‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.8.2017

News & Views

הגיעה השעה למהדורה נוספת של "מה נחת במשרדי", שהפעם תהיה קצרה ועניינית כדי להקל עליכן את החיים. 
אני מרגישה שבחודשי הקיץ לאף אחד אין כוח לכלום - אין כוח להתאפר, אין כוח להתלבש יפה, אין כוח להסתרק (גם אין סיבה אם גם ככה הלחות תהפוך את השיער לאפרו בשניה שיוצאים מהבית). לפעמים אני יוצאת מהבית נטוראל איך שברא אותי הטבע ומבהילה את העוברים ושבים, ולפעמים אני עושה מאמץ מיוחד כדי להיראות אנושית, רעננה ומישהי שיש בה זיק של חשק לחיות (אין לי, זה הכל מצג שווא).
כל מה שנותר הוא לנסות לשרוד את אוגוסט במחיצתם של כמה שיותר פריטים יפים שעושים לנו טוב על הנשמה, ואני כאן כדי להפיץ את הבשורה על בדיוק פריטים שכאלה.


נתחיל עם הכוכב של הפוסט, כי באמת מגיע לו מקום של כבוד בנבחרת המוצרים המוצלחים של הקיץ. 
מדובר בפריימר / לחות / מוצר הגנה לפנים Age Defense Glow Sense של מותג הקוסמטיקה המקצועי HL. מדובר במוצר היברידי לפנים שניתן להשתמש בו בדרכים שונות - להניח לבד, לערבב עם קרם הלחות שלכן, לערבב עם מייקאפ, להניח מעליו מייקאפ או להשתמש כהיילייטר נוזלי. אם התיאור הזה נשמע לכן מוכר - אז כן, זה דומה מאד לקונספט של Strobe Cream של מאק. הפלוס העיקרי של המוצר הזה, שהוא מכיל רשימת מרכיבים מרשימה מאד המכילה תמציות ונוגדי חמצון, בנוסף להגנה מהשמש בגובה של 15spf (מידע לרגישות - מדובר ב-spf פיזיקלי/מינרלי). 
כמו שאתן יודעות - אני לא חושבת שהגנה כזו מספיקה בקיץ הישראלי (לא לרדת מ-30spf) אבל אפשר לשלב את הקרם הזה עם קרם ההגנה הרגיל שלכן לפנים ולהתייחס אליו כפריימר. כיוון שהוא מכיל נוגדי חמצון, זה שילוב מעולה שמשפר את הביצועים של קרם ההגנה ומסייע לעור לצמצם נזקים של חשיפה לשמש (עוד על הנושא הזה תוכלו לקרוא >> כאן). 
יש לקרם גוון וורדרד וגימור פנינתי בוהק. בשילוב עם מייקאפ זה יוצר לוק פלולס, כאילו יצאתן הרגע מצילומים לקליפ של ג'ניפר לופז. זה לא מרגיש כאילו הוא כבד וסותם את העור וניתן לשחק עם דרגת ההארה שרוצים בעזרת השילובים שציינתי - להניח כמות נכבדה ממנו לבד, או לערבב מעט עם המייקאפ. אני מאד אוהבת את השילוב שלו עם איפור הבסיס שלי, וגם אם אני חונקת אותו מתחת למייקאפ בכיסוי מלא ופודרה - האפקט המואר עדיין לא נעלם לגמרי. 
אם אתן אוהבות להשקיע בבסיס שלכן ומחפשות את המראה המואר, ובמיוחד אם אתן מחפשות פריימר מהסוג הזה עם רכיבים איכותיים - אני ממליצה לכן מאד לשקול את המוצר הזה. 
הערת אגב, השימוש בו ממש לא מוגבל רק לפנים, אלא אפשר להשתמש בו גם כשימר לגוף. על הזרועות, הרגליים והמחשוף מתקבל מראה סוף.
ניתן להשיג אותו רק אצל נקודות מכירה מורשות, תוכלו למצוא את הרשימה >> כאן


Elizabeth Arden השיקו אייליינר נוזלי חדש Beautiful Color
יצויין מראש שאייליינרים נוזליים אינם האהובים עליי ביותר ואני מעדיפה עטים או ג'ל עם מברשת. עם זאת, האפליקטור של האייליינר החדש הזה הוא הדומה ביותר לעט אייליינר שפגשתי - דקיק מאד ומדוייק ונוח מאד לעבוד איתו. מהבחינה הזאת, זה דווקא האייליינר הנוזלי המוצלח ביותר שיצא לי להתקל בו. 
החסרון מופיע בפורמולה, שהיא דלילה ולא מספיק שחורה ודרמטית. הקו המתקבל לא מודגש מספיק ועמוק כמו במוצרים אחרים מהז'אנר, אלא רך ודהוי יותר, במיוחד כשעובדים איתו מעל צלליות. העמידות מצויינת ומהבחינה הזאת אין לי תלונות. 
שורה תחתונה - למרות היתרון המשמעותי באפליקטור הנוח, אני לא מתה על המוצר הזה כיוון שהוא לא מעניק לי את הלוק הדרמטי והמודגש שאני מחפשת כשאני משתמשת באייליינר נוזלי שחור. אני חושבת שהוא יתאים למי שמעדיפה את התיחום שלה רך ועדין יותר, ופחות לחובבות ה-Cat Eye הקלאסי.


ט"ו באב בפתח, הידעתן?
חג האהבה היהודי נוחת עלינו בשבוע הבא, ולכבודו רשת סבון השיקה מארזי מתנה מקסימים המכילים מוצרים בניחוחות שונים. 
המארז שבתמונה מכיל 3 מוצרים בגודל Travel מוקטן (30מ"ל) בניחוח שקד חדש. 
בכנות, אין כמו סבון אם מחפשים מארז מתנה מפנק באריזה מושקעת המכיל מוצרים מעולים. הצגתי כבר כל כך הרבה מארזים שלהם כאן לאורך השנים וכולם היו בעלי אריזה סופר מושקעת, מרשימים וכייפים לשימוש. ישנם מארזים נוספים בקולקצית המתנות לט"ו באב גם בניחוחות הרגילים של המותג - יסמין, פטצ'ולי לוונדר וניל ולבנדר תפוח.
ניחוח השקדים החדש מפנק מאד ואני מקווה שיכנס לליין הקבוע. 
מחיר המארז הספציפי הזה הוא 69 ש"ח, ויש מארזים נוספים במחירים הנעים בין 89 ל-149.
בינינו, גם אם אין בויפרנד או בעל שיקנה לכן מארז מתנה לט"ו באב - בהחלט מותר לכן לקנות מארז כזה לעצמכן ולהתפנק כמו הגירל בוס שאתן. 

חג אהבה שמח, המשך קיץ נעים, חופשה כייפית לכל הטסות וניפגש בשמחות!


2 comments:

  1. המוצר של HL יתאים גם לעור שומני?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יש לי עור שמן ואני מסתדרת איתו מצויין, הפורמולה אינה על בסיס שמן אז הוא לא שמנוני, לא מכביד ולא נוזל מהפנים. זה כמובן בתנאי שמעוניינים בגימור זוהר, בדרך כלל מהניסיון שלי בעלות עור שמן תמיד מחפשות גימור מאט...

      מחק