‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.7.2017

Up & Away - טיפים לאריזה יעילה והגרלה מטורפת!

הקיץ החל, וביחד איתו החלה עונת הנסיעות. מיליוני נוסעים הולכים לפקוד את שדה התעופה בן-גוריון בחודשיים הקרובים (שלא לדבר על עונת החגים), ולמרות שאני צפויה להשאר כאן בארץ - אני לגמרי מפרגנת.
בפוסט הזה תמצאו מספר טיפים שעזרו לי להפוך מאישה שאורזת את כל הבית לנסיעה של שני לילות, לאישה שאורזת תיק מינימליסטי של מספר פריטים נחוצים בלבד. 
הגעתי למסקנה שהסטרס בלהיות מוקפת בעשרות חפצים שאת לא צריכה, המשקל העודף שלא משאיר מקום לשופינג וכאב הראש בגרירת 8 מזוודות ותיקים שונים - לא שווה את זה. כשאני נוסעת לחופשה, אני רוצה להיות קלילה, חופשייה ומאושרת ולחזור עם מזוודות כבדות יותר משהיו כשהגעתי.
קבלו את הטיפים המנצחים שלי לאריזה יעילה:

+ להשתמש בדוגמיות. למדתי לא לקחת אף פעם בשמים בגודל מלא אלא רק דוגמיות שאני משתמשת וזורקת. גם מוצרי טיפוח שיש לי אפשרות לקחת כדוגמית אני אורזת במקום הגודל המלא (במקרה הזה לקחתי דוגמית של קרם עיניים וקרם לחות). אני אוספת את הדוגמיות שאני מקבלת מקניות שונות בפארמים ואונליין ואפילו כשאני בחו"ל, וככה תמיד יש לי ממה לבחור בכל תחום אפשרי - קרמים, סרומים, מוצרי הגנה מהשמש, בשמים ואפילו איפור. 

+ תחפשו מוצרי Travel Size - אין לכן דוגמיות? קונים קיטים של מוצרים בגודל מיוחד לנסיעות. אלה יהיו בדרך כלל קצת יותר גדולים מדוגמית סטנדרטית ויספיקו לכן גם לנסיעה של כמה שבועות. המקום הכי טוב לקנות מוצרים לנסיעות, זה בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. כשאתן מגיעות לשדה התעופה, פנו לכן זמן לעשות סיבוב בדיוטי, כי זה ישתלם לכן לטווח הארוך.
לקראת הקיץ במיוחד, מחכה לכן שם שפע מאד גדול של מוצרים לבחור מהם וקיטים ושירותים שבלעדיים רק לדיוטי ולא תוכלו למצוא בפארמים בארץ. מותגים כמו אסתי לאודר, קליניק ובובי בראון מציעים ערכות איפור מוקטנות המותאמות במיוחד לנסיעה וקיטים המכילים מוצרי טיפוח מובילים מהליין הרגיל בגודל מיוחד, שגם אפשר להעלות למטוס. ערכת איפור המכילה גם צלליות וגם סומק, נניח, יכולה לסגור את הפינה של איפור לכל הנסיעה וכך לא צריך לסחוב 20 מוצרים נפרדים מהבית. אני יכולה להגיד לכן מהניסיון שלי שמוצרים בגודל של פחות מ-30 מ"ל שאפשר להעלות על המטוס, הם מצילי חיים בטיסות ארוכות כמו לארה"ב שבמהלכן רוצים להתרענן קצת עם קרם לחות או אפילו מסיכה. 
בנוסף, מי שגם ככה משתמשת כבר במוצרי הטיפוח של מותגים כמו אסתי לאודר וקליניק, יכולה לרכוש את המוצרים האהובים עליה בגודל מוקטן ולא לשנות מהשגרה שהיא רגילה אליה בבית.
מהביקורים שלי בשדות תעופה בעולם, הדיוטי פרי בארץ הוא אחד הטובים והמפנקים ושווה להגיע מספיק מוקדם כדי שיהיה לכן זמן להסתובב בו. גם אם אתן לא מחפשות לקנות משהו ספציפי, הצוות בעמדות של המותגים כמו בובי בראון, מאק וסמשבוקס יפנקו אתכן בטאץ' אפים וטיפולי יופי זריזים של כמה דקות בלבד לגמרי בחינם.
השימוש במוצרי Travel Size הוא אולי הטיפ החשוב ביותר מכל הרשימה, כיוון שזה מה שבאמת ובתמים חוסך לי הכי הרבה מקום באריזה, אבל גם לא מגביל אותי רק למוצר אחד או שניים. בכל נסיעה שלי לחו"ל אני מקפידה להתאבזר בקיט Travel Size כלשהו כדי שיהיה לי בשלוף לנסיעות הבאות, גם כשאני נוסעת לנופש בתוך הארץ.

+ לדעת מה הבסיס שלכן שאתן לא יכולות לחיות בלעדיו - זה נכון גם לגבי איפור וגם לגבי טיפוח. בטיפוח, עבורי, זו החומצה הגליקולית, באיפור אלה מוצרי בסיס כמו מייקאפ, קונסילר וסומק. בנוסף, כדאי לדעת מה כבר יש לכן בתיק. למה הכוונה? שפתונים אני כמעט לא אורזת בכלל כיוון שגם ככה תמיד מתגלגלים בתיק הרגיל שלי כמה וכמה מוצרי שפתיים, כך שאין צורך להוסיף עליהם עוד ולארוז במיוחד. כשאני נוסעת לחופשה אני לא צריכה מבחר של 10 גוונים שונים, אני בדרך כלל מסתפקת בגוון אחד ניוד נוח ליום יום וגוון שני דרמטי יותר לערב וליציאות. קחו אתכן רק את האיפור שנוח לכן להסתובב איתו, ולא משהו שיעמיס, יגרום ליובש, ייזל או סתם ייראה מוגזם מידי. 

+ אל תתפשרו על צעדים הכרחיים בשגרת הטיפוח שלכן. אם אתן מקפידות על ניקוי כפול, תדאגו להביא ביחד אתכן מוצרים שמתאימים לזה (לדוג' - שמן ניקוי מוקטן של בובי בראון שאפשר להשיג בדיוטי). מצד שני, אל תפריזו ותקחו את כל 11 המוצרים שאתן רגילות להשתמש בהם בבית. אפשר לוותר על המסיכה שאתן מורחות פעם בחודש וסרומים שונים ומשונים. 

+ תבחרו מלכתחילה תיק קטן. ככל שתארזו בתוך תיק רחב מימדים, הפיתוי למלא אותו יהיה גדול יותר. אני משתדלת לבחור תיקים לא גדולים וזה מכריח אותי לחשוב בדיוק מה אני צריכה ועל מה אני יכולה לוותר. בעבר הייתי מחפשת תמיד את התיקים הכי גדולים שאפשר למצוא לנסיעות, וזו היתה טעות כיוון שזה גורם לנו למלא אותם עד גודש עם מוצרים לא הכרחיים. 

+ תארזו לפי היעד. אם אתן נוסעות לאיזור שבו מזג האויר שונה מאשר בארץ (כלומר, לא יוון או טורקיה), תיערכו בהתאם. במקומות מסויימים באירופה ובארצות הברית, הלחות בהם נמוכה וגם בקיץ העור שלכן עלול להתייבש.  לעומת זאת, אם אתן נוסעות למקום כמו פלורידה ששם שוררים כ-100% לחות בעונת הקיץ, עדיף לארוז מוצרים שיעמדו בתנאים האלה ולא יהיו מכבידים מידי וייזלו לכן מהפרצוף. זה רלוונטי במיוחד לחורף כשטסים למדינות מאד קרות ויבשות, וכדאי להצטייד מראש עם מוצרי הטיפוח הכי עשירים שלכן.

+ אל תארזו לקים. ואם אתן מתעקשות - תארזו אותם היטב בשקית ניילון ובתיק נפרד. אתן יודעות למה? כי בקבוקי לקים שנפתחו עלולים להתנפץ מהלחץ במטוס ולהחריב לכן תיק איפור שלם, כולל מברשות. סיפור אמיתי.

+ תארזו דברים שתוכלו לזרוק במדינת היעד. זה טיפ שרלוונטי לאו דווקא לאיפור וטיפוח, אלא בכלל. כפכפים שכבר ראו ימים יפים יותר? חולצות ים ובריכה מסמורטטות? כובעים דרוסים? כיוון שגם ככה תחזרו עם שופינג (אל תעמידו פנים שלא), תוכלו לזרוק פריטים ישנים שבאתם איתם, לפנות מקום יקר במזוודה ולחזור הביתה רק עם דברים חדשים ויפים שקניתן.

+ אל תאזרו שמפו, מרכך וסבון רחצה. אלא אם כן אתן טסות למדבר בודד או לרוסיה הקומוניסטית - אין טעם לסחוב מהארץ בקבוקים כבדים של שמפואים וסבונים, וגם אין טעם להסתבך בהעברה שלהם לבקבוקי נסיעות קטנים שעלולים ליזול גם ככה. בכל עיר באירופה או בארה"ב יש פארמים בכל פינה, וכפי שכולנו יודעות היטב - בחו"ל משלמים הרבה פחות על מוצרי טיפוח בסיסיים כך שתוכלו להכנס ולקנות מה שתצטרכו בגרושים, וגם ככה כל מלון שמכבד את עצמו מספק סבונים ושמפואים (אבל אף פעם לא מספיק מרכך!!!). 

לסיכום, והבונוס הכי כייפי לקוראות הבלוג שלי - הגרלה!!! הרכבתי עבורכן את הפרס השווה ביותר לרגל עונת הנסיעות - הר של מוצרים בגודל מיוחד, כולל פלטה בגודל מלא של 15 צלליות מאק, מסיכות בד של אסתי לאודר שבלעדיות רק לדיוטי פרי ותיק מדליק לנסיעות. רוצות להשתתף? היכנסו לכאן >>> בעמוד הפייסבוק של הבלוג.


שתהיה לכל הנוסעות נסיעה טובה וחופשה נעימה ובהצלחה למשתתפות בהגרלה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה