‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.9.2017

רשימת קניות - iHerb

הגיע הזמן הזה בחודש לעדכון אודות עגלת הקניות האחרונה שלי מאייהרב, והפעם יש לי הפתעות. לא עוד אותם מי פנים וחומצה גליקולית (טוב, חומצה גליקולית אולי כן. עד כאן), אלא הפעם עשיתי הזמנות של דברים מעניינים אחרים. 
קודם כל, עדכון חדש ומהותי באתר, הוא הסוף לדפי מוצר נפרדים. זוכרות שאם רציתן מייקאפ בגוון כלשהו הייתן צריכות לחפש את הגוון הספציפי תחת כככללל הקטגוריה של המותג? לא עוד. מעכשיו הכל מפורט לבחירה בעמוד המוצר הראשי - כל גוון או ניחוח, ותוכלו גם לראות מה נמצא ולא נמצא במלאי. הללויה!  
הפנקס פתוח והיד רושמת? מתחילים.


Andalou Naturals, Body Lotion, Energizing, Clementine Ginger -  אני לא יודעת איך זה קרה, אבל איכשהו נגמרו לי כל הקרמים לגוף, מתוך המאגר הענק שהיה לי בבית. בצר לי, פניתי אל אחד המותגים האהובים עליי במוצרי טיפוח לפנים, Andalou Naturals כמובן, והסתכלתי מה יש להם להציע בקטגוריית טיפוח הגוף. לשמחתי, מצאתי סדרה של קרמים בניחוחות שעשו עליי רושם טוב - לא פירותיים ומתוקים מידי. 
אני אומרת לא פירותי, אבל בכל זאת בחרתי את קרם הגוף בניחוח קלמנטינות וג'ינג'ר, וזה כי ניחוח של פרחי הדר מכל סוג הוא הריח הפירותי היחידי שאני אוהבת במוצרי הטיפוח שלי. 
אני כבר יכולה להגיד, מדובר במציאה. הפורמולה נעימה והריח לא סכריני ומזוייף. הוא עולה כ-30 ש"ח >> פה. 


Mad Hippie Skin Care Products, Vitamin C Serum - הקיץ עומד בפני סיום (יש שיגידו הסתיים, אני אומרת - תנסו לצאת ולעמוד בשמש ב-2 בצהריים), ואיתו מסתיימים לי מוצרים מתוך שגרת הטיפוח הקייצית שלי. התחלתי להצטייד ולהיערך לקראת החורף, והזמנתי את הסרום המהולל הזה המכיל ויטמין C וחומצה הילאורנית מבית Mad Hippie
עוד לא החלטתי אם אני אשתמש בו בלילה או ביום, אדווח בצורה מפורטת עם סקירה מלאה בהמשך. 


Benton, Aloe BHA Skin Toner - הנה מוצר שהזמנתי רק עבורכן. מי שקראה פה פעם או פעמיים יודעת שמי הפנים האהובים עליי הם לא סוד ובשנים האחרונות אני חוזרת וממליצה עליהם שוב ושוב ושוב (מי הפנים של אנדאלו, למקרה ואיכשהו הצלחתן לפספס). 
עם זאת, אני מודעת לכך שיש לי גם קוראות שלא בקטע שלהם מסיבות שונות ומשונות ויצאתי במשימה לנסות למצוא חלופה שאוכל להמליץ עליה. בשורה התחתונה, תמיד נחמד שיש מגוון של מוצרים טובים שאפשר לבחור ממנו, נכון?
אז הזמנתי את מי הפנים האלה, שנשמעים לי מעניינים מכל בחינה. הם לא מכילים מים בכלל, אלא רק תמצית נוזלית של אלו וורה ויש בהם גם את אחד הרכיבים החביבים עליי לעור שמן - חומצה סיליצילית. רכיב נוסף הוא תמצית חלזונות ואני מודה שהטרנד הזה ממש לא עושה לי את זה, אבל שויין. רק חשוב לי לציין את זה לידיעתן של המקפידות על מוצרים שאינם מכילים רכיבים מהחי. המותג הוא מותג סקין קייר קוריאני, כך שהתוספת הזאת של החלזונות האומללים לא מפתיעה אותי. משיגנעס, עזבו את השבלולים במנוחה!
עדיין אין לי חוות דעת לגבי מי הפנים הללו, אבל תהיו בטוחות שאני אעדכן בהתפתחויות. 


The Face Shop, Rice Water Bright, Light Cleansing Oil - מעניין לעניין באותו עניין, גם זה מוצר שהזמנתי לצורך הוספה למאגר המומלצים בעקבות פניות של קוראות. 
אם אני מקבלת בקשה להמליץ על שמן להסרת איפור וניקוי הפנים, אני תמיד מפנה אל שמן השיאה המצויין של לא'וקסיטאן, או המסיר הכפול של פיקסי. אבל כדרכו של עולם, ההמלצות הללו לא תמיד מתאימות לכולן, אז עבור כל אלה שמבקשות המלצות לשמנים מאייהרב (בסדר, הבנתי, אתן מתעקשות להזמין רק מאייהרב), הזמנתי את השמן הזה שמבוסס על שמן אורז וגם הוא שייך למותג קוריאני. 
המסקנות המתגבשות שלי הן שמדובר במוצר ניקוי נחמד, אבל לא עומד בקריטריונים של שני המוצרים הקבועים שאני ממליצה עליהם, אז הא לכן. אסקור אותו בצורה מקיפה בהמשך. 


Solgar, Skin, Nails & Hair, Advanced MSM Formula - אנחנו חוזרות פה אל טריטוריה מוכרת, עם מוצר שאני מזמינה שוב ושוב. בלי הכמוסות האלה הציפורניים שלי נשברות והשיער שלי נושר. במקום לקחת תוספי ברזל שאני פחות מחבבת את תופעות הלואי שלהם, אני מעדיפה את תוסף התזונה הזה שעושה את העבודה בנאמנות ודואג שהכל יצמח כמו שצריך.


Solgar, Vitamin C, 1000 mg - עוד תוסף שצירפתי אל השגרה היומית בשלושת החודשים האחרונים, הם כמוסות ויטמין C. זה הקיץ הראשון שהעברתי בלי לחטוף צינון מזגנים או להידבק בוירוס קיץ, טפו טפו טפו-בלי עין רעה-חמסה, ואני חושבת שזה הרבה בזכות התוסף הזה. המערכת החיסונית שלי מעולם לא היתה חזקה במיוחד ואם יש משהו שמסתובב ואפשר להדבק ממנו, אני בדרך כלל אדבק. מסתבר שמה שאמרו לנו כל השנים היה נכון, ויטמין C באמת עושה את העבודה! 
אני מקווה שאל תוך החורף זה ימשיך להוכיח את עצמו, כי אחרי חורף הבלהות הקודם שעבר עליי אני לא מעוניינת להיות חולה שוב לעולם.
ואגב תוספים, אם אתן לא מזמינות כלום מאייהרב, לפחות תזמינו משם תוספי תזונה. באמת שאין שום צורך לשתף פעולה עם עושק המחירים שיש בארץ סביב הקטגוריה הזאת.


Hugo Naturals, Fizzy Bath Bomb, Grapefruit & Orange - אני אדם אופטימי ופניי אל עבר הסתיו והחורף, ולכן הזמנתי לי פצצת אמבטיה כדי שתמתין לי לקראת התקופה שבה הרעיון לשבת באמבט מים חמימים לא יחריד אותי. 
לא ניסיתי שום דבר מהמותג הזה ומעולם לא הזמנתי פצצות אמבטיה מהאתר ולכן החלטתי לנסות אחת ולראות מה היא שווה. אם יהיה טוב, נזמין ערימה כשיגיע, סוף סוף, גנרל חורף.


Reviva Labs, 10% Glycolic Acid Cream - האם יש דבר כזה הזמנה שאני מוציאה באייהרב בלי חומצה גליקולית? לא, אין.
אין לי מה להוסיף בנושא של הקרם הזה, וגם אתן בוודאי בשלב הזה כבר רוצות להכות אותי על הראש עם קופסאות של חומצה, רק שאשתוק כבר לגביה. אז אשתוק.


Panda Licorice, All Natural Raspberry Licorice - אני מודה, מכל רשימת המוצרים המפוארת הזו, זה המוצר שאני הכי נרגשת לגביו. מי שלא יודעת, אני מכורת סוכריות גומי מכל המינים והסוגים ובאייהרב יש מבחר לא קטן של סוכריות מסוגים שונים שמכילות רכיבים ידידותיים יותר מאלה שניתן לקנות בכל פיצוציה. 
הסוכריות של המותג Panda הן פייבוריטיות וותיקות. הן רכות ועיסתיות במיוחד ואני מתה על זה. זה נכון שהטעם שלהן יותר טבעי ופחות רדיואקטיבי וכימי כמו סוכריות מהפיצוציה, אבל זה גם חלק מהיחודיות שלהן. מומלץ בחום לחובבות הז'אנר.
חבילה אחת עולה כ-13 שקלים >> מפה. אני תמיד מזמינה לא פחות מ-3 חבילות, כי זה מתחסל מהר....

ולסיום, כמה הערות מנהלתיות לגבי ההזמנות מהאתר.
+ ראשית - נושא המשלוח. אני ממליצה בחום להשתמש באופציה של משלוח אקספרס DHL, במקום משלוח רגיל חינמי שאין לדעת מתי תקבלו אותו. עם DHL בתוך פחות משבוע החבילה אצלכן בידיים. 

+ פיצול חבילות - את ההזמנה של המוצרים בפוסט פיצלתי בעצם ל-2 חבילות, אחרת הייתי צריכה לשלם על ההזמנה מס. את ההזמנה השניה מוציאים רק אחרי שההזמנה הראשונה כבר נמצאת אצלכן בידיים, אחרת אתן מסתכנות בכך שיאחדו לכן חבילות (במעמד המשלוח באתר או במרכז המיון של המכס) והמטרה תפוספס. עוד יתרון לשירות של DHL שמבוצע תחשיב אוטומטי באתר אם ההזמנה חורגת מתקרת המס, כך שאפשר לבצע התאמות נדרשות בעגלת הקניות. 

+ עלויות משלוח - השיטה באתר היא הוספת מוצרים שנושאים את התווית Shipping Saver כדי להצניח את עלויות המשלוח של החבילה. חפשו אותה כדי לוודא שהעגלה שלכן מכילה לפחות מוצר אחד שיוזיל את עלויות המשלוח.

+ קודים - הזמנה ראשונה? השתמשו בקוד WIW422 כדי לקבל הנחה על קניה ראשונה באתר.

אם יש לכן חוות דעת על אחד או כמה מהמוצרים שהזמנתי - אשמח לשמוע אותה בתגובות!
שופינג נעים לכולן!

12 תגובות:

  1. באסה שאין לי אמבטיה ממש עשית לי חשק לפצצה בנושא האורז שמעתי שיש המלצות רבות על פילינג אורז לפנים אולי יש שם משהו דומה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. פילינג האורז המהולל הוא של המותג דרמלוג'יקה, אבל אני אנסה לחפש דיופ באייהרב בהזמנה הבאה :)

      מחק
    2. אני אשמח תודה 🌺❤🌺❤

      מחק
  2. איזה פוסט כייפי, הרגת אותי עם השבלולים! 😂
    מה מכילות הכמוסות נגד נשירת השיער מלבד ברזל?
    יש קרם הגנה לפנים שאת נוהגת להזמין באתר?
    תודהה 🎐😗

    השבמחק
    תשובות
    1. הכמוסות לא מכילות ברזל, לכן אני מעדיפה אותן כי ברזל לא כ"כ עושה לי טוב. הרכיב העיקרי בהן הוא MSM שזה סוג של נגזרת גופרית שמעודדת יצירת קולגן וקרטין בגוף.

      מחק
    2. ולגבי קרם ההגנה >> https://iherb.co/2DS78jNa

      מחק
  3. היי בת שבע , אני רוצה לקנות את סרום ויטמין סי של מד היפי והוא עם טפטפת ואני לא מבינה איך אופן השימוש בו?
    מטפטפים מהבקבוק אל הפנים או שמטפטפים לידיים ואז מורחים על הפנים?
    אפשר לשים ממנו גם בבוקר וגם בערב או שיש עדיפות לפעם אחת ביום?
    אני יודעת שאנטי אוקסידנטים נוטים להתקלקל באור , איפה משתמשים בו אם לא באור?

    השבמחק
    תשובות
    1. מטפטפת כמה טיפות על הידיים ומורחת על הפנים. את יכולה למרוח אותו פעמיים ביום אם את מרגישה צורך.
      לשמור במקום חשוך (בארון או בשידה) ולסיים את המוצר כמה שיותר מהר לפני שיתחמצן.

      מחק
  4. זה אולי שאלה קצת מצחיקה אבל אני בכל זאת אשאל - שאת מורחת את השמן את נמצאת במצב של אור או מעמעמת את האור?
    מה שכתבת תקף גם לשמן רוז היפ ולחומצה של רביבה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא לא, לא צריך להגזים. מדובר על חשיפה לקרני שמש לאורך זמן ולחמצן. פשוט להשתדל לסיים את המוצר תוך 4 חודשים לכל היותר. אם משתמשים בו כל לילה זה אמור להסתיים בזמן.
      החומצה של רביבה צריך להקפיד לסיים בזמן סביר כיוון שזה קרם שנמצא בצנצנת. שמן רוז היפ פחות, הוא יציב יותר.

      מחק
  5. מה הכוונה לסיים בזמן? לגביי החומצה של רביבה

    השבמחק
    תשובות
    1. להשתמש בה כל לילה כדי שתסתיים תוך מקסימום 4-5 חודשים.

      מחק