‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.3.2017

News & Views

הגיעה השעה לסכם עוד סבב של מוצרים שנחתו בלשכתי ושהעברתי אותם תחת מבחני ניסוי מדוקדקים. יש לי תערובת של מוצרי איפור, טיפוח ושיער, כך שלא הולך להיות משעמם. 


באופן מפתיע, יש לי רק שבחים להגיד על השפתונים הנוזליים העמידים של Gaya. כזכור, קצת נמאס לי משפתונים עמידים ואני מעדיפה מרקמים קרמיים וסלחניים יותר כרגע. דווקא מהסיבה הזאת אהבתי כל כך את השפתונים הללו, כיוון שהם לא כמו שפתונים נוזליים עמידים אחרים. המרקם שלהם קליל מאד, לא מייבש ולא מדגיש פגמים על השפתיים. הפיגמנטיות שלהם לא אטומה לחלוטין, וזה דווקא נקודה לטובתם כיוון שזה מעניק גימור הרבה יותר מחמיא על השפתיים. 


הגוונים נראים הרבה פחות מפחידים מאשר במיכל והסגול הוא בפועל סגלגל ענבים נאה מאד והאדום הוא אדום אבטיח כייפי לקיץ. העמידות שלהם טובה וכיוון שהפורמולה קלילה יותר, הם לא מתפרקים בצורה מכוערת במגע עם אוכל, אלא דוהים באופן סביר ומותירים הכתמה של גוון על השפתיים.
לסיכום, אם אתן כמוני וכבר לא יכולות להסתכל על שפתוני מאט נוזליים בגימורים חונקים, ואולי אתן מעדיפות משהו קליל יותר לקיץ - כדאי בהחלט לבדוק את הסדרה הזו של גאיה. 


בתזמון מושלם לחילופי העונות, נחת אצלי המסלסל Curl Addiction עם הראשים המתחלפים של Amika
בחורף אני נצמדת לעיצוב אחד ויחיד של שיער חלק שאני מייבשת באמצעות הפן המעולה של המותג, אבל כשמתחיל קצת להתחמם אני מרעננת קצת את הלוק הקבוע עם עיצוב של גלים ותלתלים משוחררים. 
המסלסל החדש של אמיקה מאפשר לשחק עם ראשים מסלסלים בקוטר שונה, וכך אתן יכולות ליצור מספר גדול של עיצובים מבלי לרכוש 5 מכשירים שונים במחיר מלא. 
המסלסל עצמו באיכות מעולה, מאפשר שליטה על החום ומציג פאנל של טמפרטורה שניתן לשלוט בה בקלות. הוא מתחמם מהר, והראשים השונים מעוצבים כך שהקצה שלהם עשוי מפלסטיק שאינו מתחמם. בתור מישהי שתמיד נכוותה ממסלסלים שמתחממים עד הקצה, זה היווה עבורי שיפור ניכר ותרם לאיכות החיים ולבריאות כפות הידיים שלי. ניתן לעבוד גם עם כפפה כמובן, אבל אני מוצאת שזה מסורבל ולא נוח.
מלבד היכולות הטכניות השונות, היתרון המשמעותי ביותר בעיניי הוא הציפויי של ראשי החום שעשוי מטורמלין וטכנולוגיית החום של אמיקה שלא מותירה אותי עם שיער קש אחרי תהליך העיצוב. מסלסלים אחרים שהיו לי ופחות איכותיים עשו גם הם את עבודת הסלסול, אבל תמיד השאירו אותי עם שיער פריך וחסר ברק. עם המסלסל הזה של אמיקה זה פשוט לא קורה.
ניתן להשיג בגילטי את המסלסל עם ראש סטנדרטי בקוטר של 25 מ"מ ולרגל ההשקה תוכלו לבחור ראש נוסף בחינם, כך שאם אתן מעוניינות אני הייתי מנצלת את ההזדמנות עכשיו. 
ראשים בגדלים נוספים עולים 175 ש"ח וניתן להשיג גם אותם בגילטי
הנקודה המבאסת היחידה במסלסל, שהוא לא מגיע בעיצוב הצבעוני והכייפי כמו שאר המוצרים של המותג. אבל זה כבר באמת לחפש אותו בקטנות, כי מבחינת ביצועים הוא עושה עבודה מושלמת. 


גם Il Makiage מתחדשים עם ליין של צלליות קרם חדשות בשפופרת. 
יש לי דיעות מעורבות לגבי הצלליות האלה. מצד אחד, הגוונים מאד יפים ואפשר לעבוד איתן במגוון דרכים - להניח עם האצבעות או עם מברשת, להסתפק בשטיפת צבע קלילה או לבנות את הגוון. הפורמולה שלהן נוזלית למדי ונוחה להנחה וטשטוש. 
מצד שני, הן לא עמידות כל כך. לבדן הן לא הצליחו להחזיק מעמד על העפעפיים שלי והצטברו בקפלים, שזה חבל כי הגוונים שלהן מאד יפים ודומיננטים בפני עצמם. כשעבדתי איתן בתור בסיס וקיבעתי אותן עם צלליות אבקה המצב השתפר אבל גם לא ב-100% כי גם לצלליות אבקה יש יכולות עמידות משתנות. כך שלא הייתי סומכת עליהן בתור פריימר כמו שאני משתמשת בפיינט פוטים של מאק. 


הגוונים שיש ברשותי מאד מעושנים ויפים ולכולם יש אלמנט שימר מסויים.
אם גוון ספציפי תפס לכן את העין אני מציעה לנסות אותו ולראות אם הן יהיו עמידות עליכן. אם כן, מה טוב ותוכלו לרכוש נוספות בראש שקט. עמידות של צלליות קרם זה עניין מאד אינדיווידואלי ומה שלא עבד עבורי יכול לעבוד לאחרת. עכשיו זה גם זמן טוב לניסויים שתוצאותיהם אינן ידועות, כיוון שהן נמכרות במחיר השקה נחמד של 69 ש"ח. 


אחרונים חביבים הם מוצרי טיפוח לציפורניים.
Weleda השיקו שני מוצרים חדשים שמיועדים לטיפוח ובריאות הציפורן ובחנתי אותם בסקרנות. 
הראשון (השמאלי בתמונה) הוא עט Nail Care Pen שהוא בעצם שמן הזנה לציפורניים שמגיע בצורה של טוש עם מברשת בקצה. זו שיטת הנחה סופר נוחה, הרבה יותר מבקבוקונים עם טפטפות. השמן סמיך ומועשר בשעוות שונות ושמן רימונים. שימוש קבוע בשמן הזנה לציפורניים מסייע מאד גם בטיפוח הקיוטיקלס, וגם למנוע יובש בציפורניים שיוצר פיצולים. טכניקת העט הזו מאד מזרזת את התהליך וכל שנותר זה לעסות את השמן על הציפורניים והעור שסביבן.
המוצר השני Cuticle Softener Pen הוא מכשיר לדחיפת שאריות העור בבסיס הציפורן. הוא מצוייד בראש שמאפשר לדחוף את העור לבסיס הציפורן, אבל גם ספוג בשמן הזנה כדי לא להותיר קרקע יבשה. הוא מגיע עם עוד 3 ראשים נוספים שאפשר להחליף כאשר הנוכחי מתייבש ומסיים את תפקידו. זה ללא ספק  מוצר פחות חיוני מאשר שמן הזנה לציפורניים, אבל מי שאוהבת ציפורניים מסודרות ומתוקתקות תהנה מהשימוש בו כיוון שהוא הופך את תהליך הדחיפה של העור שבדרך כלל נעשה עם מקלות עץ או מתכת, להרבה יותר נעים וסימפטי.

לסיום, הודעה טכנית - פסח מתקרב (אני יודעת, רק אתמול היה ראש השנה), וכמיטב המסורת אני אתחיל בסדרת פוסטים של ערכות מתנה מכל סוג ובטווח מחירים נרחב. בנוסף, תפורסם באינסטגרם סדרת בשמים חדשים שיוצאים עכשיו לשוק. 
בשני הנושאים אפרסם פוסט מסכם לקראת החג, אך מי שמעוניינת לעשות את הקניות שלה לפני שהטירוף מתחיל, כדאי להתחיל לעקוב כבר מעכשיו בפייסבוק של הבלוג ובאינסטגרם שלי. נתראה!



גילוי נאות: כל המוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה