‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.3.2017

Skincare Waitlist

יש פוסטים של סקירות על מוצרי טיפוח שהשתמשתי בהם, יש פוסטים שהם ווישליסט של מוצרים שאני רוצה להשתמש בהם, אבל היום אני רוצה להציג לכן פוסט מזן חדש ומהפכני - מוצרי טיפוח שהזמנתי, אבל לא השתמשתי וממתינים לתורם על המדף. 


אל דאגה חברות, הכל תחת שליטה (האמנם?). 
ריכזתי את מדף הטיפוח של מוצרים חדשים לתוך הסלסלה הנאה שלפניכן ובאמת שיש פה הכל מכל טוב. 
ביצעתי כמה וכמה הזמנות לאורך החודשים האחרונים של מוצרי טיפוח שתפסתי במבצעים שווים. אני לא פותחת את כולם ומשתמשת בכולם במקביל, לדעתי זה המתכון הכי מהיר ובטוח לגרום לכך שלעולם לא תספיקו להשתמש בכל המוצרים עד לתאריך התפוגה שלהם והם יחמיצו ויתקלקלו לפני שתהיה הזדמנות לסיים אותם. זה בזבוז כסף עצום מבחינתי, ואם יש משהו שאני מקפידה עליו זה לא לעשות ג'אגלינג בין מוצרים שונים, אלא לפתוח ולסיים כל פעם מוצר אחד בכל קטגוריה. זה נשמע כמו פרוייקט, אבל תתפלאו - דווקא כאשר משתמשים במוצר אחד לאורך זמן, מסיימים אותו הרבה יותר מהר מאשר שימוש באלף מוצרים במקביל. 
סיבה נוספת, ואולי אפילו העיקרית, היא שרוטינת הטיפוח צריכה להיות קבועה ושיטתית כדי לתת לעור הזדמנות להינות מהיתרונות של המוצרים, במקום לשגע אותו עם מוצרים שונים כל יומיים.
חלק מהמוצרים שבסלסלה קיבלתי לצרכי סקירה, כך שאני לא אחראית על הרכישה של כולם (ברוך השם), והמטרה של הפוסט היא לעדכן אתכן מה נמצא על הפרק ואולי לתת לכן רעיונות לרכישה בעצמכן או לפחות לשים בווישליסט עד שאפרסם את פוסט הסקירה המפורט. 


המוצר שאולי התרגשתי ממנו הכי הרבה, הוא הניקוי הכפול שהשיקו Pixi Beauty ביחד עם גורו הטיפוח שלי Caroline Hirons. אם אתן לא יודעות מי זאת קרוליין, כנראה שפספסתן את הפוסט שבו הצגתי לכן את הסקין קייר גורוס שלי, שם היא תפסה בקלות את המקום הראשון.
קרוליין עובדת כיועצת ומדריכה של המותג כבר כמה שנים טובות, לכן ההשקה של מוצר משותף הייתה מתבקשת ועוד יותר מתבקש שזה יהיה מוצר של ניקוי שמגלם את עקרון הטיפוח מספר אחד של קרוליין - ניקוי כפול. הצנצנת עצמה מחולקת לשני חלקים המכילים אחד שמן מוצק לניקוי איפור (שלב ראשון) והשני באלם נעים וקליל יותר (שלב שני). 
מכל הלקט שבפוסט, זה כנראה המוצר שאני הכי מצפה לנסות! הזמנתי אותו דרך קאלט ביוטי.


זוכרות את קרם העיניים של המותג החדש Promise שסקרתי כאן במהלך שבוע סקין קייר? אז עכשיו נחת אצלי סרום Ultimate Anti Wrinkle
אני לקראת סיום של השמנים לפנים ששימשו אותי בחורף וישבו על המשבצת של מוצר הזנה/סרום, ולקראת האביב והקיץ אני מחליפה אותם במוצרי קרם קלילים יותר, כך שהסרום הזה הגיע בדיוק בזמן. 
את המוצרים של המותג ניתן להשיג רק דרך האתר הרשמי, והם מגיעים באריזה מרשימה ביחד עם דוגמית שאפשר לנסות קודם כדי להחליט אם אתן אוהבות את המוצר או לא (במידה ולא, תוכלו להחזירו ולקבל החזר מלא) וגם נר ריחני במתנה. לקראת פסח הם מציעים מארז מתנה המכיל 3 מוצרים (סרום, קרם פנים וקרם עיניים) + כל הדוגמיות והצ'ופרים.


את הפילינג Skin Buff של Elemis הזמנתי לפני זמן מה ואני כבר סקרנית לנסות אותו. מדובר בפילינג גרגרים המכיל גם מגוון של תמציות מרגיעות ומבהירות. בגדול, זה פילינג די בסיסי שנועד לקרצף את העור ביסודיות. מוצרים מסוג פילינג פיזיקלי הם תמיד תעלומה ואף פעם אין לדעת עד כמה יהיו אגרסיביים עד שלא מנסים אותם. אני מקווה שלא יאכזב! 
אלאמיס הם מותג "אמצע" שהוא לא לגמרי אורגני וירוק, אבל מציע מוצרים עם רשימות מרכיבים טובות ומחירים נוחים.
הזמנתי אותו מאתר אי-כמיסט


קיבלתי לסקירה את הטונר החדש של Gaya שמתרחבים לתחום הטיפוח עם מוצרים מינרליים. 
בעוד שהטונר מכיל רכיבים טובים כאלוורה והממליס, הוא גם מכיל אלכוהול, כך שלצערי אני לא אוכל להשתמש בו. כפי שאתן יודעות, אלכוהול הוא חלק מרשימה של רכיבים במוצרי טיפוח שאני מעדיפה לא לקרב לפנים שלי, ולכן הוא יועבר לבית חם חלופי שימצא בו שימוש.


קרם עיניים מסדרת Dior Prestige הולך לקפוץ מעל מוצרים אחרים שנמצאים בקטגוריה ומחכים לתורם - כי כשיש לך מוצר טיפוח של דיור בארסנל את לא נותנת לו לשבת ולצבור אבק על המדף. לא רק זה, הוא מגיע עם אפליקטור מתכת שאמורים לעסות סביב איזור העיניים כדי לשפר עוד יותר את היעילות של הקרם וזה לא רק קרם "רגיל" אלא אמור לשמש גם כסרום שמעודד את צמיחת הריסים. בקיצור, אפשר לסכם שאני מעוניינת מאד להתנסות בו, ויפה שעה אחת קודם.


יש לי פינה חמה בלב ששמורה ל-Nivea. לדעתי זה אחד ממותגי הפארם הפחות מזיקים שמחזיקים בליין של מוצרי טיפוח שאמנם אינם "נקיים" לגמרי, אבל גם לא מכילים רכיבים מזיקים של ממש. זה נכון שאלה לא מוצרים אורגנים וירוקים בשום צורה, אבל גם רכיבים כימיקליים צריך לדעת לבחור וניכר שיש כאן מאמץ לבחור בכאלה שמזיקים פחות. 
תרחיץ ניקוי לפנים שהושק לאחרונה, למשל, אינו מכיל SLS שהוא אחד הרכיבים הכי נפוצים בתרחיצי ניקוי גנריים, אפילו של מותגים "איכותיים" לכאורה כמו ניוטרוג'ינה. 
קרם הזנה שהוא מעין באלם לפנים ולגוף הוא לא בדיוק קרם פנים שמורחים יום יום, אלא באלם להרגעה שאפשר להשתמש בו לכל מיני מטרות. זה מסוג הקרמים כמו Skin Food של וולדה שאני שומרת למצבים ספציפיים (אף אדום ומגורה של הצטננות, מרפקים יבשים, תגובות אלרגיות שונות על העור, כוויות, גירויים כתוצאה מהסרת שיער בשיטות שונות וכו') כדי להרגיע ולשקם.
אם התקציב שלכן מאד נמוך, אם אתן לא בקטע של שופינג אונליין, אם כל עולם הטיפוח ה"נקי" מבלבל אתכן ואתן מעדיפות לקנות את הקרמים והסבונים שלכן בפארם, אז ניוואה זה מותג שהייתי שומרת ברשימת המועדפים שלי ומתרחקת מכל השאר.


עוד מוצר ניקוי (האם אנחנו מבחינים פה בטרנד?) שמחכה בסבלנות לתורו, הוא ה-Ceramic Slip של Sunday Riley. גם אותו רכשתי במסגרת מבצע מאד משתלם (הוא עלה לי משהו כמו 70 שקלים במקום 155), מסוג ההצעות שצריך להיות טיפשה גדולה מאד כדי לדלג עליהן. 
זה לא מוצר ניקוי לשלב הראשון (של הסרת איפור), אלא לשלב השני שנועד לרענן ולטהר את העור לקראת שגרת ההזנה שמגיעה אחריו. שמעתי דברים טובים מאד עליו, כך שאני בטוחה שלא תירשם כאן אכזבה מרה. הוא מכיל רשימת מרכיבים מעולה, ללא שום כימיקלים או רכיבים מקציפים או סבוניים ואמור להיות מותאים לעור מעורב עד שמן, שזה בדיוק אני.
הזמנתי אותו מאתר קאלט ביוטי.


אחרונים חביבים הם הדואו הזה של המותג Alpha-H. הראשון הוא Balancing Cleanser (כן, עוד מוצר ניקוי) והשני הוא ה-Liquid Gold האלמותי. את הרכישה הזאת עשיתי בעיקר בשביל הליקוויד גולד, מוצר הניקוי פחות עניין אותי, אבל תפסתי אותם, ניחשתן נכון, במבצע של מחיר טוב על דואו. אפשר לסכם זאת כך: מבצעים על איפור - לא עושים לי את זה. מבצעים על טיפוח משובח - shut up and take my money. 
תרחיץ הניקוי גם הוא נועד לשלב השני של נקוי הפנים במטרה לאזן את החומציות ולהכין את העור לשלב הבא של שימוש בליקוויד גולד, שהוא בעצם תמצית של חומצה גליקולית מרוכזת בצורת נוזל. הליקוויד גולד הוא מוצר קאלט, אבל יש הוראות שימוש מאד ספציפיות כדי שיוכל לעשות את העבודה שלו כמו שצריך, ואחת מהן זה איסור חמור להשתמש בכל מוצר ניקוי מקציף שיפגע ברמת החומציות הרצויה של העור. זה לא אומר שחייבים להשתמש בתרחיץ הספציפי הזה, אלא צריך לשים לב לעקרון הזה שהוא מתקיים בתרחיצים אחרים שמשתמשים בהם אם רוצים להניח אחריהם את הנוזל הגליקולי.
הליקוויד גולד בעצם הולך להחליף את קרם החומצה הגליקולית שאני משתמשת בו בנאמנות כבר קרוב ל-4 שנים, ואני אשקר אם אומר שאני לא חוששת מהתוצאות. אחלו לי בהצלחה!
את שני המוצרים הזמנתי כחלק מבאנדל שכבר לא קיים בקאלט ביוטי. ניתן להזמין אותם בנפרד מכאן ומכאן.  

חלק מהמוצרים שבפוסט יצטרכו להמתין בסבלנות לתור שלהם, חלקם עומדים אוטוטו להכנס לשגרת הטיפוח שלי מייד כשיסתיימו מוצרים שאני משתמשת בהם עכשיו. כרגע אני מרגישה שמיציתי ברכישות של מוצרי טיפוח, כיוון שיש לי מוצרים חדשים בכל אחת מהקטגוריות החשובות לי ולא יחסר לי דבר לפחות עד הסתיו. הולך להיות כאן מעניין באביב ובקיץ, סקירות מפורטות יתחילו לטפטף בקרוב...

אם יש לכן ניסיון עם מוצר כלשהו מהרשימה המפוארת הנ"ל, אתן מוזמנות לחלוק איתי את הרשמים שלכן בתגובות!

8 תגובות:

  1. אני קוראת כל פוסט שלך בשקיקה! אני גם חולת מוצרי טיפוח (איפור פחות מעניין אותי) כיף (:
    אורית

    השבמחק
  2. הי.
    ממש לאחרונה התוודעתי לבלוג שלך וקראתי כמה פוסטים אחורה ברצף. תענוג. כל כך הרבה מידע חשוב ומאורגן מקצועית. נפלא.
    הייתי שמחה להחליף איתך כמה מילים בפרטי. איך ניתן לעשות זאת? (אין לי פייסבוק) תודה, יעל

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת כאן עכשיו :) מקווה שתמשיכי להינות!

      מחק
  3. היי בת שבע, הסתקרנתי לגבי ה-DOUBLE CLEANsE של פיקסי אבל אז ראיתי את רשימת המרכיבים שמכילה אלכוהול וגליצרין, שני ביג NO NO גם בשבילך, לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי טל,
      גליצרין זה לא רכיב שמפריע לי, הוא לא מזיק. המטרה שלו היא "לכלוא" רכיבי לחות.
      האלכוהול שאת כנראה מתכוונת אליו זה Cetearyl Alcohol שמופיע ברשימה, מה שיכול לבלבל כי זה לא רכיב אלכוהול בכלל אלא סוג של שומן שמופק מצמחי דקל ומהווה חומר משמר עם יתרונות לחותיים.
      בגדול אני יכולה להגיד לך שרשימת המרכיבים של המוצר סבבה לגמרי, אמנם לא ברמה של מותגים ירוקים יוקרתיים, אבל אין שם שום דבר מזיק :)

      מחק
  4. למדתי, תודה רבה על התשובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה, תמיד תרגישי בנוח להגיב ולשאול! בשביל זה אני כאן ואני ממש שמחה לראות קוראות שלי שמתחילות לבחון רשימות מרכיבים.

      מחק