‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.9.2017

?Mac Next to Nothing - is it Something

נפל דבר בישראל (ובעולם) - Mac משיקים ליין חדש של מוצרי בסיס, מייקאפ, פודרה ושתי מברשות. מוצרי הבסיס של מאק הפכו כבר לסוג של קאלט עם מוצרים שנמצאים באוסף של כמעט כל מתאפרת (קונסילר פרו-לונגוור, פודרה פיקס פלאס, מייקאפ פייס אנד בודי וכו' וכו'), וכאשר הם משיקים ליין של מוצרים בקונספט חדש לחלוטין ופורמולות חדשות, כולנו מעוניינות לשמוע במה מדובר.


קבלו את השלישיה החדשה - Next to Nothing.   
הקונספט של הקולקציה היא פורמולה חדשה, קלילה ובלתי מורגשת והכיוון הוא no make up makeup. אם אתן מחפשות כיסוי גבוה, זה הזמן ללחוץ על האיקס ולצאת מהפוסט כי לא תמצאו כאן את מבוקשכן. 
הקולקציה מכילה 4 מוצרים - מייקאפ, פודרה ושתי מברשות סינטטיות בגדלים שונים.


כשאני מכנה את המוצר הזה "מייקאפ" אני בעצם פועלת נגד הצהרת הכוונות הרשמית של מאק, שבכלל לא מגדירים אותו כמייקאפ. מבחינת המותג, זה "גוון לפנים". במילים פשוטות, זה מייקאפ עם כיסוי אפסי, אבל עם יכולת גבוהה לאיחוד הגוון של העור, ועל ידי כך טשטוש פגמים הפוגמים בצבע האחיד של הפנים. מזכיר לכן משהו? אולי לא, כי הוא לא  מוצר שזכה להצלחה מאד גדולה, אבל אם תתאמצו אולי תזכרו את המייקאפ של לוריאל שנקרא Nude Magic והצגתי אותו כאן כאחד ממוצרי הבסיס האהובים עליי בייקום. 
no makeup makeup זה לחלוטין זה - בלי BB, בלי CC ובלי שטויות, אם אתן רוצות בסיס  שיהפוך אתכן מבילבי בת גרב לאישה מהוגנת תוך פחות מדקה מבלי להותיר לוק מתאמץ ומאופר מידי, אתן תאהבו את המוצר הזה. אני לחלוטין נמצאת בשני המחנות - לפעמים בא לי הכיסוי המלא והכבד, ולפעמים בא לי איפור "של דייטים" כמו שאני נוהגת לכנות אותו, מהסוג שגברים אוהבים להגיד שהם מעדיפים, למרות שמעורב בהם לא מעט מוצרים. 
זה שם, אבל לא שם. יש לכן כיסוי, אבל לא באמת. 
הגימור שלו על העור לחלוטין בלתי מורגש והוא נטמע איתו בצורה מושלמת. מה לגבי העמידות, אתן שואלות? על עור שמן הוא לא עמיד במיוחד (במיוחד במזג האויר הנוכחי), אבל, וזה אבל גדול, הוא מתנדף כמו שהוא ניראה כשמניחים אותו - בלי להותיר עקבות. לא ישארו לכן סימנים מכוערים של מייקאפ שהתאדה. זו אחת התכונות שאני אוהבת בו מאד, כיוון שכל מייקאפ שיש לו בעיית עמידות בדרך כלל משאיר אחריו סימנים מכוערים לכך שהיה כאן ניסיון להתאפר שכשל באופן מפואר לנוכח תנאי מזג האויר.
ההמלצה הגורפת היא להניח אותו עם ספוגית, או מברשת סינטטית. אפשר להשתמש בו גם כבסיס למייקאפים אחרים, למרות שאני חושבת שזה מחטיא את היחודיות שלו. 
לסיכום, ובאופן מפתיע עבור מי שמכירה את החיבה שלי לאיפור מלא, אני מחבבת את המוצר הזה מאד. הוא נותן מענה למי שמחפשת את הלוק הטבעי עם פורמולה מצויינת ומגוון רחב של גוונים. 


בסדר, בת-שבע, אתן אומרות, אבל יש לי תקציב רק למוצר אחד מתוך הקולקציה. מה עושים? 
מה שעושים זה קונים את הפודרה. אם אהבתי את המייקאפ, הרי שהמוצר הזוהר באמת מתוך הקולקציה הזאת מבחינתי זאת הפודרה החדשה. 
מדובר במוצר היברידי עם פורמולה ייחודית שהיא ערבוב של מרקם מעין ג'ל שהופך לפודרתי במגע עם העור. הפודרה הזאת חלקה כמו משי ומשאירה גימור מלטף ומחמיא על העור, אשר כמותו לא נתקלתי עם פודרות אחרות. זו לא פודרה מאט, אבל היא ממתנת הברקות על הפנים ומעניקה לעור זוהר טבעי ובריא מבלי לחנוק אותו. 
אלוקים עדי שאני אוהבת את האפקט של פודרות מסיכה כמו הפיקס פלאס, אבל פודרה כל כך עדינה ויעילה כמו זו הצליחה לשבות אותי בקסמה. אולי זה הגיל וככל שאני מתבגרת אני מעדיפה מוצרים סלחניים יותר, אבל גם אם זה אומר שאני צריכה לחדש אותה במהלך היום, אני מעדיפה כרגע את הפודרה הזו על פני כל השאר באוסף שלי. 
היא תתאים לכל סוגי העור בזכות הפורמולה הייחודית שלה והגימור המחמיא על העור, ותהיה ידידותית במיוחד למבוגרות יותר בינינו שמחפשות מוצרים שלא ידגישו קמטוטים וחריצים. 
ניתן לחדש אותה בקלות לאורך היום כיוון שהיא נבנת בצורה יפה, ואפשר לשפר איתה מעט את הכיסוי של המייקאפ שמתחתיה. 


שני הסוואטצ'ים שכאן הם של גוון Light במייקאפ ובפודרה והם מתאימים לי בול. 
שורה תחתונה? למי שמחפשת מוצרים קלילים ובלתי מורגשים, הגעתן למקום הנכון. תמצאו פה פורמולות נוחות מאד להנחה, לטשטוש וללבישה וגם לחידוש במהלך היום. אם אתן מחפשות רק את הטאץ' הקטן שיאחד לכן את מראה הפנים, זו הקולקציה עבורכן. 
על הפודרה הייתי ממליצה באופן גורף לכל מי שמחפשת פודרה עם גימור חי יותר מפודרות מאט רגילות.
אני חושבת שבאופן כללי נשים עם עור רגיל עד יבש יהנו מהקולקציה הזאת הכי הרבה, אבל גם אני עם העור המעורב שלי (על מי אני עובדת - בקיץ הוא שמן טוטאל-לוס) הצלחתי להתאהב בהם, למרות בעיית העמידות. הכל שאלה של סדר עדיפויות בחיים.
שוב - אם אתן מחפשות כיסוי גבוה ועמידות ברזל, אתן לא במקום הנכון. 


אחרונה חביבה היא מברשת מס' 140 מתוך הקולקציה. ישנה מברשת נוספת דחוסה יותר שמיועדת להנחה של המייקאפ, אבל וויתרתי עליה, והעדפתי את מברשת המניפה הרחבה והשמנמנה הזאת.
המברשות של הקולקציה שתיהן סינטטיות, בהתאם להמלצות השימוש עם הפורמולה של המוצרים. המברשת הזו שמנמונת, רכה ומלטפת מאד. ניתן להניח איתה את הפודרה, או אפילו לחטב איתה בזריזות את הפנים, להניח סומק, ברונזר - בגדול היא סוג של מברשת כל-בו. יש נשים שמעדיפות לעבוד עם מברשות קטנות ומדויקות יותר, ויש כאלה שמסתדרות עם מברשות גדולות - זה הכל עניין של העדפה אישית. 
זו מברשת נעימה, איכותית שעושה את העבודה, אבל האם לא ניתן למצוא לה דיופים זולים יותר? אפשר. 
אם יש לכן את התקציב, לכו על זה ואתן לא תתחרטו. אבל אם אתן צריכות לבחור רק מוצר אחד או שניים מתוך הקולקציה, הייתי מוותרת על המברשת שהיא לא "מאסט" ובוחרת אחד או השניים האחרים. 

את כל מוצרי הקולקציה ניתן להשיג בסניפים, או באתר

לסיכום - קולקציה מעניינת שמדברת אל פלח אוכלוסיה ספציפי שמחפש ללכת עם ולהרגיש בלי. על הפודרה הייתי ממליצה באופן גורף לכולן לנסות, ולו רק כדי להכיר פורמולה ומרקם חדשניים וגימור יפה במיוחד על העור. המייקאפ מיועד רק לחובבות הלוק העדין והטבעי והמברשת היא תוספת איכותית לליין המברשות המעולות של מאק, אבל לא תוספת הכרחית לאוסף של כל אחת.

אם התנסיתן במוצרים מהקולקציה החדשה, אשמח לשמוע את חוות דעתכן! 

10 תגובות:

  1. במידה ומוותרים על המברשת מהקולקציה, עם איזו מברשת את ממליצה להניח את הפודרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מברשת סינטטית דחוסה אחרת, מברשות קבוקי ואפילו פאף פודרה אם רוצים כיסוי גבוה יותר.

      מחק
  2. הי
    שאת כותבת שאפשר לקנות רק את הפודרה ,הכוונה היא שאפשר לשים אותה ישירות על הפנים רק על קרם לחות ללא מייקאפ ? כי כן מעניין אותי מראה אחיד של העור וללא התעסקות בבוקר ונראה לי מאוד נח לשים פודרה..
    תודה !

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להניח פודרה ישירות על הפנים, אבל רק אם יש לך עור שמן שיספוח אותה וינטרל את המראה המפודר.

      מחק
  3. נשמע טוב! מצטרפת לשאלה בנוגע לשימוש בפודרה סולו.

    השבמחק
  4. הי, סקירה נפלאה שעושה סדר בסדרה החדשה של mac .
    שאלה לגבי ה Magic Nude Liquid Powder של LoreAL מסכימה איתך שהוא מצויין.פעם קניתי בחו"ל.כתבת שאין להשיג בארץ.אולי יש חדשות מאז? או אולי את מכירה אתר קניות ברשת מחו"ל שאפשר להזמין?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין להשיג אותו בכלל גם בעולם, זו סדרת מייקאפים שהם הפסיקו לייצר :(

      מחק
  5. שאלה לא קשורה - אחרי חומצה גליקולית זה בסדר להתשמש +la roche posay effaclar dou?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אבל את תחושי צריבה מוגברת כנראה כי גם התכשיר של לה רוש-פוזיי מכיל חומצות.

      מחק