‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.5.2017

News & Views

הגיע הזמן למהדורה נוספת של עדכונים על דברים חדשים שנחתו על המדפים. מאז הפעם האחרונה שנפגשנו בעדכון שכזה עברו כמעט חודשיים, ואחרי טירוף מארזי המתנות והבשמים של החגים, הגיע הזמן להתעדכן בדברים אחרים שקורים שם בחוץ, כמו איפור ומוצרי טיפוח חדשים. 
אתן מוכנות לזה? אז קדימה, יש לי כמה דברים מעניינים. 


טסות לאנשהו החודש? כי העדכון הזה ממש בשבילכן. במהלך חודש מאי תוכלו להינות מחווית קנייה בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במתחם הביוטי החגיגי Beauty in a Capsule של Elizabeth Arden שימוקם במרכז החנות. בתוך המתחם תקבלו ייעוץ לגבי המוצרים של אליזבת ארדן ותוכלו להתנסות עם מכשיר פטנט חדש HydraTest שמעריך את מצב העור שלכן ונותן לכן ציון לפי רמת הלחות והגמישות של העור, וכך תוכלו לדעת איזה סוג של מוצרי טיפוח אתן צריכות לקנות - האם העור שלכן משווע להזנה ולחות, או שהמצב שלכן טוב וכל מה שצריך אלו מוצרים שימשיכו בתחזוקה השוטפת. מלבד המכשיר יחלקו שם דוגמיות של קפסולות הסרמידים וכל זה מבלי שתהיו מחוייבות לעשות אף רכישה. אם בכל זאת תחליטו לרכוש משהו תוכלו לקבל קיט עם פינוקים בגודל מיוחד, במידה ורכשתן שני מוצרים שאחד מהם הוא מוצר מתוך סדרות האנטי-אייג'ינג השונות של המותג.
מה זה קפסולות סרמידים? יפה שאלתן. המוצר שאני הולכת לדבר עליו הוא לא חדש, הוא חדש לי. מדובר ב- Ceramide Capsules, אחד ממוצרי הדגל בליין הטיפוח של המותג. כולנו נולדות עם היכולת לייצר סרמידים, אבל כמו כל דבר בחיים, גם היכולת הזו הולכת ודועכת ככל שאנחנו מזדקנות. הסרמידים הם בעצם מה שמחזיק את הפנים מלקרוס לתוך עצמם, כלומר כאשר התפוקה שלהם יורדת אנחנו עדות לתהליך "צניחת" העור ומאבדות את הלוק המדושן והצעיר של נערותינו. בנוסף, לסרמידים יש תפקיד חשוב בכליאת מולקולות של מים לעור ושומרות עליו לחותי. 
הקפסולות של אליזבת ארדן מכילות שילוב של סרמידים ורטינולים (אל חשש, לא בכמויות שיוצרות ריאקציה קיצונית) שהמטרה שלהם היא כפולה - להחדיר לעור את הסרמידים שהוא מאבד ולעודד תהליך של התחדשות מבלי לאבד מצבורים של לחות. כיוון שבדיוק סיימתי את שמן הפלאים שלי (Z22 של Zelens), החלפתי אותו בקפסולות הללו ואני מ א ד מרוצה ממה שהולך כאן. 
קודם כל -החומרים הפעילים נשמרים בצורה הסטרילית ביותר בתוך קפסולות נפרדות שחסינות לאור ולחמצן. מידי ערב פותחים קפסולה ומשתמשים בכולה. קל מאד לקחת אותן לנסיעות, כי פשוט אפשר לזרוק את מספר הקפסולות שצריך לפי מספר הלילות לתיק, במקום להיטלטל עם בקבוקי זכוכית מועדים לפורענות. שנית - המוצר עצמו היסטרי. בערב שבו אני משתמשת בקפסולה, למחרת אני אתעורר עם גוד סקין דיי ואוכל לוותר על מייקאפ. המרקם של הפורמולה שמנוני ומרגיש מעט כבד על העור, אבל אחרי כמה דקות זה נספג קצת (אבל לא לגמרי) ומרגיש נוח על הפנים. אני לא אוהבת מוצרים שנספגים מיד בשגרת הערב שלי, ולכן אני תמיד נכנסת למיטה עם פנים מבריקות משמנים וקרמים לקראת שינת יופי במלוא מובן המילה. זה מוצר שיתאים לבנות 30+ שצריכות בוסט של חומרים פעילים ולחות. בקיץ הוא יהיה מעט כבד במזג האויר האכזרי כאן, אבל לעונות מעבר ולחורף זה מוצר נפלא לשלב בשגרת הטיפוח.


מותג הבית של הסופר פארם Life השיקו מארז מברשות בסגנון מברשות האיפור המהוללות של המותג האולטרה יוקרתי ארטיס. המברשות צפופות ודחוסות מאד והמארז מציע מבחר שונה של גדלים שיספקו מענה החל ממייקאפ ועד קונסילר ואפילו טשטוש של צלליות, אם אתן אמיצות מספיק.
לייף הם לא הראשונים לצאת עם דיופים כאלה לשוק, ואם לומר את האמת אני מעדיפה את הגרסאות של ביוטיקייר וסבוקלם שסקרתי כאן קודם. המברשות של לייף לא רעות, אבל הן מרגישות יותר סינטטיות ופחות רכות מהמברשות של סבוקלם וביוטיקייר, וגם סובלות מנשירה של סיבים. 
מה שכן, ייאמר לזכותן, שהן נאות מאד למראה עם גימור ברונזה מרשים. את המברשות אפשר לקנות רק כסט של ארבעתן ב-60 ש"ח. 



Il Makiage ממשיכים להוסיף מוצרים חדשים לליין והשיקו סדרת ג'לים לעיצוב הגבות. הג'לים מגיעים בטיובה זהה לזו של צלליות הקרם ויש להניח אותם עם מברשת על הגבות כדי למלא ולעצב אותן. הגוונים אפרוריים (כיאה למוצרי גבות איכותיים) ומגיעים במבחר משתנה של כהויות שיתאימו לכל אחת. 
אני קצת על הגדר לגבי המוצר הזה. מצד אחד, הם עושים עבודה טובה במילוי של גבות ואהבתי את הקרירות ואפרוריות של הגוונים והעמידות הגבוהה. מצד שני, קצת מסורבל להשתמש בהם. צריך להוציא קצת מהחומר על גב כף היד ולהיעזר במברשת. בנוסף, הם לא מקבעים את הגבות במקומן כמו שווקס או ג'ל עושים, כך שתצטרכו להשתמש במוצר משלים אם אתן צריכות גם קיבוע. הם מאד פיגמנטים, כך שצריך להזהר עם כמות החומר שמורחים על הגבה כדי לא ליצור בטעות לוק של קרואלה דה-ויל.
שורה תחתונה, אני חושבת שאלה מוצרי גבות טובים, אבל שיתאימו יותר למאפרות או למיטיבות לכת באיפור. אם אתן מתחילות או מחפשות מוצר שיסגור לכן את הפינה של עיצוב הגבות במהירות ובקלות, זה לא המוצר עבורכן. מאפרות או נשים שאוהבות להשקיע יותר בעיצוב הגבות שלהן ולהתנסות עם מוצרים בכל מיני מרקמים - יהנו מהם.

אחרונים חביבים הם Pupa שהשיקו לאחרונה מסיר איפור דו פאזי. דבר ידוע שאני מעריצה גדולה של מסירי האיפור של קרליין (ובמיוחד הוורוד) כדי להסיר שארית עקשניות של איפור עיניים (הערת אגב: שיטת הניקוי שלי של שני השלבים בדרך כלל דואגת להסיר הכל, אבל אם אני מעמיסה בעפרונות שחורים ומסקרות עמידות מאד אני צריכה קצת עזרה).
המסיר של פופה התגלה כלא פחות טוב. מסיר שאריות של איפור במהירות וביעילות ולא הותיר אותי עם ראייה מעוננת או תחושה לא נעימה על העיניים.

עד כאן שידורינו להיום עם כל העדכונים של דברים חדשים שנחתו על המדפים!




גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה