‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.9.2017

אוסף המסקרות שלי - סתיו 2017

לאחר ההצלחה של פוסט האוסף הראשון שהעלתי (אוסף המייקאפים שלי), אני ממשיכה עם הסדרה לבקשת הקהל, והפעם אני אפתח בפניכן את אוסף המסקרות שלי. 


האם יש מישהי שצריכה 12 מסקרות באוסף? לא. מסקרה היא מסקרה ובדרך כלל, בניגוד למוצרי איפור אחרים כמו סמקים או צלליות, אנחנו נוטות להשתמש באותן אחת או שתיים טובות שאנחנו אוהבות. 
אז אני אתחיל ואומר שגודל האוסף שלי הוא ממש לא המלצה לכל אחת, ואני בהחלט עושה מאמצים לדלל אותו כמה שאפשר, אבל זה לא תמיד מצליח לי. 
הסיבה לכך היא, שאני אוהבת את המסקרות שלי יבשות. העולם מתחלק לשניים - נשים שאוהבות מסקרות רטובות, וכאלה שמעדיפות את המסקרה שלהן יבשה וסמיכה. אני שייכת לקבוצה השניה, וכמה שיותר סמיך ומיובש, יותר טוב. ההעדפה הזאת נובעת מסוג הריסים שלי, שהם ממוצעים לגמרי ולכן פורמולה יבשה מעניקה להם יותר נפח (לעומת פורמולה רטובה שמתאימה בדרך כלל לבנות המזל עם הריסים הצפופים והמלאים). 
כך קורה, שלמרות שמסקרה היא מוצר האיפור עם חיי המדף הקצרים ביותר לכאורה (3 עד 6 חודשים בד"כ), אצלי הן זוכות לחיות לשיבה טובה כיוון שבשלב שבו הן לכאורה "מתקלקלות" ומסמיכות - זו הנקודה שבא אני ממש מתחילה לאהוב אותן ואני שומרת אותן עד שניצלתי כל טיפה. בריאות העיניים שלי בסדר גמור, למקרה שתהיתן. 
לסיכום, זה לא שאני ממליצה לכן לשמור מסקרות ישנות, אני רק מציינת שזו הסטייה הקטנה שלי. Just Saying. 
העדפות של מסקרה זה עניין מאד אישי ותלוי מאד בריסים של כל אחת ואחת. גילוי נאות לגבי הריסים שלי, כפי שאמרתי הם ממוצעים למדי - לא ארוכים או צפופים מידי, אבל גם לא דלילים או קצרים במיוחד. בנוסף, אני תמיד תמיד משתמשת במעגל ריסים לפני שימוש במסקרה. 
אז כן, מחכה לכן פוסט של 12 מסקרות. נתחיל עם הנציגויות היוקרתיות שבאוסף שלי, ונמשיך אל מה שמעניין אתכן באמת - מציאות מהדראגסטור.



Yves Saint Laurent, The Shock - מסקרה חדשה שמצטרפת לסדרת Faux Cils המהוללת של איב סאן לורן. מי שמכירה את המסקרות מהסדרה יודעת שהן תמיד שחורות ופיגמנטיות מאד, דרמטיות ומבושמות. אני לא הסתדרתי עם המסקרה האוריגינלית כיוון שהייתה רטובה מידי (אפילו אחרי שהסמיכה קצת) וגם הייתה לא עמידה.
המסקרה הזו היא חיה אחרת לגמרי. החל מהעיצוב השחור עם הפקק רוז גולד (בניגוד למיכל הזהוב הקלאסי) וזה ממשך עם פורמולה הרבה יותר סמיכה ומברשת שונה לחלוטין, זיזית ושקועה. הריח - אותו ריח, מבושם ופרחוני. 
כיוון שהפורמולה סמיכה ודרמטית והמברשת לא מספיק צפופה, זו לא מסקרה שתתאים לבעלות ריסים מאד דלילים כיוון שהיא תיצור גושים. 
אם יש לכן ריסים ממוצעים פלוס כמוני, תקבלו לוק מאד דרמטי ומלא נפח. זו מסקרה פיגמנטית מאד כך שצפוי תכן תהליך הסרה ארוך. העמידות שלה בסדר גמור.


Dior, Dior Show Pump n Volume - בדומה למסקרה של איב סאן לורן, גם המסקרה הזו של דיור משתייכת לסדרת מסקרות מהוללת -  The Dior Show, אבל בניגוד למקרה הקודם, הפעם אני מעריצה גדולה של המסקרות הוותיקות מהסדרה, ופחות התחברתי למסקרה הזו שהצטרפה אליה לאחרונה. 
שוב, העיצוב שחור ומינימליסטי ולא בקו של העיצוב הכסוף היוקרתי הרגיל. הקונספט הוא מסקרה שאפשר ללחוץ על המיכל כדי לשלוט בכמות החומר היוצאת על המברשת וכך להשפיע על התוצאה - אם תהיה דרמטית יותר או פחות. 
המברשת היא מברשת סיליקון והיא עושה את העבודה, אם כי היא לא לגמרי מצליחה לעמוד בעומס של הפורמולה הסמיכה שמאפיינת את המסקרות מהסדרה הזאת. 
לא תתאים לבעלות ריסים דלילים וצריך להזהר עם ההנחה שלה כדי לא ליצור גושים. העמידות סבבה, אבל מעט נמרחת אם מזיעים ממש.


Bobbi Brown, Eye Opening Mascara - אם אתן מחפשות מסקרת "אולד סקול" עם מברשת ספירלה מסורתית, מצאתן את מבוקשכן. למרות שהיא מאסיבית וקשה לתמרון אני אוהבת את המסקרה הזאת מאד. צריך להזהר איתה, במיוחד בעלות העיניים הקטנות, כיוון שהמברשת כל כך שמנה ומאסיבית, אבל התוצאות הן ריסים מודגשים ודרמטים עם המון נפח. 
עמידות מצויינת, גם תחת תנאי שטח קשים. 


זהו חברות, סיימנו עם היוקרה וכעת אנחנו פונות למסקרות דראגסטור. 
Covergirl, The Super Sizer  - כמה הייפ היה סביב המסקרה הזאת, זה אין לתאר, כך שכמובן הייתי חייבת לנסות. היא הוכתרה כמסקרה הכי טובה שאפשר למצוא בדראגסטור ובכלל על ידי אין ספור גורוס ביוטיוב ובאינסטגרם. 
הפורמולה שלה רטובה בהתחלה, אבל מסמיכה תוך כמה שימושים. היא מצויידת במברשת סופר דקה וצרה, אבל יש לה גם סיבוב ספיראלי שאמור לאפשר לכל מתאפרת להגיע לכל ריס וריס. 
זו ללא ספק מסקרה מצויינת להפרדה ולהארכה של הריסים, אבל היא לא מעניקה נפח. העמידות שלה מצויינת וקל מאד להשתמש במברשת הזאת גם לריסים התחתונים. 
אם אתן מחפשות את הלוק המסויים הזה, או שיש לכן בנטוראל ריסים מלאים וצפופים אתן תאהבו את המסקרה הזאת. אם אתן מחפשות דרמה ונפח, חפשו במקום אחר.


Maybelline, Lash Sensational - עוד מסקרה עם המון הייפ, ובכלל סביב המסקרות של מייבלין תמיד יש קונצנזוס שהן טובות. 
מה שמיוחד במסקרה הזאת היא לא הפורמולה, אלא מברשת הסיליקון הזיזית, קצרה ושמנה אבל עם שקערורית שמאפשרת לסרק את הריסים מהשורש כלפי מעלה. הפורמולה קצת מיימית מידי לטעמי, אבל זו מסקרה שאפשר להגיע איתה לתוצאות מאד דרמטיות. אני מוצאת שצריך להזהר עם ההנחה שלה כדי לא לגרום למריחות וטעויות. היא עושה קצת מהכל - קצת מאריכה, קצת מפרידה וקצת מעבה כך שהתוצאה הסופית היא ריסים מודגשים מאד.
מי שיש לה עיניים קטנות או ריסים דלילים לא תסדר איתה. 


Bourjois, Volume 1 Seconde - אני ומסקרות של בורז'ואה זו אהבה, ואת המסקרה הזאת במיוחד הייתי שמה באחד המקומות הראשונים של כל האוסף שלי אם הייתי חייבת לדרג. זו מסקרה שהפורמולה שלה הייתה סמיכה מהרגע הראשון כמו שאני אוהבת, מברשת זיזית ומאד צפופה והאפקט שהיא יוצרת מלא בנפח ודרמה. 
בונוס נוסף שהיא עמידה מאד מאד, גם בלי להיות waterproof, ולכן זו ברירת המחדל שלי כשאני צריכה להיות בטוחה שהאיפור שלי לא יזוז לשום מקום. מתאימה מאד למי שמחפשת נפח והארכה. 
אם היו אומרים לי שאני יכולה להשתמש רק בה מעכשיו ועד סוף ימיי - הייתי שמחה. 
היא קצת עשקנית בהסרה, אבל עם שמן ניקוי טוב הכל יורד.


Bourjois, Volume Reveal - עוד מסקרה מצויינת של המותג. המברשת שלה צרה הרבה יותר, אבל גם היא צפופה ומסרקת מעולה את הריסים. הפורמולה סמיכה פחות והאפקט קצת יותר עדין, אבל זו מסקרה מעולה להארכה והפרדה של הריסים וגם מוסיפה קצת נפח. נהדרת לשימוש גם על הריסים התחתונים. 
תתאים ממש לכל אחת - ריסים צפופים או דלילים, קצרים או ארוכים. אחד הבונוסים הנחמדים שיש בה, הוא שההסרה שלה ממש קלילה ולא מעיקה.


Pupa, Ultraflex - אני מחבבת מסקרות של פופה (הדיווה לאשס מעולה), אבל זו מסקרה מזן מיוחד. יכול להיות שיצא לכן לשמוע על מסקרות fiber, והכוונה היא מסקרה שהפורמולה שלה מכילה חלקיקי סיבים שנצמדים לריסים ומוסיפים להם אקסטרה נפח ואורך. אלה בדרך לא מסקרות שמתאימות למי שסובלת מעיניים רגישות, אבל אם אתן מחפשות מסקרה ללוק כאילו ריסים מלאכותיים, זה הז'אנר שאתן צריכות לאמץ. 
המסקרה של פופה מצויינת, עמידה, מאד שחורה ויוצרת לוק כאילו הדבקתי סט שלם של ריסי בובה.
צריך קצת מיומנות כדי לתמרן את הפורמולה, כך שלא הייתי ממליצה עליה למתחילות או לכאלה המחפשות את הלוק הטבעי.


Pupa Vamp Extreme - עוד מפופה, והפעם אנחנו גולשות לטריטוריית הטרנדים עם מסקרות צבעוניות. 
אמא שלי הייתה מעריצה גדולה של מסקרות צבעוניות אי שם באייטיז, אבל לטעמי זה טרנד שמוטב אם היה נשאר שם. בכל מקרה, זה לחלוטין עניין של טעם ואם אתן אוהבות את הלוק הצבעוני, אז you do you. 
המסקרות הצבעוניות החדשות של פופה טובות מכל בחינה כמסקרות - הפורמולה מאריכה ומעבה, המברשת נוחה, העמידות טובה, אבל בכל הנוגע לצבע קצת פחות. בהתחלה כאשר מניחים אותן הכחול והסגול ניראים מאד בולטים וזועקים (ואף מבהילים), אבל אחרי כחצי שעה המסקרה מתחמצנת על הריסים והגוון מתכהה ונראה שחור רגיל עם רמז דק שבדקים של צבע.
לכן, עבורי, זה נחמד מאד כי זה ללבוש מסקרה צבעונית בלי שהיא תהיה צבעונית, אבל עבור מי שבאמת מחפשת את הכחול והסגול הבולטים, זה פחות יעיל.


E.L.F. Cosmetics, Mineral Infused Mascara - מסקרה של אלף שלא היו לי הרבה ציפיות ממנה, אבל היא הפתיעה לטובה. 
זו מסקרה לא דרמטית מידי, מברשת מצויינת וצפופה שמסרקת את הריסים ואפקט מודגש אבל יום יומי. זה תיאור שנשמע קצת משעמם, אבל זו באמת מסקרה פשוטה שעושה עבודה פשוטה - להדגיש את הריסים. הפורמולה קצת רטובה אבל לא מידי, היא לא מאריכה יותר מידי והנפח שהיא מוסיפה מינורי, אבל הלוק הכללי שמתקבל נראה טוב. 
אם אתן מחפשות לוק דרמטי יותר, עדיף שתדלגו.


Essence, I like long lashes - אחרונה חביבה, וזו אכן חביבה בהחלט. 
מי שמכירה את מסקרה בולד המהוללת של קרליין, תזהה שמדובר בסיפור דומה עם מברשת מזערית וקצרה, וזיזים סיליקונים זעירים. 
לטעמי, המסקרה הזו של אסנס לוקחת את הבולד של קרליין בסיבוב וזו, ביחד עם המסקרה השמנה של בורז'ואה, הן שתי המסקרות האהובות עליי ביותר באוסף. הבעיה שהיתה לי עם הבולד שהפורמולה היתה רטובה מידי בשביל המברשת הקטנה, אבל במסקרה הזו של אסנס זו לא בעיה כיוון שהמרקם של הפורמולה סמיך יותר. המברשת הזאת פנטסטית, נכנסת לכל פינה ותופסת כל ריס והפורמולה מעבה ומאריכה, בעוד המברשת מפרידה והלוק שנוצר מושלם. 
היא טיפונת קשה להסרה, אבל על זה אני מוכנה לסלוח. 
מסקרה נהדרת ואם אהבתן את הבולד של קרליין, אתן חייבות לנסות את המסקרה הזאת!

לסיכום, אם הייתי חייבת לדלל את האוסף שלי, הייתי נשארת רק עם 4 מסקרות: Volume 1 seconde של בורז'ואה, I like long lashes של אסנס, Eye opening של בובי בראון ו-Ultraflex של פופה. זו הרביעיה הפותחת מבחינתי שסוגרת לי את כל הפינות. 

אני מקווה שנהנתן מהפרק הנוסף בסדרת האוסף שלי. כתבו לי בתגובות איזו קטגוריה תרצו לראות בפוסט הבא - אוסף סמקים? אוסף היילייטרים? אוסף שפתונים (שאלוקים יעזור לי)? 

14 תגובות:

  1. המסקרה של בורז׳ואה (ה״שמנה״) היא פשוט מעולה!!!
    אפילו על הריסים השקופים שלי היא פשוט נותנת תוצאות מדהימות!
    יצא לי להמליץ עליה אינספור פעמים ואני לא מבינה איך אין סביבה הייפ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו נוביל את ההייפ! היא באמת מעולה

      מחק
  2. היי,יש לי כמה שאלות
    1.חומצה גליקולית יכולה לגרום לחלק מהנמשים להיעלם?ואם לא יש מוצר אחר שיכול?
    2.זה בסדר שיש במסכה לשיער אלכוהול?או שזה ממש לא טוב לשיער?
    3.שמן קוקוס הוא סבבה בשביל להוריד איפור או שגם אז הוא מחצקן ועדיף שלא ?
    4.העור שלי בגוף מאוד יבש יש סבונים/קרמים שיכולים לעזור?
    וחוץ מזה תודה לך אני רואה שיפור במצב העור שלי מאז שאני קוראת כאן

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל, כיף גדול שאת רואה שיפור בעור בעקבות כל המידע בבלוג!
      1. חומצה גליקולית מסייעת בטשטוש נמשים שהם כתמי פיגמנטציה, ולא נמשים "גנטים" שאיתם נולדים.
      2. זה לא נורא אם יש אלכוהול במסיכה לשיער אם יש בה מספיק רכיבים מעשירים אחרים.
      3. עדיף להמנע, זה שמן קומודוגני מאד וכשקונים אותו בתרכובת פשוטה אז גם הזיקוק שלו מאד גס.
      4. ממליצה לך בחום רב לנסות את הליין של AVEENO מאייהרב שמציע מוצרים לגוף המעניקים הקלה משמעותית לעור יבש ומגורה > https://iherb.co/28oLU1sT

      מחק
    2. 1.אז אם קיבלתי נמשים מהזמן האחרון זה כן יכול להיטשטש?
      2.כמו איזה מרכיבים ?
      ותודה❤

      מחק
  3. סקירה מעולה ומהנה!
    אני אוהבת גם את המסקרה קולוסאל של מייבלין -("הצהובה") ואת טלסקופיק של לוריאל (למראה פחות דרמטי, אלא יותר נקי).
    אשמח לסקירה בכל קטגוריה שתבחרי-סמקים, היילייטרים וגם,למרות כובד המשימה.. - השפתונים.. 😀

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, גם אני אוהבת את שתי המסקרות האלה והיו לי אותן באוסף בעבר.
      אצטרך לאזור כוחות לפרויקט של אוסף השפתונים....!

      מחק
  4. אני מסכימה איתך לחלוטין עם במסקרה של אסנס, היא אחת הטובות שיצאו להם!! אבל.... היא יצאה מהמגוון לפני כמה חודשים טובים ואין למצוא אותה שוב... אז בינתיים יש את מה שקניתי מזמן, אבל אני ממש חוששת מהיום בו היא תסתיים... 😄

    השבמחק
    תשובות
    1. אההה, ואיך שכחתי, אשמח לקרוא עוד פוסטים בנושא אוספים... נאמר סמקים, היילייטרים... ליפסטיקים.. 😜

      מחק
    2. אוי לא!!! למה להפסיק דווקא את המסקרה הזו?? :(

      מחק
  5. אני כ״כ אולד-סקול, אני עם המיליון-לאשס של לוריאל ולא מצליחה לזוז ממנה.
    כל פעם אומרת לעצמי שאנסה משהו חדש (בעיקר מייבלין כי חוזרים וממליצים על המסקרות שלהם), אבל אני כבר כ״כ רגילה...
    אבל עכשיו גרמת לי להוסיף לרשימת ה״יום אחד כשאצליח להיגמל״ את בורז׳ואה! נשמע בדיוק בשבילי.

    אגב, בהמשך לתגובה פה בנוגע לחומצות שהשתרבבה לפוסט הזה, אז אציין שגם אני רואה שיפור ממש ממש דרסטי בעור שלי מאז שאני קוראת פה (ומאז שאני עם הגליקולית כבר 4-5 חודשים), אז תודה רבה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היה לי את המיליון לאשס פעם והיא באמת מעולה!
      איזה כיף לשמוע שאת רואה שיפור במצב העור, זה ממש משמח אותי :)

      מחק