‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.5.2017

מה לקנות ב-Cult Beauty

אתר הטיפוח והאיפור הבריטי Cult Beauty הוא ללא ספק אחד האתרים האוהבים עליי לעשות בהם שופינג. אם אתן מחפשות אתרים איכותיים להזמין מהם, קאלט צריכים להיות במקום גבוה ברשימה שלכן ואני ממליצה לשמור את הקישור לאתר בתיקיית המועדפים. לאחרונה הייתה אפיזודה מצערת עם בעיות במשלוח (כיוון שהחלו לעבוד עם חברת EMS שהם שודדים וגנבים), אבל נראה שהבעיות נפתרו וכעת אפשר להזמין משם ללא חשש כיוון שעברו לעבוד עם חברת משלוח אחרת.  השבח! אם אתן חוששות מהמשלוח הרגיל, תוכלו להוסיף כמה פרוטות למשלוח ב-DHL שגם יהיה אקספרס וגם לא יעבור את מסע הייסורים של חבילות בדואר ישראל.
הכנתי לכן רשימת קניות שנמצאת ב-Wishlist האישית שלי, מוצרי איפור ובעיקר טיפוח שאני מאד אשמח להוסיף לאוסף בבית. אם אתן בדודא לשופינג ברמה גבוהה, הגעתן למקום הנכון:
 Concealer by Anastasia Beverly Hills - אנסטסיה בברלי הילס הוא מותג שבדרך כלל ידוע במוצרי עיצוב הגבות, ההיילייטרים ופלטות הצלליות, פחות במוצרי הבסיס לפנים. על הקונסילר הזה שמעתי כמה וכמה פעמים שהוא אחד המוצרים הכי אנדר-רייטד של המותג ושראוי לתת לו יותר תשומת לב כיוון שהוא מצויין. אני אספנית קונסילרים ידועה ותמיד מוכנה לנסות פורמולות וקונסילרים חדשים בשוק, זולים ויוקרתיים, כך שהקונסילר הזה בהחלט נמצא אצלי על הכוונת. עלותו 20 פאונד, לרכישה >> הקליקו כאן.

 Dr. Dennis Gross Skincare | Alpha Beta Peel Original Formula - אני כבר לא מעט זמן מוצאת את עצמי חושקת בפדיות חומצה ואין לי דרך להסביר את החשק המשונה הזה. במקום קרמים או סרומים, בפדיות האלה יש מספר גדול של חומצות בריכוזיות גבוהה, מעבירים את הפדית בתנועות באפינג על הפנים וזורקים לפח, מבלי לחשוש שהמוצר יפוג, שלא לדבר על כך שזה פתרון מעולה לנסיעות. בפדיות האלה יש חומצות AHA ו-BHA מכל מין וסוג, החסרון היחידי הוא שפדיות תמיד יכילו אלכוהול כחומר משמר. עלות חבילה של 30 פדיות 73.50 פאונד וניתן גם להזמין קופסא של 15 להתנסות ב-15 פאונד. לרכישה >> הקליקו כאן. 
יש גם גרסה מעודנת יותר לעור רגיש, לרכישה >> הקליקו כאן. 
 Indie Lee | CoQ-10 Toner - מותג יחסית חדש שפרץ לתודעה לאחרונה הוא אינדי לי, והוא מגיש מוצרי טיפוח עם אג'נה "נקייה" של שימוש רק ברכיבים טובים. במי הפנים האלה לא תמצאו בישום מלאכותי או אלכוהול, אלא רק רכיבים מרעננים ומרגיעים כמו תמציות קמומיל ומלפפון ומעודדי לחות (כמו חומצה הילאורנית) ובגדול נשמעים ממש מצויין במיוחד לעור יבש שבדרך לא סובל מוצרים כמו מי פנים. אתן יודעות עד כמה אני אוהבת את מי הפנים ה"פושטיים" שלי של אנדאלו שאני מזמינה מאייהרב, אבל מידי פעם גם לי מתחשק להתפנק ולהתחדש עם משהו שונה, רק לשם הניסיון. הם עולים 30 פאונד לבקבוק של 120 מ"ל, לרכישה >> הקליקו כאן.  
Good Genes by Sunday Riley - אני מודה, אין הרבה מוצרים של מותג הקאלט סאנדיי ריילי שעושים לי את זה. בכל הנוגע לשמנים, יש מותגים אחרים שהשמנים שלהם נשמעים לי יותר טוב והעובדה שכל הקרמים של המותג, כולל קרם ויטמין C, מגיעים בצנצנת שנוחה ליצירת בקטריות ולתפוגה מהירה, מרגיזה אותי מאד. יש לי את מוצר הניקוי שאותו אני כן אוהבת וממליצה עליו, והמוצר השני היחידי מכל הליין שאני חושקת בו הוא סרום "גנים טובים" האגדי שמכיל חומצה לקטית, בין הייתר, ואמור לחולל ניסים ונפלאות בעור. זה מוצר "כניסה ראשונה" טוב לכל מי שרוצה להכנס לתחום של חומצות אבל לא להתפזר על פני אלף מוצרים שונים, כיוון שהוא מספק מענה לצרכים שונים בעזרת קוקטייל מוצלח של חומרים פעילים. החסרון היחיד? המחיר. עלותו 85 פאונד ל-30 מ"ל, לרכישה >> הקליקו כאן.
 Charlotte Tilbury | Instant Look in a Palette - Beauty Glow - אני סאקרית של השפתונים של שארלוט טילברי, כך שאני לא רואה שום סיבה שלא אחבב גם את מוצרי הפנים שלה. הפלטות מסדרת Look in a Palette יוצאות מידי כמה חודשים במהדורה מוגבלת, נחטפות מהר ונעלמות עד לפעם הבאה. הרעיון מאחורי הפלטה הוא להציע לוק איפור שלם בפלטה אחת - צלליות, פודרה, סומק, ברונזר והיילייטר ובום את מוכנה לצאת מהבית. אני מודה שיש לי הרגשה שאני לא אוהב את השימוש בפלטה הזאת בפועל, אבל זה עדיין לא מונע ממני לרצות אותה לעצמי. משונה, או נורמלי? אתן תחליטו. עלותה 49 פאונד (שזה מחיר לא רע עבור כל המוצרים שמקבלים), לרכישה >> הקליקו כאן. 
Thank You Farmer | Sun Project Water Sun Cream SPF50 - לסיום, מוצר שהוא התשובה לכל מי שפונה אליי ומבקשת המלצה לקרם SPF עם הגנה גבוהה לפנים שיהיה נוח למריחה מתחת למייקאפ ולא יהיה כבד ודוחה. הקוריאנים יודעים לעשות סקין קייר משובח, והקרם הזה במרקם מימי וקליל גם מציע הגנה רחבה וגבוהה מאד וגם אמור להיות נוח מתחת לאיפור. קראתי רק ביקורות טובות עליו ואפילו המחיר ידידותי ממש. עלותו 24 פאונד, לרכישה >> הקליקו כאן.

לסיכום, ארגנתי לכן כאן רשימה משובחת מאד של שופינג באתר, אני מאחלת לכן בזבוז נעים ואנא עדכנו אותי ברכישות שעשיתן! 


4 תגובות:

  1. אני כיבדתי מאוד את האתר קאלט ביוטי, אבל לאחר ששלחו לי מייקאפ מאוד יקר של שרלוט טילבורי מקולקל ומסריח, ואמרו שאין אפשרות להחזירו אחרי שבועיים מיום הקבלה ואחרי שהמוצר נפתח, הורדתי את עצמי מרשימת התפוצה של האתר ולא אקנה בו יותר. מצטערת לאכזב את הקוראות שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שאת היחידה ששמעתי שקרה לה דבר כזה, מבאס מאד שנפלת על מוצר תקול.

      מחק
  2. היי בת שבע , פוסט מעניין כמו כל הפוסטים שלך.
    אם כבר להזמין מאתר אז אני מעדיפה מאייהרב. את מכירה קרם הגנה עם 50 spf לעור מעורב , קליל
    לא דביק ולא לבן?
    אני משתמשת כרגע במקדם הגנה של אוון עם האמולסיה והוא מבאס אותי כי הוא לבן וקשה לטשטש את זה ואני
    לא מוצאת שום קרם הגנה אחר.

    השבמחק
  3. היי בת שבע , פוסט מעניין כמו כל הפוסטים שלך.
    אם כבר להזמין מאתר אז אני מעדיפה מאייהרב. את מכירה קרם הגנה עם 50 spf לעור מעורב , קליל
    לא דביק ולא לבן?
    אני משתמשת כרגע במקדם הגנה של אוון עם האמולסיה והוא מבאס אותי כי הוא לבן וקשה לטשטש את זה ואני
    לא מוצאת שום קרם הגנה אחר.

    השבמחק