‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.8.2017

שגרת טיפוח בוקר לקיץ

אחרי שפירטתי בפניכן את שגרת הטיפוח שלי בערב לקיץ (רמז - היא כוללת הרבה חומצות), אני צריכה לסגור את הפינה ולספר לכן גם על שגרת הטיפוח שלי בבוקר. 
בניגוד לפוסט על שגרת הערב, הפעם זה הולך להיות פוסט מאד קצר כיוון שהשגרה שלי בבוקר היא באמת מאד מאד מצומצמת ומינימליסטית ולא כוללת כמעט כלום מלבד רענון והגנה מהשמש. 
לפני כ-4 שנים הפסקתי לשטוף את הפנים במים וסבון כל בוקר, ומאז אני לא מסתכלת אחורה. מלבד החומצה, אם יש משהו שעשה את השינוי הגדול ביותר בבריאות העור שלי, זה הוויתור על ניקוי בוקר אגרסיבי שהיה מותיר אותי עם עור מיובש, אדמומי, רגיש ועם נטייה מוגברת לפצעונים כיוון שהדבר הראשון שעשיתי בבוקר היה להפר את איזון החומציות הטבעית של העור. אנחנו לא עושות שום דבר בלילה שדורש מאיתנו להעביר את הפנים ניקוי יסודי מידי בוקר, אנחנו לא נחשפות לשמש או ללכלוך. אם נחלק את הטיפים שלי ל-3 מקומות ראשונים, אזי חומצה היא במקום הראשון, ניקוי כפול בלילה הוא במקום השני ולוותר על ניקוי בבוקר נמצא במקום השלישי והמכובד. זה השילוש הקדוש מבחינתי בכל הנוגע לטיפוח העור והצעדים ההכרחיים שכל אחת צריכה לשנות בשגרה שלה כדי להגיע לתוצאות של סקין פלולס. 
העקרונות המנחים של שגרת הבוקר הם אלה - רענון, הגנה מהשמש ולהתרחק מחומצות AHA. רענון קליל כתחליף לשטיפה עם מים וסבון, הגנה מהשמש כי זה ברור והימנעות ממוצרים המכילים חומצות AHA (ובמיוחד גליקולית) כיוון שאין לשלב אותם עם חשיפה מיידית לשמש.


 Andalou Naturals Pure Pore Toner  - מי הפנים של אנדאלו אותם אני מזמינה שוב, ושוב ושוב ואני כבר נשמעת כמו תקליט שבור לגביהם. עדינים ונעימים, לא מכילים אלכוהול ומותאמים גם לעור שמן וגם לעור עם נטיה לפצעונים. מכילים וויטמין C ורשימה ארוכה של תמציות הרבליות ומשאירים אחריהם עור נקי, רענן ונעים. ניתן להשיג באייהרב >> כאן. 


אחרי הטונר אני עוברת מיד להגנה מהשמש. בקיץ אני בעצם לא משתמשת בקרם פנים, אלא קרם ההגנה מספיק לי. אני מתגוררת במישור החוף וקשה לי מאד להעמיס על הפרצוף שכבות של קרמים כל בוקר. 
כרגע אני משתמשת בקרם ההגנה של GIGI המיועד לעור שמן. תוכלו לקרוא עליו בהרחבה במדריך המפורט שפרסמתי על מוצרי הגנה מהשמש >> כאן.
עוד דבר שאני משתמשת בו כל בוקר, הוא הליפ באלם 15spf של Blistex. הוא גם מספק פריימר לשפתונים שאני מורחת מעליו, וגם סוגר לי את הפינה של הגנה מהשמש על איזור השפתיים. זה ליפ באלם מנטה קריר ומרגיע על השפתיים שלא מייבש אותן כפליים, אלא מלחח אותן ומהווה בסיס מצויין לאיפור שפתיים. אני מורחת אותו כל בוקר בקיץ וגם בחורף והוא מצויין. אני מזמינה אריזה של 3 מאייהרב >> כאן. 


צעד אחרון בשגרת הבוקר שלי, הוא קרם עיניים. כרגע אני משתמשת בקרם עיניים Ultimate Anti Aging Eye Treatment של המותג Promise. ציינתי אותו לטובה כאן בעבר, ואני עדיין ממשיכה להינות מהשימוש בו. זה קרם עיניים מצויין, מלחח, נספג ומהווה פריימר מעולה לקונסילר שמגיע מעליו. אני אוהבת שהאריזה הרמטית ולא חשופה לבקטריות, לאור ולחמצן. 
בהזדמנות זו אני רוצה להעביר כמה מילות סיכום על Promise כמותג, אחרי שיצא לי להתנסות עם כמה מוצרים שלהם. פרומיס הוא מותג ישראלי אשר נרקח עלי ידי צאצא למשפחת המייסדים של המותג HL. הקונספט של המותג הוא מוצרי טיפוח שנותנים עבודה במינימום זמן, ושיטת המכירה שלהם ייחודית. את המוצרים ניתן להזמין רק דרך אתר החברה, ומקבלים אותם בקופסא מושקעת עם שליח עד הבית (ללא תשלום!), הכוללת גם טסטר של המוצר. מתחילים להשתמש בטסטר, ואם אוהבים ממשיכים למוצר המקורי. אם לא אוהבים - מחזירים הכל לחברה ומקבלים החזר מלא על הקניה. זה מהלך שמעיד על מותג שמאמין במוצרים שלו ובכך שהוא יכול לקיים את ההבטחות הצמודות לכל אחד מהמוצרים.
מלבד קרם העיניים יצא לי להתנסות גם בסרום וגם בקרם הלחות Hydra Point, שניהם מוצרים נחמדים מאד ונעימים לשימוש. 
מצד שני, לא סתם אני כוללת אותם בפוסט על שגרת טיפוח בבוקר, כיוון שלדעתי אלה מוצרים שמתאימים רק לשימוש במהלך היום. כשמזג האויר יהיה נעים יותר, אני אוסיף גם קרם פנים או סרום לשגרת הבוקר ובשמחה אבחר באחד מהשניים האלה, כי כפי שאמרתי הם באמת נעימים, נספגים ומוסיפים לחות לעור. אבל מצד שני, רשימת המרכיבים שלהם לא מרשימה אותי מספיק כדי להשתמש בהם בשגרת הלילה. היא לא כוללת חומצות AHA למשל או רטינולים, אבל היא כן כוללת פילרים של סיליקונים שאני לא מתקרבת אליהם בשגרת הלילה שלי. אין פה שום דבר שבאמת יגרום לעור שלכן לעבוד. בבוקר, ומתחת למייקאפ, קרמים וסרומים המכילים רכיבי לחות וסיליקון הם טובים כפריימרים ויעניקו לכן מראה פלולס (אבל לא לשכוח לעשות ניקוי כפול בלילה כדי שהסיליקון לא יסתום לכן את העור). כאמור, אני אוהבת את האריזות האטומות והסטריליות ואת קונספט הרכישה והמשלוח ומבחינתי כקרם יום נעים וקליל זה סבבה. כקרם או סרום לילה? פחות.
התמחור של המוצרים הוא גבוה, והתמורה של רכיבים פעילים היא לא בהתאם, ותעשו אתן את חישוב הכדאיות לבד.

וזהו חמודות - שגרת הבוקר שלי, בניגוד לשגרת הערב, היא הכי פשוטה ומהירה! תזכרו את העקרונות המנחים - רענון של העור והגנה מהשמש, ואתן מסודרות לאמץ לעצמכן שגרה דומה.
אם יש שאלות על המוצרים שציינתי בפוסט - אתן מוזמנות לכתוב לי בתגובות! 

20 comments:

  1. היי,שגרת הבוקר שלי זהה לשלך,רק עם מוצרים אחרים...אני משתמשת במי פנים של סבוקלם ורציתי לדעת אם ניסית אותם או מה דעתך עליהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי, אבל אם מדובר במי הפנים המכילים חומצה גליקולית, אז לא הייתי משתמשת בהם בבוקר.

      מחק
  2. היי , אני מתלבטת אם לקנות את הסבון ניקוי של סאנדיי ריילי ceramic slip , כי הבנתי שיש בו גרגירי
    פילינג וויטמין סי ,
    ואני מפחדת שלשטוף את הפנים איתו כל יום , שיש בו גרגירי פילינג יהיה יותר מידיי לעור ואני משתמשת גם בחומצה גליקולית
    אז אולי זה יהיה יותר מידיי לעור
    וגם יש לי בשגרה כבר סרון ויטמין סי אז אולי להוסיף עוד תכשיר עם ויטמין סי זה יהיה יותר מידיי?
    זה סבון שמתאים לשימוש יום יומי , גם אם משתמשים בחומצה גליקולית? ( יש לי עור מעורב רגיש מאוד )

    השבמחק
    תשובות
    1. אין בו גרגרים בכלל. הוא מתאים לשימוש יום יומי עם המוצרים שציינת.

      מחק
  3. כרגיל, פוסט איכותי.תודה.
    שאלה והצעה - בבוקר אני משתמשת בבאלם לשפתיים עם spf. מרגישה שזה מכסה אותי סופית מבחינת ההגנה מהשמש.
    לגבי הטונר - קראתי המלצות על טונרים שמכילים witch hazel בעיקר לעור בוגר. מה זה החומר הזה? מה דעתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה חומר משמר למוצרי טיפוח נוזליים שמשתמשים בו במקום אלכוהול או חומץ. מתאים לעור מעורב / שמן ולעור עם נטיה לפצעונים.

      מחק
  4. פוסט מעניין ביותר.
    איך ואיפה צריך לאחסן מוצרים שיש בהם אנטי אוקסידנטים בשביל שהם יישמרו?
    אם נגיד אני רוצה לקחת אותם לנסיעה , איך אני מאחסנת אותם במזוודה שהתכולה שלהם תישמר?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      יש לאחסן במקום חשוך שלא חשוף לשמש ולא בחדר האמבטיה. כמו כן, אם המוצר לא הרמטי (כלומר צנצנת או טפטפת), יש לסיים אותו כמה שיותר מהר.

      מחק
  5. מה זה מקום חשוך , בארון? גם ארון פותחים ואז הוא נחשף לאור
    איפה את מחזיקה מוצרים כאלה?
    אם את נוסעת , איך את מאכסנת מוצרים כאלה במזוודה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בארון או מדף שנמצא בפינה שלא מגיעות אליה קרני אור ישירות. אם המוצר נמצא במיכל הרמטי אז אין מה לדאוג.
      במזוודה אני אורזת תיק קוסמטיקה רגיל.

      מחק
  6. היי , פוסט מדהים כמו כל הפוסטים שלך.
    שאת אומרת שאת לא נחשפת לשמש למה את מתכוונת? ( רק הולכת מפה לשם שאין ברירה? )
    אני מאוד נמנעת מהשמש ונחשפת לשמש רק שאין ברירה שצריכה ללכת למקומות מסוימים ( לא הולכת לים ולבריכה )
    השאלה היא אם כדאי להשתמש ב50 spf או ב30 spf? ( אני בהירה מאוד , עם נמשים ועושה שימוש בחומצה גליקולית)
    אני שואלת כי הבנתי שלא כזה בריא לעור להשתמש במקדם הגנה 50 spf סתם
    מה את חושבת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אין בעיה להשתמש ב-50SPF וזה בהחלט מומלץ בארץ. יותר גבוה מזה אין צורך לעלות.
      אני נחשפת לשמש כמו שאת מתארת - לא משתזפת באופן יזום ומשתדלת לא לשהות במקומות בלי צל בשעות החמות אם אני בחוץ.

      מחק
  7. את מורחת את המקדם הגנה גם באזור העיניים?
    יש לך המלצה למקדם הגנה לא מבריק , שומני , דביק ולבן?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן. המלצות על מקדמי הגנה תוכלי למצוא בפוסט הזה >> http://bit.ly/2tKxyZm

      מחק
  8. כשאת מורחת את מקדם ההגנה מתחת ובצדדים של העיניים , זה לא מייבש לך את האזור העיניים?
    הקרמים שהצעת בפוסט הם חלקם לעור שמן , או לגוף ואת המקדם הגנה של לה רוש פוזה ניסיתי ולא אהבתי אותו.
    את מכירה עוד מקדמי הגנה לפנים לעור מעורב , לא דביקים ולא שמנוניים? ( עדיף מהפארם , בתי מרקחת ולא מהאינטרנט , למרות שאם זה מקדם הגנה ממש טוב אז אפשר מהאינטרנט )

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מרגישה שזה מייבש כיוון שאני מורחת גם קרם עיניים מידי בוקר.
      כל ההמלצות שלי למוצרים שאהבתי נמצאות בפוסט.

      מחק
  9. את שמה את הקרם עיניים לפני המקדם הגנה?
    את המקדם הגנה את שמה ממש מתחת ובצדדים של העיניים?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא אחרי. את קרם ההגנה אני מורחת כמו קרם עיניים, מתחתן ובצדדים אבל לא על העפעף עצמו.

      מחק
  10. היי, תודה רבה על הפוסט! אחרי שאת שמה קרם הגנה את מתאפרת? אני תמיד מרגישה שלשים קרם הגנה ואז פריימר ואחריו מייקאפ זה טו מאצ׳. מה דעתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בד"כ מוותרת על פריימר, במיוחד בקיץ. אני מרגישה שאם שגרת הטיפוח טובה מספיק, לא צריך פריימרים :)

      מחק