‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.9.2017

דברים שאתן צריכות להזמין מeBay - עכשיו

אחרי פוסט המומלצים שלי באי-ביי נרשמה התלהבות רבתי וביקשתן שאהפוך את הנושא הזה לסדרה, ומה אני אם לא עבד לבקשות הקוראות שלי. 
אי-ביי הוא חבר, וממשיך להיות מערכת היחסים הארוכה והיציבה ביותר שהייתה לי בימי חיי ואפילו בזמן כתיבת שורות אלה, אני בעצם ממתינה ל-5 הזמנות שונות מהאתר שינחתו בכתובתי. 
אז הנה ההמלצות העדכניות ביותר שלי ואתן זוכרות את הנוהל - יש מוכרים באי-ביי שמריצים מוצרים לאורך הרבה מאד זמן ותמיד אפשר להזמין, אבל יש גם לא מעט מוכרים שמורידים את הרשומה מהאויר ברגע שסיימו למכור את הסטוק שהיה להם. לכן כדאי להתייחס לפריטים שאציג לכן כאן בתור רשימת מומלצים חמה חמה שכדאי להכניס לסל הקניות כמה שיותר מהר.
אם פספסתן, כנסו לחלק הראשון של הסדרה, שם תמצאו גם פריטים שווים להזמין וגם מדריך קצר למתחילות לקנייה בטוחה באי-ביי >> כאן. 
הכינו ארנקים, יאללה מתחילים!


מכירות גומיות ספירלה מסיליקון? אם עדיין לא יצא לכן להכיר, אז אני ממליצה עליהן בחום לבנות מתולתלות שתמיד מתקשות עם גומיות רגילות, או בנות עם שיער דק שגומיות לא מצליחות לתפוס או כל איש או אישה, ילד או ילדה שיש להם שיער על הפדחת אותו הם מעוניינם לאסוף. אלה גומיות ששינו לי את החיים כיוון שהן תופסות את השיער אבל לא מושכות אותו, ולא משאירות בו סימנים של גומיה. גאוני! הבעיה שבמקומות כמו הביוטיקייר, שם אני בדרך כלל רוכשת אותן, הן אוזלות באופן קבוע מהמלאי, ולי יש נטיה לאבד סטוקים של גומיות תוך פרק זמן קצר. אז אני מזמינה ערימה של 6 כאלה שקופות מאי-ביי ב-3 שקלים. כן, מה ששמעתן. 3 שקלים, כולל המשלוח. מהרו להזמין >> כאן.  


אני מחבבת מאד לקים של OPI ואפשר לומר שזה מותג הלקים היחידי שאני קונה מיוזמתי. את כל הלקים אני מזמינה תמיד מאי-ביי ומשלמת עליהם מחיר הגיוני של כ-40 ש"ח, במקום 60 וצפונה שדורשים עליהם כאן בארץ. אפשר למצוא כמעט כל גוון עלי אדמות באי-ביי, אבל הרכישה האחרונה והמוצלחת מאד שעשיתי היא של הגוון Chiffon My Mind שהוא מעין פאני באני על סטירואידים. אטום ולבן ממנו עם חליקיק שימר, משהו הורס לחלוטין. להזמין >> מכאן.


פרחים מלאכותיים עולים בארץ כמו כיליה, שלא לדבר על פרחים אמיתיים שנובלים תוך יממה. אני אוהבת פרחים מלאכותיים, אבל פחות את הדגמים הנובו-רישים שנפוצים בחנויות הריהוט והאקססוריז בארץ (אנא, בלי גלדיולות), ולכן פניתי אל החבר הטוב אי-ביי. 
אני מודה שהזמנה של פרחים אונליין יכולה להיות הרבה פעמים ניסוי וטעיה, אבל כשמשלמים על זה גרושים זה פחות כואב. הזמנתי שני זרים כאלה של "כאילו" פיאוני וממש הופתעתי לטובה, עלי הכותרת עשירים ומלאים ונראים מעולה ואם תוקעים אותם בתוך אגרטל קטן כלשהו זה נראה נאה מאד. זר אחד עולה כ-12 שקלים והמשלוח חינם. להזמין >> כאן. 


ומה עם סגנון כזה של hydrangea (אל תשאלו אותי איך קוראים לזה בעברית)? זר אחד כזה יעלה לכן כ-10 שקלים והמשלוח בחינם. להזמין >> כאן.


כאילו שהחיים האלה לא קשים מספיק, אז לפעמים אנחנו נדרשות לצלם תמונות סלפי בתת תנאים בלי תאורה. בדיוק בשביל זה, נולדה המצאת המילניום - מנורות סלפי שמתחברות למכשיר הנייד. כדי שלעולם לא תמצאו את עצמכן שוב נאלצות לצלם תמונות חשוכות, הזמינו לכן מנורה תמורת 9 שקלים. זה מנגון קליפס שיכול להתחבר לכל טלפון ופועל על בטריות עצמאיות, כך שלא צריך להטריח את עצמכן עם דגמים ומידות. להשיג >> כאן.


אם אתן מעדיפות לחוש עצמכן כאילו קים קרדשיאן, בלי לשלם הון על כיסוי Lumee מקורי לטלפון - אז לכו על החיקוי שמיוצר כנראה באותו המפעל בסין, אבל עולה עשירית מהמחיר. זו תאורת לד קבועה בכיסוי של הטלפון שתסייע לכן לצלם סלפי מושלם כמו קימי. כאן כבר יש את עניין ההתאמה לדגמים של טלפונים. תוכלו להשיג כיסוי לדגמים האחרונים של אייפון עבור 24 שקלים (משלוח חינם) >> כאן.  אם יש לכן אנדרואיד - תנחומי. תצטרכו להריץ חיפוש לפי סוג הדגם >> כאן. 


מסתבכות תמיד עם ההנחה של ריסים מלאכותיים, ופינצטה רגילה לא עוזרת? קבלו את הכלי הקטן הזה שיעזור לכן להניח את הריסים בדיוק איפה שהם צריכים  להיות ותצטרכו לשלם עבורו רק 3 שקלים. להזמין >> כאן.


מזרני היוגה הציבוריים בחדר כושר או בסטודיו מגעילים אתכן? גם אותי. לאחרונה גיליתי, לחרדתי, שמזרן יוגה ממוצע יעלה לי בארץ כ-80 שקלים. באי-ביי, הוא עולה כ-30 והמשלוח חינם. על לא דבר. להשיג >> כאן.

ובנימה חטובה זו, נסיים את ההמלצות להפעם. שיהיו לכן קניות נעימות ומוצלחות! 
אהבתן? נהנתן? ספרו לחברותיכן ושתפו את הפוסט, ותצילו נפש אחת בישראל מיוקר המחייה.

8 תגובות:

  1. המדביק ריסים נשמע כמו משהו שימושי אז אני אקנה בקרוב
    בלי קשר,האם את מבינה בלייזר לצלקות לפנים?

    השבמחק
  2. מה לגביי ספוגית למייקאפ/ מברשות איפור וכו'? ממליצה לקנות באיביי?

    השבמחק
    תשובות
    1. הרוב חיקויים, אבל אפשר למצוא דברים נחמדים!

      מחק
  3. בקשר למי פנים של אנדלו זה סבבה להשתמש אחר כך בסרום ויטמין סי של מאד היפי?

    וגם מה ההבדלים בסוגים של מי הפנים של אנדלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אין בעיה.
      יש פירוט באתר לגבי כל אחד מהסוגים.

      מחק
  4. הממ הקוסמטיקאית אמרה שאני צעירה ויש לי עור שמן אז הסרום לא מתאים לעור שלי.מה דעתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. ויטמין C זה לא רכיב אנטי-אייג'ינג קיצוני ואפשר להשתמש בו בכל גיל.

      מחק