילינג), אבל הסבון שרף לי ממש בעיניים ולכן לא ארכוש אותם בשנית, כי חשוב לי שתכשירי הניקוי שלי גם יסירו איפור בצורה יעילה וגם לא יגרמו לכך שתנשור לי עין. אם אתן בכל זאת מעוניינות בהם, ניתן להשיג אותם >> כאן.
+ סיימתי את מסיכת הדלעת המעולה של אנדאלו, ואם אתן מחפשות מסיכה מבהירה שעושה את העבודה עם רשימת מרכיבים מרשימה הכוללת אנזימים פעילים, אל תהססו ותזמינו אותה >> מכאן.
+ מרחתי עד תום קרם עיניים ג'ל של ג'יבנשי שהגיע עם פפיטה כייפית והיה קרם עיניים שהשתמשתי בו בבוקר והיה מאד מרגיע ונעים. האם ארכוש בשנית? לא נראה לי בהתחשב בכך שהוא יקר ואמנם היה נעים מאד, אבל לא הפיל אותי מהרגליים. 
+ רוצות להלבין את השיניים? זה המוצר עבורכן. סיימתי שפופרת של ג'ל הלבנה לשיניים שעוזר מאד להחזיר לשיניים את הלובן והצחור שאבדו להם. אני כבר מזמן הזמנתי שני ובקרוב מסיימת גם אותו. ניתן להזמין מכאן


סיימתי לא אחד, לא שניים ואפילו לא שלושה - ארבעה(!!) מוצרים של המותג זלינסקי רוזן. סיפרתי לכן בעבר על הניחוחות היחודיים של מותג הבוטיק הזה וסיימתי את כל קולקציית המוצרים שלהם שהייתה ברשותי - שתי חמאות גוף ושני בשמים. אני בהחלט חוזרת לשם שוב כדי להצטייד בעוד, זו לא שאלה בכלל. מותג מושלם עם מוצרים מושלמים.


מבצע סיום מוצרי הבישום ממשיך בחוזקה והספקתי להיפרד מ-2 בשמים וקרם גוף.
+ קרם הגוף של אהבה היה בניחוח ממהדורה מוגבלת שהושקה בקיץ האחרון שהיה מאד נעים. אני אוהבת את הפורמולות של אהבה בכל דבר שהם עושים, כך שגם הקרם הזה היה נעים ואני מצפה לגלות איזה ניחוח הם ישיקו לקראת הקיץ הקרוב.
+ סיימתי בושם אהוב מאד של ברברי מסדרת בריט. זה היה אחד הבשמים האהובים עליי והצטערתי להפרד ממנו.
+ סיימתי בושם של פנדי שהריח כמו הבפנים של מכונית יוקרה, לא צוחקת. ריח מתקתק של כסף שניהנתי להתעטף בו ולהינות מהאשליה שיש לי הרבה ממנו.


דווקא בתחום האיפור הרבה יותר קשה לי לסיים הרבה מוצרים, כיוון שאני לא מצליחה לדבוק בשימוש רק במוצר אחד עד שהוא מסתיים בכל פעם. פלטת צלליות, נניח, לא תראו מופיעה בפינה הזאת אי פעם להערכתי....
+ סיימתי שני עפרונות גבות - של ביוטיקייר ושל מאק. את העפרון של ביוטיקייר לא ארכוש בשנית כיוון שהוא לא מוצלח, אבל את העפרון של מאק בהחלט כן כיוון שהוא אחלה.
+ סיימתי מייקאפ Longevity של ג'ייד שהיה נחמד אבל לא הרשים אותי בצורה יוצאת דופן. בעיקר עצבן אותי שהיה לי אותו בגוון הבהיר ביותר בסדרה ובכל זאת הוא היה כהה לי מידי. בגדול זה מייקאפ בהחלט נחמד עם גימור וכיסוי טובים, אבל העמידות לא מדהימה כמובטח ויש, כאמור, את בעיית הגוונים. לא יירכש בשנית, במידה ופספסתן את הרמז.
+ עוד מוצר שלא יירכש בשנית הוא קונסילר BFF של איל מקיאג'. זה קונסילר נחמד, אבל לא מעבר ויש הרבה יותר טובים ממנו בשוק.
+ מוצר שדווקא בהחלט יירכש בשנית ובעצם כבר נרכש, היא פודרה Stay Matte של רימל שהגעתי לפאן שלה בפעם המיליון וכבר עברתי לאחת חדשה. מתה על הפודרה הזאת!

יש פה כמעט 20 מוצרים, שזה הספק מרשים ביותר ל-3 חודשים! אני גאה בעצמי ומאחלת גם לכן שפע של Empties. 
בהחלט מומלץ לעקוב בלייב אחרי הפינה גם בעמוד שלי בפייסבוק. נתראה!

8 תגובות:

  1. הספק מטורף (במיוחד הבשמים)!

    השבמחק
  2. היי! אני עוקבת חדשה בבלוג, אהבתי את הפוסט, ויש לי רק שאלה אחת: בחלק האחרון של מוצרי איפור העיפרון עם המברשת והמכסה הזהוב-זה של מאק? אם כן, מה עלותו? והאם הוא עדיין נמכר? תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא של מאק, זה עפרון גבות של ביוטיקייר

      מחק
  3. היי בת שבע , נהנית לקרוא את הבלוגים שלך.
    משחת השיניים מלבינה גם שיניים שהן קצת צהבהבות? היא ממש מלבינה?
    יש לך המלצה לקרם עיניים עם רשימת מרכיבים טובה , קליל ליום , עם מקדם הגנה וחומצה הילארונית? וגם מאוד חשוב שיהיה
    ממקומות נגישים ולא מהאינטרנט
    תודה רבה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, כיף לשמוע :)
      ג'ל ההלבנה בהחלט עוזר לשיפור משמעותי אם משתמשים בו ברצף לאורך כמה ימים.
      קרמים לעיניים בדרך כלל לא מכילים מקדמי הגנה. אין לי המלצה ספציפית לקרם שניתן להשיג בארץ, אבל אני כן ממליצה על המוצרים של סבוקלם שניתן למצוא בפארם. הם בד"כ באיכות טובה ובמחיר נגיש.

      מחק